December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Karine Mooie toeter :)

@Engel Heb je t er al met de vk of ha over gehad? Gauw doen, misschien is t niets maar als t je bekken is snel naar laten kijken.

Hier krijg k steeds meer last van bil, bekken, rug. Ga ff overleggen met vk en anders weer fysio. T is zooo irritant kan soms haast niet lopen. En de kleine verschonen of in bad doen gaat ook niet ivm voorover gebogen staan. Verder alles top, t is echt een tevreden prinsesje op heel af en toe een huilbuitje na.

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Gekko ivm met mn gekte moest ik elke 2 weken heen...9 sept 20 weken echo...en dan gewoon om de 4 weken

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owh ok... dacht dat er weet iets was met je... maar alles gaat dus nog z'n gangetje..

Alles wel ok?

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja hoor...we gaan maar gewoon door

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Hoe is t met jou gekko ?

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals altijd... raar;)

Zijn er een aantal die denken dat ik zwanger ben... mijn man weet dat ik zwanger ben (best knap eigenlijk) ik geloof er namelijk niets van.

Ja ik hebt symptomen, ook die overeenkomen met de vorige keer..

Maar ik weet ook hoe goed een lichaam is in voor de gek houden..
    Dus dat ik ineens weer niet meer tegen de lucht kan van versgemalen koffie of de kattenbak.. ik nu al een week krampen heb alsof ik ongi moet worden.. en s'middags misselijk/weeig ben en soms last heb van maagzuur... of dat ik sneller duizelig ben.. Ik geloof er gewoon niet in..

(ook eigenlijk stiekum omdat ik het nu wel erg leuk zou vinden als... dus (zo denk ik) zal het wel niet zo zijn)

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!

Bij de gyn was de groeiecho prima!! Hij ligt mooi op schema. Over 4 weekjes terug. Moest wel naar de diabetes verpleegkundige en moet mijn glucose gaan prikken (2 dagen / 4x daags prikken). Ook de diëtist belt maandag voor telefonische "intake".... Vrijdags de diabetesverpleegkundige terugbellen over de waardes van de aankomende week.
    Niemand vond het noemenswaardig, maar daarentegen wordt je gelijk de "glucose-molen" ingegooid.... Ach... We zien wel wat het volgende week wordt...
    Ben allang blij dat de gyn het ermee eens was dat het absoluut niet zo belangrijk is (0.1 te hoog....) en mij een extra echo "geeft" over 4 weken :D :D Heerlijk om ukkepuk weer gezien te hebben ;)

8. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Gekko, het is soms lastig te zeggen, de symptonen kunnen zwanger zijn of ongi. Ik hoop op het eerste natuurlijk ;)

Karine, ik vind dat je een mooi bescheiden buikje hebt voor 31 weken en fijn dat alles goed is.

Gister dus bruiloft geweest en het was weliswaar heel de dag droog! We zijn toch heel de dag geweest :$ half 3 erheen en om half 1 waren we thuis. M. Voor het eerst weer dronken na 2 jaartjes haha dus ik moest opeens terug rijden ;);) was kapot zeg maar wel gezellig!

Zometeen maar even bellen of nu eindelijk me kinderwagen binnen is:D

9. Esthertie

@Karine Lekker dat de echo ok was, wel irri dat diabetes gedoe. D'r gaat dan weer zo'n hoop tijd en gedoe in zitten.

@engel Knap dat je t hebt volgehouden, is toch best pittig n hele dag.
    K kreeg een flesje baileys van mijn ouders daar ga k binnekort ook maar eens van genieten

@gekko Spannend, k hoop zo dat t dan raak is voor je. Is niet leuk al.die symptonen wanneer t niet zo is.

@bren Hoe was de sauna, zeker gezellig met dat pokkeweer buiten?

Hier heeft mevr haar ritme omgegooid met t gevolg dat t gedaan is met de nachtrust :(
    Ze zit wel al boven dr geboorte gewicht dus groeien doet ze goed.

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Goedemorgen!

@esth: balen joh! Hopelijk gooit ze het snel weer om!

@gekko: jij zit nu op dag 21 ofzo van je cyclus? Spannend meid! Hier wordt geduimd voor een nieuwe roze test!!

@all: hoe gaat het met jullie?

11. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    goeiemorge all...

estertie. van harte gefeliciteerd met je mooie dochter:D
    en wat een prachtige naam:D...
    ik hou van korte krachtige namen:).

12. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden

wilde f zeggen dat ondanks dat ik op dit moment niet zoveel schrijf ik wel steeds meelees!!

zit op dit moment totaal niet goed in me vel....zit er helemaal doorheen....
    komt momenteel niet door de zwangerschap maar door prive omstandigheden(niet in me relatie hoor of gezin dat gaat goed)
    ik leg het julllie nog wel uit....

sorry

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Dikke X true
    Es hoe issie met jou ?

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Sterkte True. Hier hetzelfde... Na de mislukte behandeling ben ik mezelf weer bij elkaar aan het rapen voor de een-na-laatste poging. Of positiever gezegd: 2e poging. Ik lees wel mee, maar weet even niet zoveel te schrijven en te melden.

15. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Krijg je 3 pogingen vergoed es ?
    Das 3 x oogsten toch ?

16. Esthertie

@True Sterkte!

@Ess Zie het als de 2e poging en niet als de een na laatste. Je hebt er nu nog meer dan je gehad hebt. Probeer positief te blijven. Knuf

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Mn meisje is naar de kapper geweest...zo knap !

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @true: dikke knuffel

@es: ook een hele dikke knuffel!!

@diaan: knap van dr! De mijne is vorige week van rug lang naar bobje gegaan. Super stoer en mega vlot!

19. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Niet eerlijk tegenover andere die dit heel graag zouden ervaren, maar mag ik ff ego klagen?
    Ik heb zo'n verschrikkelijke pijn aan mijn onder rug en schaambot! Lopen is op dit moment echt een hel (tenminste als het langer dan 15 minuten is)... Hoe kan dat nou :(? Ik heb dit bij de andere 3 niet gehad, en zeker niet zo vroeg! Misschien verkeerd gelegen? Maar belangrijk hoe kom ik er vanaf???
    Dit en die ellendige misselijkheid de hele dag door :x... Honger, maar eten ho maar. T komt er zo weer uit!

Einde ego *:)*

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Loïs heeft ook n bopje nu...met punten aan de voorkant maar dat vind ik niet zo'n suc6
    die laat ik er volgende week ff afknippen nog
    tis meteen een hele volle bos nu

Deel Deze Pagina