Ja ik ga m uitprinten, laatste hadden ze de actie 3 pakken halen 2 betalen. Heb meteen ingeslagen @Bren Ja echt hele leuke dingen.
Eey gekko hoe is het met jou? Hoe gaat het op het werk bevalt het een beetje daar? Est nou dat is mooi kleine is dus goed verwent
goedenmorgen dames hoe gaat het hier met iedereen? hier gaat het wel goed ben alleen zooooo bang dat ik weer een miskraam krijg ik hoop maar zo dat alles goed zit. pffffff word gek van mezelf dat ik zo denk. maar we gaan het allemaal wel zien 17 okt
bren meis ik ken je angst!!! ik heb het nog steeds nl... in begin zo bang dat ik weer een miskraam zou krijgen....nu bang dat me kindje te vroeg geboren wordt en het niet red....of placenta loslating weet wat allemaal... ik weet dat ik mezelf gek aan het maken ben....maarja wat doe je er aan? ik denk dat je gewoon op je hoede blijft na een miskraam (of vroeg/doodgeboorte)... bij me 2 oudsten was ik wel eens bang ...bijv toen ik bij me oudste al heel vroeg harde buiken kreeg die ook regelmatig kwamen...maar dat was maar even die angst.....dit heb ik nu deze zw.schap al vanaf dag 1 dat ik pos. testte hoe gaat het verder met je....heb je al klachten bv misselijk oid of ontspring je die dans hihihi....? ik was in begin ook nniet echt misselijk ,kwam pas later door de medicatie en stress in me prive omgeving hier dat speelt btw ook erg mee ik heb al weken lang extreme stress,waardoor ik me niet goed voel en dat maakt me ook bang tov de zw.schap!!! ik zal er even in het kort wat over zeggen wat voor stress...we hebben nl ruzie met een paar buren,die zich tegen ons gekeerd hebben en worden getreiterd en zelfs met de dood bedreigd....zijn met politie,wv-vereniging en buurt bemidd. bezig nu.....pfffffffffff
bren is normaal !!! die angst had ik ook en nu later ook zoals true beschijft!! denk nu zelfs pppppppffffffff hij is levensvatbaar!er is een kans al ie nu geboren word dat ie overleeft! verder zelf geen miskramen of vroeg geboortens gehad dus denk gewoon dat het erbij hoort! en geloof me dat gevoel gaat nooit meer weg als je kindje is geboren ook niet want dan komen er anderen zorgen ! bv als hij ziek is en mijn oudste is nu 10 dus moet ik hem los laten voor eventueel kleine boodschapjes te doen,dat doet ie sinds 1 week en geloof me ben super blij en opgelucht als hij weer binnen stap!!! al met al die angst geeft aan dat je vast een goede moeder word!!!!!!! by the way ook good morning true!!!!
dames dank je wel en het zal indd wel zo zijn dat je die zorgen altijd blijft houden maar pfff word er gek van :S maar true wat naar joh die buren van jullie snap dat dat stress geeft bah zeg. hopelijk helpen die bemiddelingen en is het straks gewoon weer leuk bij jullie in de buurt. beppie ja 10 jaar is die al groot en dan moet je ze al wel een klein beetje hun ding laten doen maar ik snap dat je dan blij bent dat die weer thuis is
ik moet zo naar de dokter krijg weer vb12 nu een week eerder vanwegen de zwangerschap en dan krijg ik hem om de 4 weken en true ik heb niet echt veel last van sympt lichtelijk missenlijk nog geen ontstopping gelukkig verder wel last van mijn rug en koppijn. en erg snel aangebrand loop te katten af en toe tegen papa en gevoelige (.)(.) en erg moeeee en futloos voor de rest gaat het goed
Goedemorgen meiden.. Gekko, ik zie je berichtje nu pas.. Gaat wel goed hoor hier, moest alleen even wat afstand van het forum nemen.. Maar kom nu weer wat vaker mee kletsen. Hoe gaat het met jou? Begrijp ik uit een reactie dat je een baan gevonden hebt?
