goedemorgen dames hoe is het hier? @est wat een mooie meid is het zeg en die lach wat heerlijk @engeltje ik ben ook niet zo van de gehaktballen maken hihi hier alles goed lekker dagje vrij en papa ook onverwachts wel lekker samen maar reden was ff iets minder :S hier nog geen bericht gehad over gesprek bij de gyn denk vandaag bij de post zit
Goeiemorgen Net terug van de 20 weken echo. De kleine is helemaal in orde.en het is nog steeds een knul Bren, laat die postbode dan maar snel komen! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Volgens mij word het wel mooi weer.
@engeltje fijn dat het goed gaat met de kleine nog steeds man hihihi ja laat maar komen meestal pas in de middag ergens dus nog ff geduld hebben. maar weet niet of we nog wat gaan doen papa is nu de werk auto aan het schoonmaken en dan miss die van ons zelf nog ff
Engeltje; 20 weken al weer, gefeliciteerd! dianana; ook al op de helft.. Wat gaat t snel! Hoe gaat t hier.verder met iedereen?
Goed... je hebt me alleen even op het feit gedrukt dat ik nu ook twintig weken had moeten zijn... Hoe is het met jou? Jij bent ook al bijna zover!!
@gekko omdat het bedrijf waar papa aan is uitgeleend beetje moeilijk aan het doen is. zijn baas zit te wachten op betalingen die van hun moeten komen. en nu dacht er een dat die papa kon beschuldigen van diefstal van koper. dus tja schiet niet op daar. maar zijn baas heeft al weer een klus klaar liggen dus volgende week kunnen ze weer lekker aan de bak. het gaat hier indd snel al paar op de 20 weken alleen voor jou is dat wel balen gekko maar bij jou komt dat ook snel meis dat je op de helft zit samen met mij ik heb de afspraak brief binnen pas 4 okt mag ik komen de dag dat we ook naar de opname van ik hou van holland gaan maar ik zag wel een andere naam staan als mijn eigen gyn dus beetje raar maar ja zien dan wel.
Kijk hebben ze toch iets leuks voor je bedacht om te doen Beppie!! 4 okt.. dierendag Hopelijk is dat een goed teken??? Maar Bren als we voor die tijd samen met Miss en eehm... al die ander op roze gaan... lijkt mij namelijk een strak plan!!
Ben wel benieuwd hoe het nu bij Apie gaat... in haar topic staat dat ze weer zo'n nacht heeft gehad...
Wat een grote grote broer wordt hij dan al.... jemig... Ik was zo'n grote zus.. ik vondt dat zooooo gaaf.. lekker lopen achter de kinderwagen.. lekker knuffelen met de baby... Was mijn zusje maar weer zo klein.. dat mis ik echt af en toe