@Beppie Vind dat altijd mooier dan wanneer hij ook helemaal naar de zijkant gaat of het zo'n enorme punt wordt. Ben er nu echt vandoor, ciao!
Doei Est! Veel plezier!! Een jaar of best lang! Jammer dat ze niet zo'n sterke band hebben maar wel super dat ze over komt! Hier nog steeds hetzelfde.. Borsten lijken opgezet met blauwe aderen, rommelige darmen, lichte ongi krampen, vlagen misselijk en maagzuur.... Ik heb al zitten googlen op schijnzwanger???
@gekko ja vind het ook een heel raar idee maar ja het moet maar he:S en est ach sexen doen we nu allemaal ook al op commando van ons ei. dus ach zoveel verschil maakt dat ook niet hihihi @beppie foutje maken is mensenlijk
Wat is dat schijnzwanger Mel? Ik durf er niet op te googlen.. maar mijn man heeft het ook al een keer geroepen dit weekend...
Gekko, ik kom er niet uit of het nu echt bestaat.. Maar in ieder geval alle symptomen hebben van zwangerschap, zelfs dikker kunnen worden maar het niet zijn.
Wat is schijnzwangerschap? Schijnzwangerschap betekent dat een vrouw zich zwanger voelt en ook alle symptomen daarvan heeft, maar niet daadwerkelijk zwanger is. Een anders woord voor schijnzwangerschap is pseudokyesis. Welke symptomen passen bij schijnzwangerschap? De symptomen van een schijnzwangerschap komen overeen met een echte zwangerschap. De vrouw is overtijd en kan last hebben van: Misselijkheid Overgeven Moeheid Veel slapen Toenemen van gewicht Vaak moeten plassen Opgeblazen gevoel Pijnlijke/gevoelige borsten
Hmmmz... Hoe serieus ik dit moet nemen weet ik niet.. Na even verder lezen staat er dat mannen er ook last van kunnen hebben haha!
Buiten dat veel slapen en de gevoelige borsten klopt het niet bij mij... ik ga dan maar gewoon voor het standaart liedje... Mijn lichaam is raaaaar!!
Het is wel zo trouwens... mannen kunnen namelijk de symptomen van vrouwen over nemen... ze kunnen zelfs melk geven geloof ik... Kijk maar naar mijn man... elke maand krijgt hij 1 dag voor mij trek in taartjes, chocolade en op de bank hangen.. paar dagen daarna wordt ik ongi Merkte toen ik zwanger was ook telkens weer wanneer ik ongi had moeten zijn.. hahahaha
Mel wat doet je hoofd dan? Kan die 360 graden draaien? Want daar zou je mee naar de dokter moeten hoor!!
ff dames...een echo bericht van mijn kant.... ik denk.... heb een vermoeden... dat er een kans is.... dat ik deze keer een cyclus ga hebben van 28 dagen..... heb af en toe zeurderige buikpijn aan mijn linkerkant... zo begint mijn eisprong altijd.... echt gestoord!!