December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    schoonmaak spullen voor jezelf:( je mot er maar blij mee zijn:D hih...

ik heb ook lekker geshopt gister en vandaag op me werk:)

heb gister 8 flessen olvarit fruitdrank gekocht voor 0,25 denk en dan zijn ze ook nog is 2 + 2 gratis:$... al met al 1 euro voor 8 flessen:p

dus net weer even trug geweest en 24 flessen ingeslagen voor 3,00 euro:D daar wordt ik nog eens blij van hihi...
    totaal plaatje 32 flessen voor 4 euro hahahahahahaha...

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Dat is nog is lekker shell :D
    We hadden hier nog gekeken maar hier is dat niet.

Ikvergeet nog te zeggen dat ik lekker bad spul voor mezelf heb gekocht. Zit nu dus in een lekker warm bad:D

3. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    hahaha zozo ook nog badspul:p hihi...
    ik wil ook een bad:(...

4. Engeltje1

Het is toch wel lekker hoor! Ben een jaar niet in bad geweest (wel in de douche :p) en nu ik zwanger ben bijna elke dag!

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Romy&Engel Een bad is zo lekker, ik mis dat soms ook heel erg Mochten we ooit gaan verhuizen dan is dat echt een vereiste.

Was gister bij de Kruidvat en daar zijn de huismerk luiers t/m 11 sept 3 halen 2 betalen. Heb dus meteen maar groot ingeslagen :) Ga nu even foto's in mijn album zetten.

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijgen we nog wat foto's van je kleine??;)

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Mag ik ff?

Ik ben zo verschrikkelijk pissed boos nijdig!!!!!!

Een tijdje geleden had een tante (waar ik nauwelijks contact mee heb) via mijn moeder gehoord dat wij zwanger zijn. Ze schreef me een pb op hyves. Ik heb daarop gereageerd, en gevraagd of ze het niet publiekelijk wil bespreken op hyves, omdat we het zelf wel bekend maken tegen de tijd dat wij dat willen.

Wat schetst mijn verbazing? Ik kom net op hyves, staat heel mijn www vol met felicitaties!!!!

Nondekanonnen! Staat er: nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap meisje.. Doe je lekker rustig aan!
    Mijn schoon zusje eroverheen: Doe rustig aan met je buikje....

Tja, en vriendelijk bedankt hoor! Dus zo'n kleine 100 man is nu op de hoogte, terwijl ik dat helemaal niet wil!

Het is misschien zeik hoor, ik bedoel, ik kan mijn buik echt niet meer verbergen, maar om nou straks aan 100 vage kennissen te moeten uitleggen als het fout gaat (gaan we niet vanuit maar is gewoon een principe kwestie) dat we geen hummel meer krijgen, daar zit ik ook niet op te wachten!

Sissssssssssssssssssssssssssssssssss:x:x:x:x:x:x

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha.. sorry dat ik lach Apie... maar het is herkenning....

Ik heb toen het bij mij mis ging alleen verteld aan de mensen die ik het had laten weten... en wat zij verder aan de wereld hadden laten weten is dus hun probleem!!

Ik denk dat bij mij ook een kleine 100 man het wisten... Maar we hebben maar vijf mensen hoeven bellen...

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Mmm dat is ook weer waar... Maar waarom? Ik bedoel, dat is toch onze keus. Ik kan hier echt slecht tegen hoor! Ik ga d'r terug pakken denk ik haha..
    Ga gewoon een krabbel bij haar posten: wat leuk, op jullie leeftijd nog een kindje erbij? Ns kijken hoe leuk zij dat vind..

Lekker kinderachtig he hahaha... Nee hoor, heb er al een gepeperd en gezout mailtje gestuurd... En anders.. dan stuur ik vriendje 2 toch ff die kant op? Kan hij haar gaan prikken haha..
    alweer een flauw grapje.....*zucht*

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mwahahahahahahahaha... dan zeg ik.. stuur gelijk vriendje twee... ben je daar gelijk vanaf!!

