Goedemorgen meiden!!! Nog geen nieuws van Esth... Is ook lastig in te schatten; ik hoop dat het goed gaat met ze @ Es: Wat ontwijs *&^$$^&)@#$% Dikke knuffel voor jou
Esth....nog geen nieuws...hoop dat alles goed gaat Mss heb je jullie meisje al in je armen....of de bevalling is nog bezig...ik hoop t eerste...denk aan jullie Xx
Als ik terug denk aan de bevalling van Ryano kon ik ook pas een dag later reageren dan dat de weeën waren gestart... Dit omdat meneertje in het vruchtwater had gepoept en we dus alsnog naar het ziekenhuis moesten. Daar is hij om 02.19 uur geboren en kon dus pas rond 12 uur thuis achter de comp kruipen Hoop dat het voor Esth een soortgelijk verhaal is of "gewoon" moe van de bevalling Denk aan je
goedemorgen dames ess wat onzetten kut gewoon denk aan je meis hele dikke knuffel van ons en nog steeds niks van est pfffff wat duurt het lang
Maar dr vliezen waren gisterochtend ook al gebroken ...om 6 uur geloof ik...voor zover ik weet was dat schoon...de vlos was al geweest toen
Ze kan natuurlijk om heel veel redenen alsnog naar het zkh zijn gegaan.. Wie weet is de kleine gisteren avond al geboren maar moesten ze een nachtje blijven?? Hoop maar op zoiets want als ze nu nog bezig is.... Pffff!
Is ook zo mel...vind t alleen zo spannend...ben ook zo benieuwd naar de naam...en of t dr mee of tegen is gevallen
Ja ik ook hoor Diaan!!! Kan het niet laten om steeds even te kijken terwijl ik best druk ben vandaag met van alles!
Wij gaan strakkies varen mel...maar doe eerst mn mob. ff aan de lader....kan ik ook steeds ff spieken
goed dat jullie nu onderzoek laten doen.. wie weet is t goed op te lossen en mogen jullie ook snel zwanger zijn! zal weer proberen wat meer te reageren hier maar ben bang dat dat pas vanaf mn verlof goed gaat lukken.. nog 2 weken! es; wat ontzettend balen dat je test negatief is.. Engeltje, Dianana, Beppie en apie; hoe gaan de zwangerschappen? 2 jongens op komt had ik al gespot!
nog steeds geen nieuws van esth??? lieve lieve ess......vind het echt heel erg k*t voor je lieverd!!! hele dikke knuffel van mij!!
Lady's Ik heb niet alles terug gelezen van de afgelopen 2 dagen maar dat snappen jullie vast Wij zijn dus gisteravond de ouders geworden van ons kergezonde meisje Alika Novia. De bevalling liep niet helemaal zoals ik 'gepland' had maarja zo gaan die dingen: De weeen begonnen 's ochtends vroeg om 5.15 uur meteen om de 4 min. maar duurden niet zo lang +/40 sec.. Na 1,5 uur hebben we de verloskundige gebeld omdat ook mijn vliezen al waren gebroken. Ik had toen 1 cm. ontluiting. Na 2 uur was ze er weer en had ik nog net geen 2 cm. ontsluiting. In de loop v/d middag is ze weer gekomen en niet meer weg gegaan. 's avonds had ik rond 19.00 uur eindelijk genoeg ontsluiting om te persen. Maar de persweeen bleken niet sterk en lang genoeg waardoor er besloten werd om toch naar het ziekenhuis te gaan rond 20.30 uur (met persweeen in de auto is geen pretje, zelfs niet voor maar 200 m.). Daar werd ik aan het infuus gelegd nadat ze dit tot 2 keer toe niet goed aangelegd kregen. En kreeg ik medicatie om de persweeen te versterken, deze werd steeds hoger gezet omdat het nog te weinig was. Ik perste mij suf en zat er helemaal doorheen. Uiteindelijk vroegen ze of ik dan wilde dat ze met de vacuumpomp gehaald werd. Nou graag, ik zag het echt niet meer zitten terwijl iederen riep 'ooow ze heeft langs zwart haar, we zien haar hoofdje al'. Toen de arts voor de vacuum binnen kwam moest ik nog een keer persen en is het mij toch gelukt om haar tegen 22.00 uur zonder uitscheuren ter wereld te brengen. Al met al en wat zware bevalling maar zodra je die kleine in je armen hebt ben je het alweer vergeten (zooo cliche, maar waar). Ik voel mij verder prima op een wat onprettig gevoel 'down under'. De kleine heft al een paar keer aan de borst gedronken, lekker geslapen en ze woog 2910 gr. we hebben het aan nog weinig mensen verteld omdat we nog even een paar dagen rust willen. Oow ja en oma uit Chili was dus precies op tijd en kan nu 2 volle maanden van haar kleine dochter genieten. Ik zal de aankomende tijd hier dus iets minder vaak te vinden zijn en sorry als ik niet op alles reageer of iets minder geinteresseerd lijk want dat is dus niet zo. *oef* een heel verhaal maar ik neem aan dat jullie het leuk vinden om te horen. V/d week zal ik even een foto van de kleine plaatsen.
Lieve lieve esthertie! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam!! Wauw zit helemaal te genieten hier van je verhaal! Pittige bevalling maar je hebt het geflikt meid! Nu lekker gaan genieten en je rust nemen! Ben heeeeel benieuwd naar de foto van jullie dame.. Knuffel Mel
Lieve Esthertie, super gefeliciteerd met jullie Prinsesje Alika Novia! Bekijk bijlage 176737 geniet er maar lekker van met z'n 3tjes...