hihihi beppie dat heb ik nu ook met mijn oudste.... hij begint nu al een beetje te (pre-) puberen en wil ook veel alleen doen zoals een boodschapje halen bijv. nu woon ik niet zo ver van het winkelcentrum,maar hij moet wel een drukke weg over....brrr...maar gelukkig is ie best verstandig voor zijn leeftijd en erg voorzichtig maar ook ik ben erg blij als ie weer thuis is hihihihi en hij super trots dat ie alleen geweest is!!! pfff lastig is dat he...je kids voor het eerst loslaten!!!hihihi bren die verstopping hoeft niet he...heb ik ook nog nooit gehad bij een zw.schap! en die aangebrandde buien en pijnlijke boobs zijn alleen maar een goed teken...moeten die mannen van ons eigenlijk blij mee zijn hahahahhaha ik was bij me 2 oudsten super opvliegerig en zelfs naar het agressieve toe hahah...als iemand iets verkeerds zei wilde ik ze het liefst op hun bek slaan om het maarr zo te zeggen!! nu heb ik het ook wel ,maar veel minder! me vk zei dat dat agressieve heel erg bekend klinkt bij een zw.schap van een jongetje en dat vrouwen bij meisjes vaak veel zachter van aard zijn mel hoe gaat het net je meis?????
true ik was de vorige x helemaal niet zo opvliegerig volgens mij. nu merk ik van mij zelf dat ik af en toe echt kattig ben tegen papa. maar ja hoort erbij he. ik zeg ook je kan het mij niet kwalijk nemen hoor schat ik ben zwanger maar agresief ben ik niet of nog niet hihihi ja in mijn droom vanacht. was een kerrel op het werk en die gooide zomaar iets over mij heen vieze gore spul iets van alcohol ofzo. ik werd woest heb ik een fles water gepakt over hem heen gegooit. en toen kwam die later weer zat te schelden en te doen en kneep die mijn in mijn tieten nou toen ben ik hem aangevlogen en heb ik hem een trap in zijn ballen geven tot dat collega`s mij in bedwing gingen houden en dat moesten ze wel met 3 man hahahha nou zo ben ik helemaal niet hahaha
ja idd lastig,ik woon in den haag en dat is best een drukke stad! ja pre-puberen hier ook het geval hoor!!!! hij wilt ook ineens deo en parfum enz (hij is ook meer opstandig en vind dat ik hem als een kleuter behandel!!) niet zo natuurlijk maar ik vind het niet goed dat hij bij ons achter naar een pleintje gaat waar zijn poolse vrienjes ook naar toe gaan (staan groepen jongens van 14 t/m 16 te roken en te blowen en met messen enz enz) nee gek he dat ie niet mag,daar is ie veel ste klein voor en ook al is ie groot en hij staat bij zulke jongeren trek ik hem nog daar aan zijn oor weg!!! dus hij mag alleen op het pleintje voor waar dus de kinderen van zijn leeftijd zijn!!! gister kwam hij naar me toe mama je heb gelijk hoor kuba (pools vriendje ) is daar in elkaar geslagen ,zeg hij ik ben blij dat ik van jou niet mocht!!!! maar dan zeggen die vrienjes voor heen ga aan je moeder vragen of je mee mag en als ik nee zegt voelt hij zich weer als een kleuter behandeld!!!maar ja hij komt er wel over heen
@beppie groot gelijk heb je dat die daar niet heen mag en snee voor dat vriendje dat in elkaar is geslagen maar wel weer goed dat die dan naar jou komt van je heb gelijk dat ik daar niet heen mocht anders was hij in elkaar geslagen :S maar ja dan maar als een kleuter behandelen (voor zijn gevoel) dan dat die met dat soort tuig om gaat en ook in elkaar geslagen word of door die gasten opgesteukt word om te roken blowen of wat voor ongein ze hem dan miss wel zouden laten doen :S
ja daar moet je ook niet aan denken beppie neem hem maar gewoon lekker in bescherming en dan heeft die pech dat hij dat vind dat die als kleuter word behandelt later zal die je dankbaar er voor zijn hihihihi
Hoi meiden! Ben ik weer ff, en stel je eens voor hoe: Mijn laptop heeft blijkbaar een kapot scherm, vervolgens viel hij op de grond (bedankt 2 oudste ;() en deed hij helemaal niets meer. Nu hebben we een of ander los ding weer gesoldeerd en start ie weer op! Maar nog steeds zonder scherm. Dus ik zit hier nu met zo'n voor oorlogs mega ouderwets philips monitor gekoppeld aan een hightech laptopje. Ziet er UIT hahaha... Maar goed, het is functioneel he! Hoe gaat het met iedereen?
hi apie hahaha dat zal er beeldig uitzien maar ja ach zolang die het zo ff doet en je toch lekker kan mee tikken hier wat maakt het uit dan hihihi hoe gaat het met jou? hier met mij gaat het goed zo alleen weer werken bahhhhhhh zo geen zin in maar ja moet maar ff he zijn ook maar 4 uurtjes dus daar kom ik wel door hihi