December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik hoop eigenlijk dat ze hem kunnen repareren, want we hebben een set (salontafel, eetkamertafel, buffetkast, dressoir) en anders moet ik een andere tafel kopen en dan past het niet meer bij me set:(

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Dianana Nee, heb niet meer gebeld. Geen zin meer in.

@MissC Kunnen ze er dan een laagje afschuren ofzo en anders een nieuw blad erop??

Ben ook benieuwd of Gekko gister een leuke dag heeft gehad. En of ze het heeft kunnen verbergen..

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Het regent weer flink hier!

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!

ik durf het niet te zeggen, maar ik hoop dat het wel kan.

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hier is nu lekker weer
    zonnetje afgewisseld met wolkenvelden ...maar droog en niet zo koud meer

groot gelijk esth....maar raar is t wel

miss!!! wat zonde hoop dat ze er nog wat mee kunnen

@all ik ga de commode leeg halen en kijken of we hem kunnen gebruiken voor onszelf als linnenkast...heb alleen geeeeeeeeeen zin!

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @diaan,
    ik hoop het ook!

@all,
    hier schijnt het zonnetje lekker:)

7. Esthertie

@Dianana You can do it!!!

Hier ook zon met wolkjes en wind.

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Het is idd geen bloed. Geen stolsels of niets. Het is gewoon af en toe gekleurd, en vooral oud bruin. Nu is het weer volledig doorzichtig, dus het 'bloed' verlies van eerder, dat was maar weer een half uurtje.
    Ik kan natuurlijk gewoon morgenvroeg met ochtend urine testen, maar ik heb 0% geduld meer haha.. Vandaar de gevoelige test. Ik geloof eigenlijk ook niet dat het mis is gegaan. De testen van nu zijn ook donkerder dan vorige week ipv lichter. (behalve die van vandaag natuurlijk;) )
    Ik zou op zijn minst bloed verlies moeten hebben, en dan zouden de testen niet donkerder zijn geworden gezien dat ik vrijdag al ongi ben geworden....

@ess: ik heb geen contact meer gehad met die gyn. Ze was erg duidelijk dat we gewoon die 6 weken moesten afwachten. T zou zo mooi zijn om haar te kunnen bellen dat ze gelijk had gekregen he!

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Het blijft allemaal vreemd. Wel positief dat de testen donkerder worden ipv lichter. Wie weet Apie! Ik duim!

10. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    apie jeetje wat vervelend zeg dat je geen zekerheid hebt!

kom net van me moeder af net even met haar gepraat ze is er echt helemaal klaar mee!
    ze is blij dat ik er ben , en ik ga haar even wat meer aandacht geven komende tijd!
    ze is zo'n goeie en lieve moeder en mijn vader ook dit hebben ze echt niet verdiend!
    verder staan we ook machteloos!
    me moeder heeft wel zijn psygiater ingelicht dus die weet er ook van, verder trek ze dr handen van af want dit word nog eens haar dood !!
    ze moet ook aan de gezondheid van haar zelf en me vader denken

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Heel knap van je ouders dat zij hun handen er nu vanaf trekken. En fijn dat de psychiater op de hoogte is. Dat zijn toch de mensen die uiteindelijk je broer gaan helpen. Al moet hij er natuurlijk wel voor open staan. Super lief dat jij je ouders meer aandacht gaat geven de komende periode. Ze boffen maar met zo´n dochter!

12. Esthertie

@Apie Ik zou dan toch gewoon morgenochtend met een Kruidvat test testen, dan heb je het beste vergelijkingsmateriaal.

@Beppie Knap van je moeder dat ze dit nu doet, hoe moeilijk het ook is. Zeker omdat er (klein)kinderen in het spel zijn. Fijn dat je haar de aankomende tijd steunt. En ze heeft natuurlijk iets leuks om naar uit te kijken ;)

13. Esthertie

@Ess Nog maar een week voor jou om een startdatum te plannen.. Gaat snel!

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    He beppie wat vervelend allemaal, en dat is een understatement!
    Lief dat je zo opkomt voor je papa en mama. Heel herkenbaar het gevoel van machteloosheid. Sterkte!

15. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    #375 beppie1983, 31 mei 2011
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
    dank jullie dames!!!
    ja ze zijn al jaren bezig (hele raren dingen elke keer)
    en dan nog kinderen nemen ook!
    daarom vind me moeder het zo moeilijk en heeft ze ze altijd gesteund!
    ik had al lang me handen van ze afgetrokken omdat ik niet wou dat mijn zoons met zulke mensen te maken kreeg ook al is het me broer!!
    ik zie me nichtjes wel eens op school of bij me moeder (vind het dan zo zielig)
    ook hun verjaardag en kerst kadotjes krijgen ze nog van me en dat blijf ik ook doen (kinderen hebben er niks mee te maken)
    maar hun hoef ik nooit meer te zien!!en als ik ze tegen kom zeg ik ze wel gedag maar daar blijf het bij!!!

16. Esthertie

@Beppie Goed dat je dat kan en ook wel fijn en lief voor die kids dat je die niets aanrekent. Zij kunnen er inderdaad immers niets aan doen. Komen ze ook wel eens bij jullie over de vloer (de kinderen)?
    Het zijn toch de neefjes/nichtjes van jou kids.

17. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ja met me moeder komen ze wel eens bij ons!
    kunnen ze lekker spelen!

18. Esthertie

@Beppie Leuk, dat is dan wel fijn.

Bah ik moet nog een uur en heb niets, nakkes, nada te doen :(

19. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    heb dus niet de comm gedaan
    ben aan de wandel geweest met de kleine
    zij op dr nieuwe 3wieler en ik rennen dr achteraan ...ze gaat hard!!!

2 kaarsenhouders gehaald voor mn moeder heel schattig met hartjes uitgezaagt en roze kaarsje dr in

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Gaat gelukkig snel ja! Maar vind het allemaal zo spannend worden. Merk toch wel dat ik er heel erg tegenop zie. Heb net de aflevering van babyboom zitten kijken, dat iemand zo´n punctie krijgt. Heb gewoon moeten janken....

Deel Deze Pagina