Hahahahahaha... dat is een grappige droom Bren... Ik heb in mijn droom een oude man staan uitfoeteren.... die was echt minder... maar hij zorgde voor grote logistieke problemen op de rommeldijk en gevaarlijke verkeerssituaties... en hij wilde niet ophouden... dus wat kon ik anders
@Bren Mijn god, wat een droom echt te grappig Nu maar hopen dat papa gelijk heeft.. @Gekko Lekker gevoel is dat wanneer je administratie weer op orde is. Zelf doe k het regelmatig omdat ik redelijk opgeruimd en geordend ben qua karakter en er niet tegen kan wanneer er nog van alles ligt. Ik ga straks poffertjes eten met mijn schoonmoeder, een vriendin en de kleine. Schoonmama wil patat, frikadellen, kroket, pannekoek, poffertjes, boerenkool met Hema worst, stroopwafels en dat soort dingen. Dat hebben ze daar niet en ze heeft t gemist Morgen gaat t weer een hele mooie warme dag worden, hebben jullie plannen?
ja was echt een rare droom maar indd wel grappig vooral omdat die leraar het allemaal niet wist ik kreeg dus ook een dikke 10 voor proefwerk en spreekbeurt haha @est lekker poffertjes en de rest ook heerlijk en ja dat zullen ze daar vast niet kennen en ja als je dat lekker vind ja dan kun je dat vast missen daar hihihi morgen geen plannen voor zover ik weet
@gekko aaaaaaaaaah die arme man maar ja eigen schuld had die maar niet zo`n puin hoop moeten maken hahahahaha
??? Morgen mooi weer??? Geloof er niets van...eigenlijk... Maar als het mooi weer is ga ik morgen bij de landwinkel appels plukken en zondag een appeltaart maken.
Hahahaha.. ja er waren telkens ongelukken.. hij stuurde allemaal verkeer een 1 richtingweg in.. maar dan de verkeerde kant en op een onoverzichtelijk punt... echt heel raar.. Maar jij dan... slimmer dan je leraar dus?
@Gekko Wat een cool idee zelf je appels plukken en dan een taart bakken. Ook maar eens kijken of dat hier in de buurt kan. Maar t wordt echt mooi weer morgen, check maar op n weer site.
Ok... staat idd. dat het morgen warm is en er periode met zon zijn..... Toch als ik naar buiten kijk..... ik weet het niet...
middag all keek mee op mn mob. maar daar kan ik om de een of andere duistere reden niet meer mee reageren
De eerste foto is mooi duidelijk, wat is de 2e foto dan? Het geslacht?? Fijndat alles goed is, is altijd een opluchting!
Wat een prachtig kindje Diaan!!! Hier een nieuwtje.. jullie moeten het de komende twee weekjes ff met minder van mij doen.. ik heb n heel erg tijdelijk baantje.... maar een mens moet ergens weer beginnen
Diaan, oke, ik zie het niet haha, op mijn eigen beeb fotos zie ik het ook niet Gekko, gefelicited! Vertel, waar...????