We zijn eerder naar huis vertrokken. Inmiddels thuis. We trokken het daar niet meer. De hele week buikpijn. Ik heb woensdag en donderdag een test gedaan: negatief. Dus ik zie het niet meer zitten. Ben intens verdrietig en ongelukkig.
o jee es maar geen bloedverlies toch? waneer mocht je testen? kan zijn dat de kleinen gewoon laat innesteld?
Es..lieverd...t kan nog meisie...heb je t zh al gebeld ?... Ik draai mn duimen stuk voor je es...wanneer mocht je eigenlijk testen ?
Jeetje gekko...straks weten we om 5 uur nog niks ...kom je dan in t weekend weer kijken of wacht je tot maandag ?
Tsja... dan wacht ik maar braaf tot maandag.. zaterdag druk... zondag druk... zou niet eens weten waar ik de tijd vandaan moest halen....
dan kan het nog komen dat je een posie test krijg hoor! imijn nicht teste pas met 8 weken posie ,heb even nog geduld misschien is het kleintje wat later ingenesteld,dat kan ook
Es. weet je nog... de periode voor ik posi teste.... wat een buikpijn ik had en ik maar hoopte dat het nu eindelijk zou beginnen zodat ik van die buikpijn af was... Weet je nog??? Ik wil dus zeggen... denk nu even niet zwart... maar denk ook niet wit.... Denk maar even grijs.... dat is ook voor jezelf een stuk gezonder!!!
Ik had niet goed gekeken Hahaha... Heerlijk; over de helft Frankrijk was superleuk!! "Kleine" man heeft genoten! Zowel van Parijs als van Disney en het zwemmen