goeiemiddag!! Esthertie,lekker hoor bij je meissie blijven! en je heb nog alle tijd tot februari. is je schoonmoeder er ook nog ? Bren, werkse vanmiddag :x True, jij heb dus een super weekend gehad (op de muggen enz na) ik ben ook wellis geweest op texel, moesten we met de boot overvaren, vond het doodeng ik heb weer even een foto gemaakt in me halve blootje wat vinden julli nou ? een aantal mensen zeggen dat ik een bescheiden buikje heb voor (bijna) 22 weken en andere zeggen weer dat het een behoorlijke buik is voor een helft van de zw..
@Engel Schoonmama is hier nog 5,5 week. Ik vind je buik echt heel mooi, vooral omdat hij echt naar voren groeit. In ver gelijking met mijn buik is hij iets groter rond die tijd. Maar het verschilt zoooo erg per persoon.
zal ze vast en zeker wel leuk vinden lekker haar kleindochter om der heen. zeker omdat ze zo ver weg woont. ja het verschilt wel echt per persoon. kleine loopt ook nog steeds een week voor in de groei. is het bij jou ook allemaal redelijk erafgegaan gelijk? sommige mensen zijn direct na de bevalling weer plat haha
@Engel qua kilo's was ik er 12 aangekomen en ik zit nu nog op +2. Maar mijn buik is nog best 'blubber'. Over 3 weken ga k weer beginnen met sporten, yoga en n soort bootcamp. Ook had ik tijdens de zwangerschap geen zw strepen. Na de bevalling keek k in de spiegel, zag ik er toch een paar die zijn er tijdens de bevalling gekomen
maar 12 kilo is eigelijk best weinig!! als ik de meeste mensen om mij heen hoor.... lekker hoor dat sporten. ik denk dat je die kilootjes gauw kwijt bent.. en ach meis, je ben pas 4 weken geleden bevallen van een mooie dochter! ik wist niet dat dat kon.. die zw strepen tijdens de bevalling.. ik heb ze nu ook nog niet. geen navel streep en geen striemen. doe je het wel lekker insmeren met iets? je schijnt er een middeltje voor te hebben
ik was trouwens tot 20 weken 4 kilo aangekomen.. en heel raar maar er zijn er nu ook weer 2 af. vind het zo vreemd... kan alleen bedenken dat me weegschaal kapot is. dus dan maar donderdag wegen bij de vk en zien of het klopt.
He da's inderdaad wel apart eerst aankomen en dan afvallen. Zou t ff navragen bij de vk. 12 kg is inderdaad niet zo veel, was k ook wel blij mee. Ik gebruik nu bio-oil, dat schijnt goed te helpen. En ik had ook geen idee dat die strepen tijdens de bevalling kunnen komen maar t is echt zo. S ochtends zat er niets en de volgende ochtend wel. K hoop dat jou buik zo mooi streeploos blijft.
Engel wat een prachtbuikje!!!! Nou nou ik ben weer thuis.... Hoe is het hier? Bren je bent nu al sjaggie alsof je rode duivels sjaggie bent? En donderdag zou het pas moeten zijn? Je hebt buikpijn? En je bent moe en lusteloos? Heb je laatst nog met papa gesproken misschien weet hij wel wat er met je aan de hand is
@ engeltje wat een mooie buik super maar 4 kilo en dan weer 2 kwijt dat is nog niet veel wat je bent aangekomen. @ est raar dat je met de bevaling strepen heb gekregen maar ach lekker in smeren en hopelijk gaan ze dan snel weg En over paar weken weer lekker sporten ook lekker @ beppie hoI hoe gaat het met jou? Hier alles goed werkdag weer overleefd ben wel helemaal naar de kl*te maar ach morgen weer vrij verder hier (.)(.) Worden steeds gevoeliger en brandig gevoel en heel moe en futloos hoop zo dat het eindelijk is symptome zijn en die rot duivels weg blijven Een jaar geleden ook deze ronden zeg maar was ik zwanger
Gekko vandaag niet echt saggie maar weekend wel nog futloos en tiete dus pijnlijk verder durft papa weinig te zeggen hij hoopt zo maar heeft al zo vaak gezegt gedacht dat raak was en was dus niet. Dus wij gaan het wel zien donderdag of weg blijft En hoe bij jou al symptomen of komt die duivels toch nog denk je
ja opzich gaat het goed hoor bren aleen voel me een beetje depri! bezig in het huis overal troep ! voel me vet heel raar met die andere nooit geen last van gehad,maar voel me zo lelijk!!! zal wel de hormonen zijn denk ik?
@beppie wat vervelend dat je je zo voelt hormonen kunnen heel veel met je doen maar je bent niet vet en lelijk meis. En troep in huis kan je je ook heel rot door voelen maar je krijgt troep om je huisje weer mooi te maken zo moet je maar denken. Het word alleen maar beter Maar voor nu een dikke digi knuf
thanks lief van je !!! ja baby kamer gaat goed maar we zijn al 2 jaar een lekkage in de douche aan het aanvechten waar de aannemer gewoon slecht werk heeft geleverd!!en we hebben veeeeeeel geld betaald,nu is mijn stroomkast me berg kast en me gang nat en beschimmeld! nu eindelijk hebben we toestemming om het te laten maken en zijn mijn tegels verwijderd en het hele zooitje staat al 2 weken te drogen we douchen al 2 weken bij mijn ouders!!!!!!!!!!!!!!!! ik word er echt depri van joh!!! me baby kamer staat in mijn woonkamer en we werken allebei nog ,dus echt lekker doorgaan zit er ook niet in (alleen in de avond uurtjes!!!) ik denk dat dit er ook mee speelt dat ik me zo voelt hoor!!!! niet alleen dat ik me vet voelt!! ik kan gewoon om elk dingentje in janken uitbarsten,,maar kom er ook wel weer overheen!!!!!
@beppie tuurlijk werkt dat mij daar word je niet vrolijk van al die zooi en dat je niet kan douche schiet ook niet op maar komt wel goed meis straks is alles schoon en fris en geen vocht meer Kom op meis komt echt goed dikke knuf
hoi meiden ben weer bij de vk geweest en alles was toppie!!! krijg over 4 weken (bij volgende controle) weer een echo (jippie!!) en vanaf die datum gelijk om de 2 weken een afspraak!! engeltje...ik ben nu in totaal ook pas 4 kilo aangekomen!! ben van 58 kilo naar 60 gegaan en toen weer naar 58 en nu 62 kilo....hihi netjes toch...ben nl bij de jongens 23 (!) kilo aangekomen en met mijn (kleine) lengte was ik net een michelin manneke
@true wat fijn dat alles goed was met de kleine Krijgen we nog een fototje te zien hihi En wat lekker dat je.over 4 weken weer een echo krijgt en goed onder controle blijft