Hahahaha... veel te veel geslapen... wel niet meer stijf sinds vandaag... dus misschien was ik toch heel moe....
Het heeft hier vannacht goed huisgehouden! De ramen trilde van alle inslagen... Kids wakker natuurlijk. Uiteindelijk werd het wat rustiger en viel ik weer in slaap... Tot half 7 de jongste besloot dat ik niet tot half 8 mocht slapen... Dus om half 7 met 3 kids naar beneden, vervolgens naar school... Dus gekko: FIJN VOOR JE... Hoop dat je lekker geslapen hebt hahaha.... Ik gun het een ander wel hoor.. Alleen mezelf net iets meer haha ...
En dan roepen ze voor vanmiddag ongeveer een uurtje zon af.... Maar dan ook gelijk erna nieuwe onweer en hagelstenen... Code orange.. En dat voor de 3e keer in 1 week! Alleen de eerste 2 keer bleken wij overal langs af te gaan. Geen druppel gezien haha!
Hahahahahahaha... arme jij Apie!!! Ik wilde eigenlijk heel veel doen vandaag..... maar als je pas met de lunch wakker wordt Ik gun het jou ook trouwens!! Maar ik heb wel qua slaap een slecht weekend gehad, het was wel ff lekker...
Dus nu krijg je drie keer in 1 keer.... Zou me wel uitkomen een beetje zon... dan kan ik ff schappies doen....
Ach man.... Een slecht weekend.. pfff ik heb een slecht slaap leven! Oh en ook een slechte jeugd gehad (slapend dan he ) Nee,weet je wat mijn probleem is? Ik ben zoooooooooo moe,maar ik kan niet in slaap komen s'avonds. En ik droom allemaal van die rare dingen waardoor ik snachts ook vaak wakker wordt.. Irri!
Ik ga er ff 1tje aankleden (het jongste monster was als eerste wakker en loopt NOG in haar pyama lam kind) en dan ga ik mijn snorkel en flippers aandoen. Dan kan ik die 3 meter zwemmend naar de auto overbruggen.... Tot straks
Mijn auto staat in de garage.... heeft weer zoveel km gereden.... Dus ik moet met eersteklas mensenkracht....
Hahahahahahaha.... echt waar.... bij jullie is het volgens mij ook nog erger... en hier regent het al alsof de zon nooit weer zal schijnen
Goedemiddag, Zo tijdje weer niet geweest, nog steeds ziek , rug word steeds erger, ik mag nu nog minder doen, maaaarrrr het verven aan de voorkant is haast klaar! een hoop hulp gehad, morgen M en me moeder de laatste dingen verven en dan zal ik een foto maken van voor en na Hoe gaat het verder met iedereen? Ik ben te lui om alles terug te lezen ik hoop goed want het zonnetje gaat ook weer schijnen
Was indd gekneust, morgen foto maken om te kijken of er een scheurtje in zit, denk het niet want meneer eigewijs staat al heel het weekend op een steiger en zegt geen pijnte hebben. Tis nog wat dik en blauw/groen Apie, wat heb je aangeschaft???