@ Esth: Wat fijn dat het zo goed gaat!! En wat tof dat je vriend zo lang lekker bij jullie is!! Top! @ Diaan: Fijn meid... Tuurlijk ben je er nog niet, maar het is al wat dat je zoveel vooruit bent gegaan! @ Ess: Wat K** met peren!!! Knuffel! @ Gekko: Hoe is het met jou?? @ zwangeren: Alles gaat nog goed?? Weinig last? Hier gaat t goed. Gisteren bezig geweest met behang afstomen, maar dat doen we even niet meer.. Heb vandaag toch wel wat last van buik en benen... Dus een rustig dagje ervan maken vandaag Zo eerst een bakkie koffie
Ik heb ondertussen drie pendels voor september.... Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik weer zo'n mooie:x cyclus ga krijgen.... Mijn man denkt dat ik wel zwanger ben, maar hij wil wel heel graag
Met mij is het goed karine... heb heel slecht geslapen vannacht.... Droomde dat mijn man een hartaanval had....
Gatver de gatver!!!! Moet je maar niet meer doen Verder wel onwijs lief dat hij er zo mee bezig is en zo graag wil; super! Ik duim voor je
Hahahahaha... ja hij is er wel mee bezig.... ik heb sinds twee dagen dat ik s'middags misselijk ben.... en gister had ik geen zin meer in avondeten maken en ging ik voor avondeten naar de supermarkt en ik kwam met fruit terug... plus ik ben moe... Voor mijn man is dat genoeg en moet ik maar gaan testen Zat vanmorgen te janken bij animal planet (stom ik weet het) en hij zwelde gewoon op van geluk.... Ben nu gewoon bang om te testen... als het negatief is.... ben gewoon bang dat hij breekt dan.... Heb al gezegd tegen hem dat ik niet eerder dan de 14e ga testen... Hoe is het nu met jou??? Lekker rustig aan doen vandaag....
@ Gekko: Aggossie Ik snap dat je nu een beetje bang bent om te testen, omdat je hem niet wil teleurstellen... Vergeet je je eigen gevoel niet? "Gewoon" testen wanneer jij er klaar voor bent... Dat is de beste manier heb ik de laatste maanden voor de zwangerschap gemerkt... Hier goed behalve de spierpijn; heb weer teveel gedaan en bij deze zwangerschap moet ik dat even bekopen Dus lekker relaxen vandaag
hahahahaha... ja.. daar geloof ik ook in...Hij wil zo graag.... Daarom test ik pas op de 14e ik ga ervanuit dat ik voor die tijd ongi ben.... Karine je weet toch dat je rustig aan moet doen Anders gaat je lijf reageren....
Jajajaja... Ik weet het... Maar deze zwangerschap is gewoon anders dan die van Ryano... En daar moet ik erg aan wennen Plus dat ik het vervelend vind om manlief "alles" te laten doen en dus zelf maar weer iets op pak Ik ben pas 31 weken, dus komt goed... Hahaha
Hahaha... dat maakt niet uit.. als je teveel doet doe je teveel... of je nu twee weken of 31 weken bent... Heb trouwens even in mijn berichten gekeken... vorige keer dat ik vroeg bruinverlies had was die maand dat mijn cyclus 61 dagen duurde... Pluspunt is wel dat mijn temp stabiel is en niet een achtbaanrit maakt...
Hee Beppie..... 14e mag ik van mezelf testen... dat zou mijn NOD zijn met een 37 dagen cyclus... Maar nu zit er ook roze bij... het is zooooo vervelend... alleen als ik naar de toilet ga eigenlijk. Zit nu wel flink in de stress....en ik weet niet eens waarvoor...
Tsja... alles kan natuurlijk... maar ik wordt hier he_le_maal GESTOORD... Aan de ene kant heb ik dus een aantal bekende symptomen... aan de andere kant mis ik er ook een paar... Ik wil dus helemaal nergens op hopen... Maar mijn buik staat strak van onderen en ik heb het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en dat zou nog even moeten duren... en ik wordt misselijk van de lucht van de kattenbak en rook afeglopen maandag de vuilniswagen in mijn tuin.... en mijn tuin is zo'n 50 meter van de straatkant waar die wagen langsrijdt verwijderd....
laten we het hopen!!!!!! ja met mijn gaat het goed net weer 2 uurtjes gewerkt op kantoor na 4 weken thuis te zijn geweest! verder erg drukken baby in mijn buik wat ik super vind op alle klachten na! ik vind de tijd zo verdomd langzaam gaan joh!misschien omdat ik 100 x op een nacht wakker ben. verder zijn we druk in de baby kamer bezig , gister is er structuur verf opgebracht en vandaag word er gesaust tussen mijn en me ouders is alles weer ok na 3 langen weken en met me man ook wel (ze praten te minste weer tegen elkaar!!) ze hebben nog nooit ruzie gehad laat staan 3 weken niet tegen elkaar praten,ik denk ook stress van alle kanten hoor
Fijn dat alles weer de goede kant op gaat bij jou!!! En dat het kamertje langzaam de goede kant opgaat....
@Karine 'maar 31 weken' pfff toen had ik daar echt geen ppuf meer voor en mijn lichaam zou dan ook hevig protesteren. Denk echt goed aan jezelf anders krijg je t driedubbel terug. Hier gaan de bekken en bil klachten weer opspelen Moet goed rusten van de vk en mag ook pijnstilling gebruiken. @gekko had je de vorige keer ook deze symptonen?
Wel dat ik rond mijn ei al ongi pij kreeg... dat heb ik nu weer... en moe.... maar dat bruin/roze niet...maar geen idee wat ik moet eten...meestal weet ik dat s'morgens al... Ik durf er eigenlijk niet op te hopen als ik eerlijk ben... Moet wel zeggen dit weekend vroeg oma en een collega al aan me of ik zwanger was.... waar dat dus vandaan komt... wel gevraagd... zag er volgens beide moe en inmezelf gekeerd uit.. Je kleine drinkt dus ondertussen goed? Hoe vindtje schoonmoeder het?