Jemig Engel wat een gedoe.... Wel jammer dat je niet meer op het Net mag op je werk..... Hier gaat het wel ok geloof ik allemaal.... (weet niet hoever je bijgepraat bent) Niemand is er in ieder geval al op roze deze maand.... dus dat heb je niet gemist... Hoe is het met jou? Let je wel op jezelf????
ja best wel gekko. vind het allemaal wel een klein beetje te streng. we mogen zelfs niet meer gebruik maken van de werktelefoon voor prive gebruik. alles word en staat geregistreerd. en wat de gevolgen zijn.. tsja denk dat we dat zelf wel kunnen bedenken, dus ik begin er maar niet meer aan jammer! had op goed nieuws gehoopt waar zijn eigelijk die handige lijsten? zo is/was het handig om iedereen een beetje bij te houden. ik wil zeggen dat het hartstikke goed gaat, maar dan lieg ik. krijg nu ook last van me rechterkant. heb 2 dagen "volgehouden" tot 5.. lichamelijk zit ik er nu weer doorheen. iedereen geeft aan me gedeeltelijk ziek te melden, hoe koppig ik ook ben, ik geef me er nu aan over. morgen half 9 fysio, bewijsje vragen hoe het ervoorstaat en dan vanaf vandaag paar uurtjes minder per dag werken. wilde het niet, want wil de stempel niet van miepert. lang verhaal weer
Tsjonge jonge wat een lang verhaal Je hebt twee soorten he.. de miepert.. en jij!! Zucht.. wil je nog wel een keer HET verhaaltje pb-en.. als je dat leuk vindt.. denk het haast wel Waar die lijsten zijn gebleven? Geen idee... na mei zijn die een beetje in de vergeteldheid gebleven... de dames die ook nog bezig nog niet op roze zijn gezet zijn zwaar de minderheid geworden Ze zijn door Apie nog een keer naar voren gehaalt.. en Miss C... Ik ga morgen wel even snuffelen of ik ze weer kan vinden en dan neem ik de taak wel op me om ze eens in de zoveel tijd mee te nemen..
haha Gekko, ik word er helemaal blij van als ik een pb-tje van je krijg nee, ik herinner me het verhaal nog. ik ben het nu ook van plan. ik ga wel is ff op zoek naar die lijsten..
Nee goed... dat je nu voor jezlef gaat zorgen.... je krijgt maar 1 lijf dus je moet er echt zuinig mee doen... Ok dat is goed... ik ben ff bezig met de administratie... daar is rond de verhuizing (eind 2009) een doos van ontstaan... Zo af en toe pak ik de doos en alle mappen.. en ga ik ordenen.... Dat doe ik dan een dagje... verander voor een avond in een draak.. verbrand ik de doos en de mappen... en berg ik ze weer op op zolder... 1 a 2 maanden later pak ik de doos en de mappen weer...(nu dus twee maanden geleden.. liggen twee loonstrookjes in) Maar zp blijft aanstaan... muziekje erbij.. zo even een wandeling naar de supermarkt gepland....Vanavond na het eten thee met pepernoten.... hopelijk blijft het dan een kleine draak dit keer
Zag het gelijk!!! Zag eerst de nieuw foto las nog niet eens nieuw.. maar herkende jou huis en zag ook hoe het was opgeknapt... de beste opknapbeurt is.... als mensen (ik dus in dit geval) niet meer kunnen bedenken hoe het was en denken... was het niet altijd zo? Dan ben je in harmonie met je huis bezig geweest
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's: Esthertie: Esthertie, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Mel05 Aily, Dianana, Gekko, Engeltje, Apie3 ESTHERTIE KRIJGT EEN MEISJE! Aily, Dianana, Gekko, Engeltje en Apie3 hebben het goed! Oktober mama's: Anz87: Aily, Es22, bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani171 True, Esthertie, Gekko, Miss C, Karine, apie3, Beppie1983 ANZ87 KRIJGT EEN JONGEN! Aily, Es22, Bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani hebben het goed! Karine: Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Beppie Aily, Es22, bren79, Mel05, Karine, RomyDani1719 KARINE KRIJGT EEN JONGEN! Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C en Beppie hebben het goed! Aily: Aily, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Beppie1983, apie3, Gekko Dianana, Esthertie, Engeltje, Mel05, AILY KRIJGT EEN JONGEN! Aily, Ess22, True, Bren, Miss C, Karine & Beppie hebben het goed! Gekko & Apie hebben het voor een deel goed! November mama's: Bonnie1: bren79, Apie3, Esthertie, Karine Gekko, Es22, Miss C, dianana, engeltje, Beppie1983, true December mama's: Beppie1983: Gekko, Es22, Esthertie, Miss C, true bren79, Mel, Dianana, Beppie1983, Karine, engeltje BEPPIE KRIJGT EEN JONGEN! Gekko, Ess22, Esthertie, Miss C & True hebben het goed! Januari mama's: Truelove4ever: bren79, engeltje, Miss C, Gekko, Dianana, apie3 Beppie1983, RomyDani1719, True, mel, Es22, Esthertie, Karine TRUE KRIJGT EEN MEISJE! Bren, Engeltje, Miss C, Dianana, Gekko & Apie hebben het goed! Engeltje1: RomyDani1719, Beppie, True, Engeltje, Gekko, Apie Ess, Bren, Esthertie, Miss C, Mel, Man van Engeltje, Dianana, Karine Engeltje krijgt een jongen! romy,beppie,true,engeltje,gekko en apie hebben het goed! Dianana: Gekko, True, Engeltje, Es22, Miss C, Esthertie Romy_Dani, bren79, Mel05, Beppie1983, Karine, apie3 dianana krijgt een jongentje! romy,bren,mel,beppie,karine en apie hebben het goed Apie3 Bren79, Miss C, Engeltje, True pagina 373
haha Gekko, dus je hebt wat te doen op deze regenachtige dag! ik spaar de administratie ook op.. maar niet een hele doos want ik weet van mezelf dat die zin er nooit meer gaat komen om het te sorteren haha (net zoals de strijk ) ohhhh lekker pepernoten!! krijg er trek in! weet je al wat te eten vanavond? (naast de pepernoten) moet een beetje inspiratie hebben... haha ja de oude moet je ook echt vergeten, was bar lelijk!! volgend jaar aan de tuin beginnen.. heb ergens nog jou adviesjes voor de tuin om het leuk te maken ik heb de glazenbol gevonden! nu verder op zoek naar de nod lijst.
Als kind deed ik het al... dat sparen... dus ik weet gelukkig wat me te wachten stond... Ik had het voor de verhuizing eigenlijk al een hele tijd op orde.... maar als je trouwt, de vader van je man begraaft en verhuisd van een huur naar een koophuis in minder dan een jaar dan kan je eigenlijk doen alsof je een hele nieuwe admin maakt.... Daar ben ik nu dus mee bezig... Aan de andere kant... er kan waarschijnlijk veel van het bewaarde spul door de papierversnipperaar Dat is zo'n klusje die bewaar je voor het laatst...
**********NOD September********** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Miss C (25 jaar, ronde 14, 1e kindje) 11: 12: 13: 14: Gekko (29 jaar, ronde 9, 1e kindje) 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: **********Mmm********** 17-05-11: Apie3 afspraak fertility gyn 30-08-11 bren79 afspraak fertility gyn (pct, samenlevingstest) *********Zwanger********* De December Testers: Esthertie (28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje) De Januari Testers: Anz87 (23 jaar, ronde 1, kindje 2) De Februari Testers: Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) De Maart Testers: Bonnie1 (30, 3e ronde, 2e kindje) De April Testers: Beppie1983 Truelove4ever De Mei Testers: Engeltje1 (26 jaar, 1e kindje, 1e icsi) Dianana (30 jaar 2e kindje zoveelste ronde) De Juli Testers: Apie3 het was even zoeken, maar gevonden op pagina 362
Eten.... vanavond chili sin carnemet smoothie, gister gevulde paprika met zelfgemaakte chocomouse toe, morgen vleesvervangende vleesmaaltijdsalade en toetje weet ik nog niet....
ow ja snap dat je dan wel andere dingen aan je hoofd heb. die administratie loopt toch niet weg. en het papier versnipperen kan je indd doen wanneer je lekker op de bank zit met een kop thee en pepernoten ik hoop dat ik de laatste goeie lijsten heb, ik zal deze pagina (444) wel in me onderschrift zetten. zo weten we waar ze staan.
poe, jij ben al helemaal voorbereid. helaas lusten wij die gerechten niet. dan word het of aardappelen, groente met hamburger of warme stokbroodje met eitjes en knakworsies heb namelijk niet zo'n zin om weer naar de winkel te gaan. zo maar M. even bellen waar die zin in heeft.
Pizza laten langsrijden??? Doen wij vaak met strom en regen... helaas voor de bezorger krijgen wij daar dan dus juist trek in