Goedemorgen!!! Hoe is het hier??? @ Engel: Wat tof dat je de beeb gevoeld hebt! Speciaal he?! @ Diaan: Hier ook geen uitslaper hoor!! Ook ik was vanmorgen om 7.20 uur gewekt door een schattig meneertje Hier verder alles goed! Met m'n glucoseverhaal ben ik klaar... Als in: klaar met de diabetes verpleegkundige! Ik had waardes die prachtig waren en alsnog wilde ze me verplichten om mijn waardes volgens "schema" bij te houden.... VK en gyn vonden het onzinig, dus ik krijg nog een 36 weken echo (groeiecho) en tot dan helemaal niets. Dus de rust is weer een beetje weergekeerd hier...
Goedemorgen dames @ engeltje wat leuk dat je de kleine heb gevoelt @ diana hoe was dagje strand? @ karine wat fijn dat je waardes goed zijn en je niet meer naar de diabetes verpleegkundige hoeft Hier gaat het zijn gangentje lekker op de bank aan het hangen hihi Ik zal denk niet zoveel meer hier zijn denk ik gister is mijn laptop kapot gegaan kan mijn harde schijf niet meer vinden pfffff weer iets dat kapot is dacht dat ik het wel had gehad maar niet dus pfffff Nu dus op mijn foontje papa druk aan het kijken of die lap weer kan maken maar ja ben er bang voor Nou dames een fijne dag vandaag
@Engel Woehoe leuk gevoel he...!? @Karine Beter zo hoor, anders heb je daar ook weer zorgen om en iets dat tijd en energie kost terwijl t eigenlijk niet nodig is. @Bren Balen zeg van je laptop Hier vanmiddag n heerlijke high tea gehad en de middag in Den Haag doorgebracht met de kleine.
Wat leuk est een high tea en dagje den haag hier. Dagje bAnkhangen nergens zin in en papa bezig met me laptop is nu drivers aan het zoeken
Dat zeker est maar had ik zaterdag ook al gedaan Dus weekend echt niks gedaan maar ja ik had ook geen zin om iets te ondernemen en morgen weer werken bah Maar hoe gaat het met jou al wEer fitter en hoe gaat het met de kleine meis?
@Bren Ai da's dan weer minder, maar soms heb je gewoon van die dagen. T gaat goed met de kleine al is het 's avonds iedere keer weer een feest rond bedtijd. Dan wil mevr niet slap en in bed. Maar overdag is ze heel zoet en kan ik lekker met haar op pad. Qua weinig slaap merk ik niet zo veel aan mezelf. Werkse vandaag!!
goedemorgen meiden, hoe is het hier?! wij zijn gisteravond thuis gekomen van een heerlijk weekendje Texel, het was zulk heerlijk weer daar Bekijk bijlage 182335 lekker op het strand gelopen met een heerlijk zonnetje
@MissC Dat klinkt echt heerlijk, zeker methet weer van t weekend erbij. Ik droomde vanacht dat we voor deze week een vakantie gingen boeken omdat mijn vriend volgende week weer moet werken.
het was echt heerlijk, alleen jammer dat ik helemaal lek geprikt ben door muggen/dazen/horzels wat een lekkere droom, nou hopen dat het snel uitkomt...
goedenmorgen dames @est fijn te horen dat het goed gaat met jullie wel vervelend dat ze s`avonds niet wil slapen maar dat deed ze in je buik ook niet hihihi hopelijk komt je droom snel uit lekker met je gezinnentje op vakantie lekker hoor. @miss heerlijk een weekendje weg geweest dus lekker hoor vooral met het mooie weer lekker uitwaaien op het strand en lekker wandelen heerlijk hoor. hier alles goed werd alleen ruw uit mijn slaap gerukt door de vrachtwagen van de containers en ik me bedacht dat die niet buiten stond pffff maar was dus te laat ze waren hier al geleegt dus moeten we weer 2 weken wachten en zat al helemaal vol. maar het schild dat er nog een container staat die hier al sinds we weer terug zijn nog staat pakken die wel. vanmiddag weer werken heb er zo geen zin en puf in. volgens mij is mijn vit b 12 weer uitgewerkt ofzo maar ja moet nog 2 weken wachten geloof ik voor de nieuwe shot
@MissC Bah dat is echt naar, ik hoop niet dat je er veel rode, jeukende bultjes aan over gehouden hebt..? @Bren Hier zit vakantie er voorlopig niet in, we willen in maart naar Chili maar geen idee of dat haalbaar is omdat ik (nog) geen baan heb. Aargh het is zo irritant als je de container vergeet, heb je weer 2 weken een propvolle. Helemaal irritant wanneer het een volle, stinkende groen container is.
@est ok jammer dat het er niet in zit maar ja hopelijk gaat maart lukken naar chili ja heel iri maar4 het is de grijze en tot nu toe stinkt die nog niet echt gelukig. het werk dat je tijdens zwangerschap kun je ook niet meer terug was een tijdelijke baan toch"?
@Bren Ik kon daar terug komen maar dat wil ik niet. T is best lang reizen, lastig te bereiken met ov (we hebben (nog) geen auto), niet het werk in mijn branche en soms saai. Dus zag t niet zo zitten om daar weer aan de slag te gaan. Ben nu beetje aan t rond kijken, kan pas in feb. ergens beginnen omdat er dan pas plek is voor Alika op de creche. Maar tot die tijd kan ik dus lekker full-time mama spelen en af en toe wat grafische klusjes doen en ik heb natuurlijk nog mijn webshop.
@est ok schiet niet op indd stuk reizen en als dan ook niet leuk werk is en niet jou ding dan schiet het niet op. en fulltime mama zijn is ook lekker hoor lekker genieten van die kleine meid heerlijk. en je heb dus ruim de tijd om wat te vinden tot feb.