Diaan dit is hem, moet wel zeggen dat ik het idee heb dat het een beetje afwijkt met wat ik echt heb, het is echt baby blue met wat kleine profieltjes zeg maar PAPIERBEHANG BIRGIT BLAUW bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs!
pffffff est wat laat jij ons lang in spanning zitten hihihihi @engeltje mooi lief zacht kleurtje voor de kleine man
Dank je bren, zo ga je voor verfkwasten naar kwantum en kom je met behang terug Vond het ook wel erg goedkoop!
Ik kan t moeilijk zien engel...zit met mn mob. ik kijk morgen op de laptop wel gaaf he je weet t nu gewoon ! Op naar de blauwe spulletjes...en je kunt kleertjes kopen...zo gaaf
Is goed diaan, ja is zo leuk. Heb gelijk al wat blauwe dingen gekocht zoals aankleedkussen, lakentjes enzo.. Hoe staat het met jullie kamertje? Ook al hoop geshopt?
Nog geen nieuws van Esth.... Hoop dat alles god gaat / is gegaan... Voor allemaal alvast welterusten en tot morgen
Balen... Had zo gehoopt op nog nieuws van esth... Kan morgen de hele dag niet op de pc.... Voor nu moet ik toch naar bed. Mega drukke dag morgen. Suprise party voor mijn vader's verjaardag. Vanaf half 10 alles opzetten... Dan om 13 uur beginnen, om 1600 verjaardag van een vriendin, en om 18 uur bbq om de terugkomst van andere vrienden te vieren.. Ben nu al moe Ff lekker zeuren. Ben benieuwd hoe verrot ik morgen ben... Tot morgen avond (probeer echt nog ff te kijken als het niet te laat wordt) en anders tot zondag!
Goeiemorgen, Diaan, je heb nog alle tijd toch Nog geen nieuws nee, ben zo benieuwd of ze al lekker de kleine bij der heeft liggen
Voor de vorm een test gedaan vanmorgen maar de uitslag had ik al wel kunnen raden: niet zwanger. En nee, dit kan niet een te vroege test zijn. In het ziekenhuis geven ze aan dat als het vandaag niks is het ook niks gaat worden. Ik wil nu graag in een hol kruipen en er nooit meer uitkomen.
Ooh lieve Es!!!! Wat $|%]%>\?|!^| dit! Het was je zo gegund! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit moet verwerken. Het is zo'n ingrijpende behandeling en dan lijkt me de teleurstelling nog groter! Weet je al hoe nu verder? Of wil je daar nog even niet aan denken? Ik weet eigenlijk niet of er bij jou nog cryo's waren? Dikke knuf Es, verwen jezelf maar even nu!