Heb net de uitslag gehad en de waardes zijn ok, ze moet zo veel mogelijk drinken en dan terkt hetvanzelf bij. Verder gaat het nog steeds prima, ze slaapt, eet en poept goed Zal een dezer dagen een paar foto's in mijn album plaatsen. @Bren Ook lekker ff een weekendjes met zijn 2-tjes Ik heb trouwens echt een onwijs lieve en toffe kraamhulp. Het is een jonge meid in opleiding en ze is heel aardig en gezellig. Kan leuk met haar kletsen en dat is toch mooi meegenomen.
wat gaaf die nagels beppie ik wou dat ik zo goed was hihihi. heb een all round nagelstyliste opl gedaan maar doe er helemaal niks meer mee. est wat fijn dat alles goed gaat met de kleine meid en heerlijk dat je een fijne kraamhulp hebt waar je ook lekker mee kan kletsen
Ik hoop ook dat het niets is, ik laat het jullie morgenmiddag zo snel mogelijk weten (maar zal pas eind vd middag worden, misschien zelfs 's avonds) @ Beppie: Mooi hoor! Erg knap! @ Esth: Fijn dat alles goed is met je meissie! Lekker veel drinken dus En wat tof he zo'n leuke en gezellige kraamhulp!! Hadden wij ook en we hebben aanvraag gedaan of ze hier weer mag komen @ Dianana: Wat goed dat het zo leuk was!! Nu lekker met de pootjes op de bank
goedemorgen dames, zo de deur om bloed te prikken en daarna door naar de crematie van Opa Bekijk bijlage 178242 hoe is 't hier?!
ben alweer terug van het bloedprikken! die @#!$%^&* heeft me echt pijn gedaan. ik zei tegen haar ik vind het helemaal niets dat prikken, zegt ze nou kom op je bent geen 4 jaar hoor ik dacht echt wat weet jij nou rotwijf...
Morgen! @miss: met dat soort mensen zou je het liefst die spuit in d'r ogen douwen... Een goede prikker doet geen pijn. Ik moet ook zo'n beetje elke 2 weken prikken, en 9 van de 10 keer kom ik terug met mega blauwe plekken! En een arm die je een week niet kan buigen.... T moet allemaal snel snel he. En dan ben JIJ een watje.. tssss. @esth: Ondanks dat er geen zon is, moet je die kleine zo veel mogelijk voor het raam leggen. Dag licht breekt de bili sneller af. En idd goed laten drinken, dan komt het helemaal goed! @all: ik heb niets terug gelezen op 2 pagina's na. Heb ik nog dingen gemist?
Goeieorgen all Diaan succes bij de gyn Missc, wat een rot wijf joh :x ze had zeker geen zin vandaag Sterkte bij de crematie Ik heb vanmiddag een bruiloft, maar wat een slecht weer. Zonde voor hun maar dat mag de pret niet drukken.(zo zeg je dat toch ) Voor de rest weer een slechte nacht gehad, weer een 'aanval' liep maar heen en weer, kon wel janken.
hahaha diaan: ik was aan het slap ouwehoeren... Weet niet eens meer waar het over ging....Ik zal het eens ff proberen terug te zoeken!
Het is toch erg! Ik weet gewoon niet meer wat ik heb aangeschaft dat ik wilde delen met jullie! Schaam me dood.. wat een zeef zeg! Het was volgens mij iets grappigs, wat te maken had met mijn slap onderhoud met gekko over de regen, maar wat het nou was??? Zucht....
Diaan, heb steeds pijnscheuten in me rug wat dan overgaat in me bekken. Houd zo'n 20 minuten aan en is dan weer weg. Het lijkt wel een idee van een wee al weet ik niet hoe weeen voelen maar wel de pijn om de minuut daar onder. Heb dat een paar x per dag en vooral snachts. Apie, ik was ook nog steeds benieuwd haha
Wat een Buik Karine!! Miss Sterkte vandaag Engel toch veel plezier vandaag.. Diaan Waarom Gyn?? Esth.. mooi zo.. altijd mooi meegenomen... eehhmmmm en natuurlijk GOEDEMORGEN