Heee hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken??? Je weet wel... toen ze je zware klanten gaven en niets anders konden bedenken??
ja vind het ook belachelijk! ze zijn zeker bang dat ik anders iets voor me zelf gaat doen! nu hebben ze ineens kantoor werk genoeg!!?? de arbo dokter sprak er ook schande van dat ik die terminale mensen moest blijven doen! en nu willen ze me 4 ochtende in de week op kantoor zetten van 9 tot 12!!!
Trouwens zo iets raar's en naars... Zijn sinds een tijdje steeds mensen in de straat die dan kijken naar het huis van de buurman... maken er dan foto's van en gaan dan weer weg... Ze bellen ook altijd bij hem aan... Nu waren mijn alarmbellen toen al aan het rinkelen... maar de mensen zien er altijd heel keurig uit, gaan altijd weg en ik zie ze nooit weer... Vorige week waren er ook twee mannen aan het kijken.. en bij deze viel het er 1 op dat ik ze in de gaten hield... Belden ze bij mij aan.. of ik meer wist van de buurman...beetje van de dommen gehouden.. maar ik wel meer info gekregen... blijkt dat het huis naast me in beslag is genomen en volgende week vrijdag geveild word!!! Ik wist dat hij het niet breedt had... dat had ie me zelf gezegd. Laatste tijd had ie het er niet meer over... dus alles was zich aan het oplossen dacht ik... hij had ook plannen voor de tuin en daar was onze hulp dan bij nodig... Geen probleem... Maar dit meldt ie dan niet even!! Ik wil eigenlijk volgende week vrijdag niet thuis zijn... lijkt me niet echt leuk....
Hahahahahaha... Beppie het is echt gestoord... maar niet de eerste keer dat ik heb gehoord van dat soort gedrag bij thuishulp organisaties...helaas... 4 keer in de week een ochtendje klinkt goed... maar ik kan het nu natuurlijk helemaal mis hebben....
ja veelmensen komen nu in de problemen,vanmorgen werd het deur van mijn buurman in geslagen door de politie ze kwamen hem arresteren voor boetes van jaren en jaren oud die lopen in de 1000 euro's
Ook heftig.... geen idee dat dat eraan zat te komen Beppie? Dus ze komen echt de deur inbeuken als er niet wordt open gedaan???
jawel klink goed maar ze hebben niet echt werk ,vorige week ook al geweest en dan moet ik papieren op alfabetische volgorde zetten (papieren die ze nooit meer bekijken)!!! voel me net zo eentje van een sociale werkplek die bezig gehouden moet worden als je begrijp wat ik bedoel! laten ze me dan echt werk geven
goedemorgen meiden, hoe is het hier?! met mij niet zo lekker ik ben vannacht flink ziek geworden en hou zelfs water niet binnen @engel, he bah wat naar van jullie buurman... @beppie, wat een eikels op je werk dat ze daar niet eerder naar gekeken hebben! @bren, succes vandaag.
aaaaaahh miss c hoop dat je snel opknapt!!! ja ben ook echt boos op ze! ben je 10 jaar in trouwen dienst en lopen ze nu te kutten!!!
Dit klinkt hard... maar je bent buitendienst... en om een of andere reden denkt een binnendienst vaak dat je dan seniel bent ofzo.... begrijpen doe ik het niet echt... Ken een aantal mensen in de buitendienst.. en die lopen allemaal tegen dezelfde problemen op die jij verteld... het is dus ook gewoon een landelijk mentaliteitsprobleem die naar mijn mening is ontstaan met bezuinigingen.... Ik weet dat het ook anders kan... ik heb een tijd in de huishoudelijke hulp gezeten en goede contacten gehad met de binnendienst... zowel het districtkantoor waar ik mijn werk vandaan haalde als het hoofdkantoor... maar dat waren betere tijden...aan het einde dat ik er werkte begon de krimp langzaam...
Ik ben nu dus zeker weg die dag!!! Dat wil ik NIET zien!!! @Miss C... beterschap meisje....heb je norit in huis?? Ik dacht dat dat dan goed was....
ja maar weet je ook al zitten wij in de buiten dienst de dosiers van klanten en afspraken en mutaties moeten we zelf voor zorgen en dat is ook veel administratie werk ,dus ze weten dat we daar genoeg van af weten!
*zucht* Het is gewoon niet eerlijk Beppie....dat is het gewoon.... Kijk... als ze binnen goed nadachten.... zouden ze dan je de planning geven die ze je gaven?? Maar goed... kan je het gesprek hier niet over aangaan??
Dank je wel, nee ik heb geen Norit in huis maar ik denk dat ik m'n schoonmoeder straks wel ff op pad stuur
ja heb ik al geprobeerd joh maar ze lopen gewoon te zoeken!!! geloof me heb niet eens de moed om iets leuks voor me zelf te gaan doen want moet rusten zodat mijn baby goed groeit en niet weer straks afvalt in mijn buik zoals die andere 2! (als ze daar bang voor zijn dan!) heb ook gehoord dat ze zelf niks hoeven te betalen aan mijn omdat ik in de ziekte wet loop met zwangerschaps klachten dus moet nu werken terwijl ik ziek gemeld staat? dat is toch raar?