wat zijn jullie toch een lieverds! Bekijk bijlage 183380 maar lieve meiden voel je niet lullig of schuldig, jullie hebben ook lang genoeg moeten wachten en het nodige meegemaakt met zwanger worden/zwanger blijven. ik ga gewoon kei en kei hard duimen voor de niet zwangere dames (zover ik weet zijn we nog maar met z'n 3tjes) groepsknuffel!!!!!! Bekijk bijlage 183379
ps enne ik zeg altijd maar: oefening baart kunst, en kunst maakt perfectie! dus kom maar op met die superperfecte eitjes...
tja iedereen hier heeft ze eigen dingentjes wel een beetje gehad maar toch ik gun het iedereen zooooo en hoop zo dat jullie 3tje als goed is snel zwanger worden van een plakbeebje en allemaal zwanger of al bevallen het nieuwe jaar in gaan dat moet lukken toch en mooi gezegt miss hoop dat het super eitje er nu aan komt digi knuf
hoi lieve chicka's!!!! en bren hoe voel je je? en de andere lieve chicka's hoop dat jullie ook snel zon mooie test krijgen als bren!!!!!!
hoi beppie hier alles goed niet veel lastr nog van iets alleen borsten en moe en geen zin om te werken :S maar moet toch zo die kant op hoe is het met jou?
ja op zich goed!!!! kan bijna niet meer slapen van het brandend maagzuur ,heb hier nu ook medicijnen voor! het is echt pijnlijk (nooit geweten dacht dat mensen die klaagte over brandend maagzuur zich aanstelde maar echt niet!!!) begin steeds nieuwschieriger te worden na me kleine man maar moet nog 13 hele weken!!!!!!!!!!
@Bren Lachen joh die reacties. @Beppie De kleine doet het goed, gisteravond vor het eerst sinds een week geen drama toen ze naar bed moest (dus niet huilen, wakker blijven, druk doen e.d., rondlopen met de draagzak) Ging ik net haar luier verschonen, zat de poep gewoon bijna tot aan haar nek haha. De tijd gaat echt sneller dan je denkt, ook al denk je nu zelf van niet. En brandend maagzuur is echt heel rot, heb het vanaf een week of 10 gehad. Echt al je eten wordt er door verpest, niets smaakt meer. Het is bij mij nu bijna over. Wat voor medicijn heb je ertegen?
ik heb maalox!! gelukkig ging het gisteravond goed!!! gaat zeker super snel,zie het aan mijn jongens alweer 7 en 10!!!
ja ja alle 2 in oct 2001 en juni 2004 bevallen!!!! en nu schelen we ook maar 3 weken in zwangerschap hihiihihi grappig he!!!
zo ver had ik nog niet eens nagedacht in deze zwangerschap hihihi maar waarschijnlijk weer een kindje uit hetzelfde jaar en mss ook zelfde maand
Hallooooo! BREN GEFELICITEERD!!!!!! Ik heb niet alles terug kunnen lezen helaas. MIjn laptop is kapot gegaan en die van mijn man (zit ik nu op) is inmiddels al een uur bezig, en ik heb ongeveer 6 pagina's terug kunnen lezen. Zo irri is dit. Dat ding is gruwelijk sloom. Ik zal er dus voorlopig niet veel zijn........ Ff update vanaf mijn kant: Hier gaat alles super! Geen vervelende klachten, baby doet het goed, en we zijn weer 2 weken vooruit gezet ten opzichte van de vorige echo. Dus we zijn tussen de 12.5 en 13 weken nu. Het enige vervelende is die bekkenpijn. Er is niets aan te doen, en ik moet maar hopen dat het weer overgaat. Wat betreft onze kleine meid. Het is nu eindelijk sinds een nacht of 3 rustig. Het was dus allemaal erg heftig, en heel vermoeiend gezien de hele korte nachten die we ruim 2 weken gehad hebben....Hopelijk blijft het rustig.... @antz: ook van harte natuurlijk! En wat en snelle bevalling zeg!!! @gekko: hoe gaat het nu met je? Is het nog steeds zo pijnlijk? Nou ik hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat, en dat ik snel weer een fatsoenlijk werkende laptop heb zodat ik lekker mee kan kleppen! Liefs apie3
net naar 1ste voetbal wedstrijd van mijn zoon!!! 7 uur wakker en 8 uur verzamelen pppppppffffffffff ze hebben 9 - 2 gewonnen
Bren; leuk idee van de gekleurde slagroom! Est; hij slaapt idd continu, 2 x per dag 5 min zn ogen open.. Hij begint wel te rommelen en af en toe een huiltje als ie honger heeft Badderen vind ie heerlijk! Aan/uitkleden wat minder dus echt tot rust komt ie niet van t badje Ik geef flesvoeding vandaar waarschijnlijk dat ie ook van fles tot fles slaapt.. Hij krijg genoeg binnen
Bren!!!!!!!!!!!! Wauw meid, van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldig goed nieuws, ben echt mega blij voor jou en papa!
Goedenmiddag dames Hoe agaat het hier met iedereen? Hier opzich goed allemaal alleen ben echt zoooooo moe net ook weer een uurtje geslapen op de bank Voor de rest ben ik niet echt de aardigste voor papa merk van me zelf dat ik zo en dan lekker loop te snauwen maaar is papa ook niet in zijn hum vandaag koppijn dus super gezellig is het niet hihi nee dat valt wel mee hoor vandaag hadden we een buurt lunch en vanmiddag ff naar oma en opa geweest met nousje en daarna nog ff naar buurt feest waar nous lekker kon springen Zometeen gaat ze wEer naar huis en dan wEer wachten tot volgende week dan is ze er weer dit weekend was extra voor ons ze wilde heel graag bij ons zijn