Hahahaha... nee dat niet..het is officieel idd nog zomer... daarom vondt ik het ook zo vreemd dat ze het over herfststormen hadden.. Maar we hadden dit jaar een mooie lente.. dat bedoel ik
Ow zo ik was al in de war Ben ff lekker wezen douchen. We kunnen natuurlijk morgen niet aankomen met behaarde beentjes hahaha
Whaha gekko, ja misschien wel, maar voel me niet zo prettig dan. Het is een meid van mijn leeftijd, misschien daarom Diaan, ik heb het idee hem gister avond voor het eerst gvoeld te hebben, een soort van klopjes in me onderbuik. Maar weet het niet zeker Ben je nog steeds aan het zwemmen of gaat het over de kleine, of gaan jullie samen, dat kan ook
Goedemorgen! Hier alles goed, deze week weer gewerkt na de vakantie en dat was toch wel even iets zwaarder dan ik had ingeschat... Gewoon geen puf gehad om hier alles bij te lezen en te reageren, sorry Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Good morning! @Karine Balen dat t werken tegen viel, maar t gaat nu wel echt lekker opschieten bij jou. Hier weer een slapenloze nacht gehad en nu ligt mevr helemaal in coma.
goedemorgen karine! @all, ik heb helaas het zaadonderzoek moeten verzetten want m'n man zou onze eigen auto nodig hebben om naar zijn werk te komen (dan zou de werkbus bij zijn collega staan zodat die wel gewoon om 07:00 kan beginnen) omdat hij later zou beginnen maar de auto staat in de garage en die kunnen we vanmiddag pas ophalen. dus ik heb gisteren gebeld en nu kan het 22'09'11 pas enne de waterpomp van de auto is inderdaad lek dus die moest vervangen worden en die man zei dat de distributieriem ook meteen vervangen moest worden. dus daar gaat weer een plons spaargeld
goedemorgen dames @miss wat balen nu nog langer wachten en dan die auto ook nog :S maar waarom moet je zo lang wachten wij konden zaad elke dag inleveren hier @est voor jou ook balen weer rot nacht gehad maar als ze nu in coma ligt kun je zelf toch ook ff gaan liggen beetje slaap inhalen
Goedemiddag, Dubbel balen missc! En wat bren zegt: hier kan je elke dinsdag en donderdag zaad in leveren, gek dat het zo lang weer moet duren. Esthrtie, ik zou ook wel ff slaap inhalen als je meissie in dromenland ligt Een update. Vanmorgen fysio geweest en rechterbekken gaat ook niet goed mee. Fysio stelde voor om minder te gaan werken. Hup gelijk geregeld op de zaak, werk nu elke dag tot half 1. Voor zolang het gaat. mocht het niet werken word het om de dag tot half 1. Maar zover zijn we nog niet. Gelukkig zijn ze op me werk heel erg meegaand en vinden ze me geen zeikerd Fysio heeft ook heel me rug ingetaped, kruislings en heek strak!, zodat je met lopen en zitten de goeie houding aan blijft houden. Het is een reminder voor als je weer scheef gaat, want dan staat het natuurlijk strak! Hoeft gelukkig maar 2 a 3 daagjes.
@engeltje wat balen dat het allemaal niet zo goed gaat met de bekken. wel fijn dat ze op het werk niet moeilijk doen en gewoon halve dagen laten werken en eventueel om de dag fijn hoor mee denkende werkgevers gelukkig heb ik ook van die werkgevers maar ja voor hun is het ook niet erg als ik in de ziektewet moet ofzo omdat ik werk met wajong en hun dus gewoon voor verzekerd zijn en gewoon geld terug krijgen van het uwv