ja laten we hopen dat 4 okt een mooie datum is nou ja laten we hopen dat we voor die tijd allemaal op roze zijn @beppie dat is wel leuk om te doen beter dan al dat papierwerk
aaaaaaahhhhhhhh ben pissig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry hoor hahahaha zoals jullie weten is me nichtje ook 20 weken zwanger van de 1ste en ik krijg dus me 3de knul! nu heb zij dus vandaag een echo gehad en krijgt dus een meisje, nou word ik godverdorie al heel de dag door me familie opgebeld of ik het niet jammer vind dat zij wel een meisje krijgt!!!!!!!! nou geloof me dat ik super BLIJ bent met het mensje dat in me groeit en geen andere baby aan kan tippen voor mijn hoor!!! zo dat lucht op !!!
@Engel Fijn om te horen dat alles in orde is!! @Beppie Wat raar dat mensen je daarvoor gaan bellen en dat dan gaan vragen/zeggen. @Bren Balen van het werk van papa, maar wel lekker dat je onverwacht samen een dagje vrij bent. Ik ben vanochtend ff de stad in gegaan met de kleine in de buikdrager. Vind ze heerlijk dat gewiebel en ze slaapt dan de hele tijd.
hoi esth!!ja ze sporen niet!!!! ik weet ook niet wat ze van mijn verwachten wat ik ga zeggen ofzo!! dat ik het balen vind of stik jalours bent ofzo! nou van mijn niet hoor ben blij met me manneke!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan niet wachten tot ik hem in me armen heb!
Waarom zou je dat niet zeggen Beppie? Zeg gewoon... ja ik zit erover te denken om te ruilen... dit is hun eerste zij kunnen nog meisjes krijgen Kan ook zeggen... maar goed ook meisjes stelen alleen maar je make-up en komen thuis met tuig op scooters Of natuurlijk... voor jongens heb ik alles al in huis Vraag me af hoesnel ze dan ophouden
ja idd gekko moet het eigenlijk nog zeggen ook!!! ja vind het echt zo dramatisch treurig dat ik een jongen krijg!!hihihihi
hahahah ja tranen met tuiten janken !!!wil geen jongen ga mezelf voor de bus gooien hihihihiih misschien zijn ze dan tevreden!!!!!!
Hey meiden, Niet echt bijgelezen.. Gisteravond geen fut meer voor en vandaag weer wezen werken... Dus even snel de update over Aily @ Esth: Ik had haar in PB verteld dat je was bevallen van je meiske Update Aily (echt een kopie van de gekregen PB): Onze bevalling is helaas op gang gekomen met 28 weken en 5 dagen. Gelukkig gelukkig gelukkig sloegen de weeen remmers goed aan en heb ik een hele kuur met longrijpingsmedicatie gehad, maar de schrik zat er goed in. Sindsdien zit ik dus thuis, ik mag niet meer werken, niet meer tillen, geen huishoudelijk werk meer doen. Eigenlijk helemaal niets, tot een week of 35, 36. In het begin vond ik het vreselijk, maar nu begin ik er ook wel van te genieten Ik moet er het beste van maken natuurlijk en nu begin ik straks wel heel uitgerust aan de bevalling Ik vul mijn dagen met babydingen (nog wat dingetjes schilderen, kleertjes wassen, ziekenhuistasje alvast klaarzetten (want ze weten niet wanneer hij komt, kan deze week zijn, maar ook gewoon nog meer 39/40 weken), series kijken, boeken lezen. Best relaxt dus eigenlijk, want normaal met mijn werk ben ik de hele dag de hort op en moet ik het hele land door om klanten te bezoeken, dus dit is voor mij echt ineens een heel ander leven. Hier verder alles goed hier; even uitpuffen van een dag werken (voorbereiden van de klas voor maandag ) X
Aily, jeetje dat is schrikken! Lekker rustig aan doen en hopen dat de kleine nog lekker warm blijft zitten!
nou meiden mijn zoontje heeft weer een nieuw liedje geleerd! kijken jullie ff mee? http://www.youtube.com/watch?v=x1xwoyiasDg
hallo dames jeetje wat schrikken van aily!!! gelukkig is de medicatie aangeslagen en hopelijk komt alles goed en bevalt ze met 41 weken ofzo!!!! he bah beppie is het nu nog steeds een jongen????? wat erg voor je ...jakkes hoor!!! GATVERDAMME ZIJN DIE MENSEN WEL GOED BIJ HUN HOOFD?????!!!!! ik heb ook al 2 knullen en oke dit wordt nu een meisje,maar ik had een knulleke even leuk gevonden!!!! kan me zooo kwaad maken om zulke imbecielen met hun achterlijke vragen en opmerkingen!!!! maar ik ken het helaas ook! we vertellen het nog tegen niemand behalve ouders en brroer/zus maa wat mensen wel niet uitkramen.....bijv het moet nu wel een meisje zijn he....of...je hoopt zeker op een meisje....een jongen zou wel tegen vallen en ga zo maar door pfffffffffffffff!!!!! alleen daarom al zou ik al hopen dat het toch een jongen is!!! domme mensen!!!! tis gewoon ook me kind en ik houd van dit kind even veel ongeacht wat het geslacht is!!! engel joepie 20 weken echo was goed!!! en ook nog steeds een knul hihihihihi ben idd ook benieuwd hoe het met apie gaat!!! bren wat een eikels bij dat bedrijf he esth heerlijk he dat getuttel als ze in de draagzak slapen!!!
Bren, kan papa ook nog even mijn auto doen Beppie, true, heel irri dat mensen dat zeggen! Netof je er dan niet blij mee bent Weet je wat mij vaak word gevraagd Minder erg misschien maar ik heb dat nog nooit gevraagd aan een zwangere... "hoelang hebben jullie er over gedaan?" Omdat het niemand wat aan gaat (2 jaar) zeg ik altijd maar een paar maandjes. Laatst op de bruiloft vroeg me ex schoonfamilie het ook.. En gister het zusje van een oude vriendin. Ik vind dat raar maar goed Voor de rest alles goed met iedereen? Ik zal een fotootje plaatsen als ik zin heb om de laptop aan te zetten.
Ja toch missc, want het is best een verdrietige tijd als je zo lang bezig bent! En dat ga je niet aan iedereen ze neus hangen toch..