Hi, hier alles ok. Vandaag heeft ze eindelijk uit de borst gedronken na heel veel gedoe en bezoekjes van verloskundige&lactatie deskundige. Verder doet ze het super en met mij gaat het ook goed. Alleen heeft het voedingsgedoe wel onwijs veel tijd en energie gekost. Gelukkig blijft de kraamhulp 2 dagen extra @Engel mannen zijn soms zo eigenwijs. Haha
@mel, het ging eigenlijk heel goed, hij geeft ons niet meteen doorgestuurd naar de Gyn maar m'n man z'n zaad wordt nagekeken en ik moet bloed prikken en dat wordt dan weer gecontroleerd op chlamydia! we gaan vrijdag een potje inleveren en bloed laten prikken, dus dan zullen we volgende week wel de uitslag krijgen...
Miss, lijkt mij een goede eerste stap om te nemen! Ik neem aan dat de ha jullie daarna door stuurt? Spannend allemaal hoor..
ik ben er ook wel tevreden over. Ik bedoel hij had ons ook naar huis kunnen sturen, zo van probeer het nog maar een half jaar! en denk wel dat ie ons daarna doorstuurd naar de Gyn...
Goeiemorgen, Wat een rot nacht weer :x Missc, wij werden eerst ook zelf door de ha gecontroleerd zeg maar. Wanneer het niet goed blijkt sturen ze je door. Es22, volgens mij heb ik ergens gelezen dat je een nega test had :x wat rot voor je meis (dat is nog zacht uitgedrukt) Nu gelijk door naar poging 2? Of moeten jullie even wachte?
Good morning! @MissC wat super fijn dat jullie gegaan zijn en de HA ermee aan de slag gaat. En Ess een nega test, dikke knuf. Wat gaan jullie nu doen? @dianana Ik ben blij dat we doorgezet hebben, ze heeft vanacht elke voeding zelf gedronken Wat een raar weer is t trouwens steeds, van wat ik er voor zover van mee krijg.
@Dianana op zich prima, geen kraamtranen lichamelijk heb ik snel last van mijn rug en bekken doen zeer. Onderkant geneest goed alleen lekker liggen om te slapen is er voorlopig ook nog niet bij helaas. En bij jou, t gaat al n stuk beter of niet?
Gelukkig esth.! Ja met mij gaat t n stuk beter...hoop wel op nog wat verbetering want ik ben dr nog niet....maar tis al n heel verschil ! Hoe vind je vriend t om nu vader te zijn ?
Fijn dat het voor nu al beter gaat en je komt er vast snel. Dat er verbetering is is natuurlijk al hartstikke mooi. Mijn vriend is echt zo trots als een pauw. Hij vind t wel zwaar en is steeds heel moe maar geniet volop en heeft alles voor d'r over.
Hij is de aankomende maand vrij en moet af en toe n dagje werken of thuis wat doen. Dus da's erg fijn. Dit is zijn vakantie
hi meide!!das wel fijn esth dat je man vrij is!!! ik denk dat de mijne ook 1 a 2 weekjes vrij neemt als de kleine er is (heb ie bij de andere 2 ook gedaan)
Goedemorgen meiden! Wat fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding nu Est! En wat heerlijk dat je vriend een maand vrij is!