Morgen! Est dikke knuffel! Dat is wel heel klote zeg! @gekko: voor (of was het nou van) het weekend vroeg ik je hoever je in je cyclus bent, maar ik was ff vergeten dat je er maandag pas weer was... Dus bij deze opnieuw: Hoever ben je in je cyclus??
Ik ga het gelijk uitrekenen.. Maar nu een vraagje voor hier... heb in mijn fotoalbum twee foto's die ik heb gemaakt geplaatst en 1 wordt de omslag van mijn nieuwe tas... ik kan alleen niet kiezen.. vindt ze allebei stoer.. maar ze zijn zoooo anders, en ik heb maar 1 tas nodig! Dus... worden het de bergen... of het nijlpaard?
Apie ik zit nu op dag 21. Temp is niet omhoog.. maar ik kan ineens (???) niet meer de lucht van verse muntthee ruiken. Van mijn man mag ik geen wijntje meer hierom... maar ik mag wel de kattenbak doen.. want mijn temp is niet omhoog Hoezo met twee maten meten??? Ondertussen is het zover dat mijn man waterige oogjes krijgt als ie een leuke peuter over straat ziet gaan... ik MOET echt snel zwanger worden van een plakbeeb... het doet hem zo'n zeer.....
Ikea.. moet ik ook heen deze week... doe ik maar met de fiets.. dus ik wacht ff op anderhalf uur droogte... Dan kan ik heen, erdoorheen en weer terug Bergen heeeft idd de meeste stemmen tot nu toe....
ook een goedemorgen gekko en ik zou denk ik ook voor de bergen gaan al zijn die nijlpaarden ook wel leuk. wij zijn vorige ff rondje door de ikea gegaan gewoon lekker snuffelen
Hmm snuffelen heb ik nu niet nodig.. is weer een glas gesneuveld... dus moet ff de vervanging halen.. En een fietstochtje is gelijk goed voor een mens
Nou tijdens mn gekte niet gedaan...en man werkt nu dagdiensten en Loïs heeft vakantie ...dus t komt er niet echt van...wel veel mdt Loïs naar t binnenbad...das echt n waterrat
Dat is waar.... wel anders.... maar... als die kleine van spelen in het water houdt... vraag ik me af wat er intensiever is Dus jij kan over een tijdje ook fietsend naar de Ikea voor kleine dingen en snuffelen!!
Nou fietsend...daar is t nog n beetje te ver voor...t zou kunnen...maar das n half uur flink doorfietsen