Je bent het toch met me eens gekko dat het bij miss niet klopt zo he?! Het eerste waar ik aan dacht toen ik las dat ze ziek is. Miss: op welke dag van je cyclus zit je nu dan? Volgens je onderschrift heb je een gemiddelde cyclus van 28/29 dagen? Eeejjj gekko: drop of dronder dan he hahahahaha
@Gekko, ik vermoed dat ik mijn ei eergisteren heb gehad! @Apie, ik zit nu op CD19 mijn cyclus is idd gemiddeld 29 en ik heb mijn ovulatie meestal op dag 16/17...
Kijk miss: dat verklaart een boel... Even voor de zeikers onder ons (ik dus haha) ff je banner aanpassen.... Dan raak ik niet zo in de war Dus dan heb je nog 10 dagen.... Heb je dan geen korte lf? Kan natuurlijk goed hoor, 11 of 12 dagen, maar dan iessie wel korter dan gemiddeld...
Gelukkig waren de testen goed. Waar het aan kan liggen? Geen idee ?! Rot dat jullie niet gelijk geholpen worden. Lekker doorklussen dan blijf ik voor je doorduimen Wij hebben de test niet hoeven doen, ze wisten gelijk dat het aan M. Lag.
hey apie, het is heel stom maar als ik m aanpas dan klopt ie nog niet want als ik m'n ovulatie op dag 16/17 wil zetten geeft ie een cyclus van 32 dagen aan...
Ola, heb niet terug gelezen ben te gaar vandaag (sorry). Vanochtend zijn we met de kleine de stad in gegaan en dat ging perfect, ze heeft alleen maar liggen slapen Maar vanmiddag begon het feest, huilen, drinken, huilen, schone luier, huilen, drinken en mijn tepels doen zo'n verdomde zeer echt alsof er iemand keihard in bijt. Maar mevr. heeft dus rode/schrale billetjes waardoor ze steeds huilt, zo sneu. Ik weet niet of ik iets belangrijks gemist heb, anders lees ik graag een 'verkorte'update
goedemorgen meiden, hoe gaat ie hier?! @esth wat zielig voor je kleine meisje die rooie billetjes net wat dianana zegt lekker blijven smeren. @all, ik heb vannacht zo'n vreemde droom gehad. ik droomde dat ik was bevallen van een jongetje dat ik 2dgn na de bevalling liep ik prinsheerlijk te winkelen ik wist niet meer wanneer mijn zoontje geboren was en hoe zijn naam is als mensen er naar vroegen ik had mijn zoontje na de bevalling niet gezien dat gebeurde pas 2 dgn (in het winkelcentrum) later en m'n nicht stond met ons zoontje op het winkelcentrum te dansen. ik had bijna geen kleding voor hem gekocht, en wat ik had gekocht was voor meisjes en 1,5 week na de bevalling moesten we nog geboortekaartjes uitzoeken... echt zo stom!
Good morning! @Dianana&MissC Ik smeer me suf hahaha En wat een bizarre droom, wel een beetje grappig. Ik moet zo naar het consultatiebureau voor de gehoortest en gelukkig heeft de kleine vanacht heerlijk geslapen en goed gedronken Misschien tot vanmiddag!
Morgeh! hahaha miss... dat is een rare droom! In het echt gebeurt je dat straks niet hoor! Ik heb een bericht geplaatst bij 'na de geboorte/ peuter kleuter/ help spoken en geesten.... Wat wij vannacht mee maakte! Helemaal eng.... Lees maar als je wil. Misschien hebben jullie tips voor ons! We zijn helemaal gaar.... 2 hele uren geslapen zeg pfff... Vanaaf maar op tijd naar bed haha!
Goeiemorgen, Missc wat een aparte droom! Moest ook wel een klein beetje lachen Esthetie, succes bij het cnsultatiebureau. Zal vast allemaal wel goed zijn, en lekker hoor zo'n nachtje doorslapen hihi Hier weinig nieuws. Gister fysio gebeld en kan volgende week donderdag weer terecht (ze is nu op vakantie) al 3 dagen geen 'aanval' gehad, moet wel zeggendat ik al 3 dagen lekker lui ben en totaal niets heb gedaan. Morgen de 20 weken echo in het ziekenhuis. Zaterdag is me zus der vriend jarig en dan mag die kleine bij ons blijven slapen dus nemen wij hem savonds mee naar huis. heb er echt zin in. En dan maandag weer werken bluhhhh
@Dianana Nee dat zei iedereen maar ik moest daarheen. Als het goed is komen ze vd week nog wel langs voor een soort van check. De test was in iedergeval goed. @Engel Goed en lekker dat je een paar dagen rusdtig aan hebt gedaan. Je lichaam vindt dat blijkbaar ook fijn @Apie Ik ga zo ff lezen
goedemorgen allemaal miss wat een rare droom en ook is moest er ook wel een klein beetje om lachen zo raar hihihi est wat fijn dat het goed was, en fijn dat ze lekker goed heeft geslapen vanacht apie ik zal zo ook is ff je verhaal lezen hier alles goed wij zijn blij dat alles goed is bij ons maar heel frustend dat het dan gewoon niet lukt :S hoop dat we snel die afspraak hebben bij onze gyn en ben benieuwd wat zij dan gaat zeggen en wat we dan kunnen doen dat toch eindelijk is zwanger kan worden
Het lijkt me idd heel erg dubbel zo'n gesprek... maar goed... het is wel fijn dat alles goed zit Bren...
Ik ben net lekker even wezen shoppen bij action Heb van alles meegenomen voor M. Voor de poezen wat lekkere dingen, voor de baby een eerste hand/voet afdruk als het is geboren, en voor mezelf uhm tsja, wat schoonmaakspullen