Die ligt lekker te slapen.... ze zal wel een drukke dag hebben gehad Mel dank je toch... schrok me het apezuur vanmiddag... ik zit op dag 13!!!!!
owwwwwww wat een mooie meid is ze est en wat een bos haren al hihihi ze ligt lekker zoet te slapen terwel ze in je buik zo`n party girl was hihihi maar hoe gaat het verder met jou en de nieuwe papa en de kleine meid? gekko ik zou niet weten wat het is wel raar hoor :S
Ze woog 2910 gr en is +/- 50 cm. Lang. Ze meten hier niet meer De borstvoeding verloopt vrij moeizaam, ik kolf nu en ze krijgt extra melk. Blijf wel proberen tot ze zelf gaat drinken. Ze lijkt n beetje lui
Ze is echt mooi he...en dat hebben jullie zelf gemaakt ! Heeft bijna 9 maanden in je buik gezeten ! T blijft n wonder
Esthertie; wat is ze mooi! En wat ligt ze zoet te slapen op de foto Hoop dat je snel hersteld van de bevalling
Nee Mel bijna gestopt... alleen nog lichtbruin bij afvegen na de toilet... Is eigenlijk nooit meer geweest dat oud bloed... maar wel redelijk wat.. zoals ongi begint... dat was even niet leuk.... Trouwens goedemorgen iedereen...
goedemorgen meiden, hoe is het hier?! m'n schoonvader belde net, opa is vannacht overleden dus van de week een crematie
@ Esth: Wat een mooie meid!!! En heerlijk dat ze zoveel haar heeft! Doe jij maar lekker rustig aan na die bevalling en geniet van de kraamtijd @ Gekko: Vreemd op dag 13.... Ik zou het niet weten, sorry... @ MissC: Gecondoleerd met opa meid! Sterkte. @ Diaan: Fijn te lezen dat jij weer wat meer post hier Gaat het weer iets beter met je?? Hier gaat t goed. Krijg zo koffievisite, gezellie!!! Fijne dag allemaal!