Je hebt gelijk trouwens... het is jou keus..Ik was er ook echt niet blij mee dat iedereen het wist.. Nu is het jammer... ouders krijgen het pas te horen met 12 weken... en dan alleen zij... opa's oma's broers en zussen... die krijgen het pas te horen met 20 weken. Die hebben namelijk de loslippiste lippen van dit deel van Nederland!!

Mijn collega's weten het waarschijnlijk al voor de 8 weken...die hebben hele rare radartjes.... en ik wordt als een biet zo rood.. ;)
    Zelfs een kans dat mijn collega's het voor mij weten...:p

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Apie: Dat is niet leuk!! Zeker niet omdat je het graag zelf bekend wil maken...

@ Engel: Lekker geshopt dus ;) Al heb je wel weinig voor jezelf meegenomen :D

@ Esthertie: En? Hoe was het bij het CB?? En de gehoortest?

Hebben jullie ook wat van Aily gehoord? Of zal ik even een update geven ;) :D

X

Ow... Hier alles goed trouwens :D

12. Engeltje1

Apie, sneu dat je het leuke nieuws niet zelf kon vertellen! Sap datje boos bent.

Indd weinig voor mezelf, maar ach, als ik andere blij kan maken ben ik hetzelf ook :D

Karine, ja vertel! Wat weet jij?:D

Ik heb trouwens net voor het eerst in me leven gehaktballen gemaakt en ze waren goddelijk!! Ben trots op mezlf :D
    (heb het ooit wel is gedaan maar toen waren ze niet te vreten dus nooit meer aan begonnen :p)

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Mijn collega's weten het waarschijnlijk al voor de 8 weken...die hebben hele rare radartjes.... en ik wordt als een biet zo rood.. ;)
    Zelfs een kans dat mijn collega's het voor mij weten...:p[/QUOTE

Hey dat is handig! Enneuh wat zeggen ze?

Scheelt je een hoop kosten in de tests! Je kan natuurlijk ook gewoon naar je pendels èn je collega's luisteren, dan hoef je helemaal niet te testen! Hihi

@karine: hoe gaat het met jouw??

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Tja die hormonen he... Zijn ineens je afschuwelijke gehaktballen lekker :p

15. Engeltje1

Whahah die is goed :D
    M. Zei dattie nog nooit in die 3 jaar zo lekker heeft gegeten.
    Hmmm, moet ik dat zien als een compliment of.. ;)

16. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Apie Ik zou ook heel boos zijn. De eerste keer hebben wij t vrij snel aan veel mensen verteld maar vond t toen niet leuk dat vage kenissen via via op de hoogte werden gesteld en mij gingen feliciteren. Nu hebben we lekker gewacht tot 12 weken.

@Engel Schouderklopje voor jou :)

@Karine Vertel. Ik heb een felicitatie pb van haar gekregen maar ben ook benieuwd hoe t met haar gaat.

Er staan 2 foto's in mijn album.

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    hihi.... ligt eraan. Hoe lief ben jij nog voor je man? Die van mij heeft het soms (nouja soms) flink te verduren ;)... Hij durft niet zo heel veel kritiek meer te uitten. Gelukkig voor hem is er weinig op te merken aan mijn gedrag, uiterlijk of buien :D....

Ervaar het maar als compliment haha... En om de proef op de som te nemen kan je morgen en overmorgen en over over morgen en over over over morgen nog een keertje die heerlijke ballen maken... Kijken hoelang hij zo positief blijft :D:D:D:D:D.... Dan weet je het zeker!

18. Engeltje1

Ik ben best nog lief hoor :D
    Haha net zolang tottie er letterlijk ziek van word.

Ahhh arme mannen :p

19. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Geen chica's deze morgen??? Hoe kan dàt nou??

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad

Deel Deze Pagina