Hahaha al 3 meisjes! Ik heb er al 2 he dames . Mijn arme zoon... 3 meiden en zijn moeder (en tuurlijk papa) maar dan zijn ze nog zwaar in de minderheid! Onze hond is ook een meisje.... Maar hij is wel heel lief. In de supermarkt loopt hij met mijn tassen te sjouwen. Mag ik niet van m doen... 5 jaar t manneke...
Goedenmorgen meiden! Apie, ik denk dat jij een jongen krijgt!! De glazen bol kan ik niet invullen op mijn mob. Est, hoe was het gisteren?
@ Lady's Heb ff niet bijgelezen sinds gister. Het feest is hier begonnen. Vanochtend tegen half 6 kreeg ik weeen en zijn de vliezen gebroken. Ze komen nu om de 4 min. en zijn redelijk goed te doen. De VK is net geweest ik heb 1 cm. ontlsuiting en alles gaat goed. De aankomende tijd ben ik dus hier niet te vinden, maar zodra de kleine er is laat ik het jullie weten.
En de misselijkheid al wat minder?? Hier gaat het goed hoor al kan ik het zwanger worden nog niet los laten!
Est!!!!!!!!!!!! Wauw!!!!!!! De eerste chica baby komt er aan! Geniet er van meis!!!!!! Hopelijk tot gauw met blij nieuws!
Lieve lieve esth...ik denk aan je ! Ik pb je mn adres...als je wilt...zou graag n kaartje krijgen...Xx esth..ZET HEM OP !!!!