hier goed, moet alleen zo naar de tandarts uhmm correctie ik moet naar de mondhygiëniste ik hou daar zoo niet van...
@miss ik vind dat oook echt zooooooooo niks ie het idee alleen al ruik ik al tandarts voel ik al tandarts bahhhhh
ik heb ook al dagen buikpijn Bekijk bijlage 184074 ik heb dat ook hoor met die geur, zodra ik daar binnen komt word ik kotsmisselijk...
ieks tandarts... idd zo'n ontsmettingsluchtje bleeh he meiden ik had hier ff een reactie gegeven... gaat over een opmerkingg die naar mijn schoonmoeder toe werd gemaakt...wat vinden jullie daar nou van??? vind dit dus eigenlijk niet kunnen.....maar hoe spreek ik ze er op aan???zonder ruzie te krijgen! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/303356-snel-zwanger-tweede-de-reacties-omg-2.html#post10911568
wat een kutopmerking! ik zou er zeer zeker wat van zeggen, ik zal ff voor je nadenken! en anders maar wel ruzie hoor maar dit moet je echt niet over je kant laten scheren...
weet je wat ik het ergste vind....het ging de laatste tijd zo goed tussen mij en me schoonzusje...we hadden/hebben echt leuk kontakt en ineens hoor ik dan deze opmerking van me schoonmoeder!! heb dr nog gevraagd of ze niet "ongepland" had gezegd want dat komt toch heel anderrs over! nee zei ze er is echt ongewenst gezegd.....en daaom was ze ook zo boos!
pfffff true het slaat echt nergens op ik zou er ook zeker wat van zeggen. en ja ruzie is niet leuk maar dit moet je niet maar zo naast je neer leggen.
ik ook niet , kan het nu veel ste hard uit geven in het huis!!!! maar als ik het zou kunnen missen wel!
ik ken het ik krijg me 3de jongen en bij de eerste zei mijn schoonmoeder al oooo wat jammer ik hou niet zo van jongentjes meisjes zijn veel leuker!!!! we hebben ook geen contact meer hoor , we zien haar 1 of 2 x in het jaar! me jongens hebben niks voor geboorten gehad nooit iets voor verjaardag enz en haar kleindochters krijgen alles (kan je na gaan en de oudste word al 10)!!! me man is er ook klaar mee
Jemig beppie wat erg zeg hoe kun je je kleinkinderen zo behandelen omdat het jongentjes zijn en geen meisjes pffff snap dat je daar geen contact mee wil hebben meer kan me daar zo boos om maken Miss als ik geld genoeg zou hebben zou het me niet uitmaken Het is hoop geld maar ach. Ik koop zelf ook altijd nike,s ook over de 100 euro maar daar loop ik het beste op en heb ik het minste last van mijn been met lopen. Maar heb je ze gekocht of toch maar niet en wat zijn het voor laarsen Hoe gaat het verder hier met iedereen?
Ola, ik gister maar denken dat hier niet gekletst werd... Is op de een of andere manier mijn abbonoment op dit onderwerp uit. Snapte er al niets van haha Gister moest mijn vriend weer werken en s avonds kwam ie met een grote mand met heel veel cadeau's terug. Allemaal van collega's gekregen. Hier gaat het lekker, de kleine slaapt s avonds veel beter als we naar bed gaan
goedemorgen meiden, lekker geslapen allemaal?! @bren, ik twijfel tussen 3 paar, dit zijn ze: (heeeeeeeel misschien ga ik 2 paar kopen) Bekijk bijlage 184312 Bekijk bijlage 184313