Hier komt het zonnetje ook endelijk weer door! Net ff de was gedaan, wc schoongemaakt, keuken gesopt, dus verder lekker rustig aan doen. Mams en M zijn weer aan het verven. Bijna klaaaaarrrrr gelukkig Morgen bruiloft en weet nog steeds niet wat ik aanmoet whaha Trek gewoon iets uit de kast wat lekker zit.
Hahahahahahaha... ja natuurlijk Hoop het ook voor je Miss... Engel.. dus het huis heeft bijna weer een nieuw jasje? Lekker hoor... ik vondt het in ieder geval heel erg fijn toen mijn huis weer in de verf zat...
he engeltje waneer krijgen we weer een buikfoto van jou? zo ga ff de honden kennel schoonmaken ,stofzuigen en dweilen wasje doen dan zie ik jullie later
Fijn dat het lekker gaat, op de misselijkheid na dan... Verder wens ik je alvast heel veel sterkte voor morgen! Hier gaat het goed! Beeb groeit goed en ben ook alweer 31 weken, dus het aftellen is echt begonnen Nog 5 weekjes en dan heb ik verlof, heerlijk!! @ Gekko: Ook ik dacht hetzelfde te doen als jij... Even lekker fietsen en kijken of de stad nog hetzelfde is als de laatste keer @ Engeltje: Heerlijk dat het bijna af is dat verven!! Doe je wel een beetje rustig? Veel plezier alvast voor morgen op de bruiloft! En wat ben je al enorm druk geweest vanmorgen!!!! (ik zit nog in pyjama )
@beppie Doe je dan ook al die dansjes? 'S nachts gaat echt perfect, moet haar wakker maken voor voeding en tot nu toe bijna geen gehuil. @gekko I know. Maar doe mee via de tel en dan is t zo'n gedoe om m aan te passen hahaha Zal vanmiddag ff kijken @engel frustrerend is dat, ik vond echt niets leuk meer staan en lekker zitten. Maar je moet iets aan trekken waar je je prettig invoelt, desnoods een joggingbroek T is heerlijk weer, misschien vanmiddag maar even in de tuin zitten. Mijn boobs zijn trouwens 2 maten gegroeid voel me echt kolossaal hahaha En wat zijn die voedings beha's lelijk echte oma tenten.
gatver de gatver! ik hou al niet van regen maar op een crematie/begrafenis is het meteen zo droevig... bleghh 90% kans op regen.
ik ga jullie ff stalken met fotos gekko, hier een klein voorproefje toen de man des huizes bezig was (ja ja op een stijger met ze voet, ow trouwens, gister terug geweest naar het ziekenhuis en hij heeft opnieuw tape gehad wat er 2 weken NIET af mag, dus douchen met een zak om enzo.. als het met 2 weken niet minder dik is, moet hij in half gips.. maaaaaaaaaarr meneer eigewijs heeft gisteravond het tape er gewoon afgehaald :x:x:x)
Karine, ja moet wat.. het vervelende is dat als ik moet werken dat ik me wekker steeds verder snooze naar uiterlijk 8 uur.. en nu in me vakantie ben ik steeds om half 8 beneden :x zo vaag!! nog effies en je heb de 2e chica baby in je armen alles al helemaal geregeld en klaar ?
esthertie, ja precies. ik heb al gezegd gister.. ik ga niet als een modepopje, ik doe aan waar ik me lekker in voel want ik ben zwanger (goed excuus ) het word indd geen mooi weer morgen. zonde! maar denk dat het weer zo'n mooie dag toch niet echt kan verpesten. alleen hopen dattie witte jurk ook wit blijft hihi