Hahahahaha... Ik hoop goed.... Maar ik focus me vooral op het punt.. hoe zou ze zich voelen als ze haar dochtertje vastheeft...
hoi meiden weer lekker terug van de schappies , weer trouw naar me ouders geweest (niet veel verandering nog) ga zo kip kerrie maken en de baby kamer leeghalen zodat me man weekend kan beginnen aan verven en laminaat leggen en dan vanavond weer nageltjes al met al weer een drukken dag
dat zou anouska wel leuk vinden zelf koekje bakken en dan op eten hahaha. maar ik hou het in mijn achterhoofd gekko en waar vind je dat museum? ben ook erg benieuwt hoe het gaat bij est zal de party girl al in haar armen liggen of is ze ng druk bezig met persen hihihi
Ik ben ook benieuwd naar haar naam... Bren dat museum zit in Hattum... Daar zit ook het anton piek museum... Daar doen ze ook vaak leuke dingen voor kinderen... (gewoon ff googlen)
Af en aan gekko...zo is t mooi...en t volgende moment hangen er weer dikke wolken...t schijnt vanmiddag blijvend mooi te worden...hoop dat ze t ook goed hebben voor morgen...kunnen we varen...hoe is t bij jou gekko ?
Zonnig... Hoop ook dat we morgen mooi weer hebben... gaan naar oma van man en die woont in castricum... en altijd als we gaan regent t.... En we nemen haar altijd mee naar het strand... lekker eten bij onze favo strandtent
hallo meiden ik lees dat esth. aan het bevallen is?! cooooollll....onze eerste chica baby is onderweg!!!! HEEL VEEL SUCCES ESTHERTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb vandaag zelf de 20 weken echo gehad!! alles was goed gelukkig en het is nog steeds een meid !!!! hihihihi zal zo ff de foto's plaatsen!!