Good morning! @Dianana Zo.. lekker vroeg ben jij... @Apie Alweer getest? @Mel Nog geen bloed en voel je je al wat beter? @Gekko In the house?
nope...ze had er geen zin meer in meestal slaapt ze wel gewoon tot een uur of 7 hoor maar vandaag dus even niet:x de dag moet nog beginnen en ik ben al bekaf
Bah, kan ik mij goed voorstellen. En slaapt ze nu dan s middags even? Anders heb je aan t eind vd dag een fijn jengelend kind. Ik ga weer een saaie werkdag tegemoed
nee ze slaapt overdag ook niet maar ze wordt niet vervelend...gelukkig ze blijft gewoon de hele dag praten praten praten en heel gezellig ja esth. t wordt mooi weer vandaag ...dus veel keukens zullen dr niet verkocht worden
@Dianana Dat scheelt dan weer, maar het zit er voor jou niet in om even bij te slapen overdag? Tja, ik zat liever ook buiten ipv binnen met dit weer. Maar ik heb twee leuke dagen voor de boeg
kijk esth. dat dan weer wel al is t maar 2 daagjes ...leuk is t wel ! ik ben nu naar t zwembad tot later
t water was te doen nu kleine is thuis man is vrij vandaag ik ga zoiezo op dinsdag en vrijdag ochtend omdat de kleine dan op de psz is en als man vrij is ga ik extra...deze week helemaal omdat vrijdag de psz dicht is
ik woon ongeveer 1 minuut fietsen van het zwembad af dat een half uur zwemmen en weer 1 minuut terug doe dr zo ongeveer 3 kwartier over incl omkleden
@Dianana Da's lekker snel tussendoor dan. Ben je inmiddels al meer afgevallen of blijft het nu stabiel? Nu ik aan zwemmen denk bedenk ik mij dat ik hoog nodig een nieuwe bikini moet kopen, mijn borsten floepen er echt bijna uit.
nee t staat stabiel nu esth. had gehoopt nog wel wat af te vallen...maar goed...als ik maar niet aankom hey gekko...hoe issie?
@Dianana Dat is dan toch prima, meer afvallen nu is ook niet verstandig en fit je zwangerschap in is volgens mij ook heel fijn. Ik was een paar maanden voor zwangerschap begonnen met hardlopen en baalde een beetje dat het op een gegeven moment niet meer kon. Na de bevalling wil ik het weer oppakken ook om de kilo's kwijt te raken. Mits ik niet helemaal openlig van onder Good morning Gekko, lekker aan het terug lezen?