Tis ook n zenuwslopende behandeling ess...dr hangt nogal wat van af ! Als je je dr prettig bij voelt moet je t gewoon doen...ze hebben dr voor geleerd...als t je dan toch niet bevalt...doe je t gewoon niet meer en weet je meteen dat dat voor jou niet werkt...en zul je nooit hoeven te denken had ik maar. En t gevoel hebben dat je er alles aan gedaan hebt ?... T is allemaal al niet wat...nou kan ik dat gevoel niet bij je wegnemen natuurlijk... Maar ik vind je n echte doorzetter !
Hey meiden! Zo te lezen (laatste 3 pagina's) gaat het wel oke/goed met iedereen... Fijn!! @ Ess: Sterkte wijffie! Nog 3 weken, gelukkig geen wachtlijst! Hier gisteren weer goedgekeurd door de VK, over 2 weken weer Verder ben ik blij als maandag en dinsdag erop zitten, dan heb ik ook lekker verlof Even goed uitbuiken... Whahahaha Vandaag een rustig dagje van maken. Fijne donderdag allemaal!!!
goedemorgen meiden, hoe is het hier?! ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest om het zaad van mn man in te leveren! ik heb 45 min. naar de juiste afdeling gezocht en als ik het aan iemand vroeg werdt ik van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug!:x van urologie naar poli 41, van poli 41 naar de 1e verdieping en toen daar nog 20 minuten gezocht... toen was ik eindelijk bij de juiste afdeling konden ze het eigenlijk niet controleren want ik had niet de juiste formulieren bij me en mn man had geen patienten nummer dus die moest ik opnieuw aan laten maken Bekijk bijlage 184853 MAAR het is me gelukt, en ze gaan het nakijken! Bekijk bijlage 184854 nu wachten op de uitslag!!
Jaaaaa..... Het gaat nu écht snel!!!! Over 3 weekjes zou hij al kúnnen komen (Oké 7 weken kan dus ook... hahaha) Hoe is het met jou meis?? @ Miss: Wat een geklungel zeg!!! Gelukkig dat je het allemaal weer gevonden hebt Verder alles oke met je?
ja idd, werd ook helemaal zenuwachtig omdat het tussen 08:15 en 08:30 binnen moest zijn, nou echt een paar seconden voor half 9 kwam ik aan! verder gaat ie met mij helemaal goed hoor... hoe is het met jou?!
goedemorgen dames miss pfff vervelend dat je zo heb moeten zoeken :S maar gelukkig was je op tijd en word het nu onderzocht. beppie en diana op je plaat gegaan :S gelukkig niks ergens apie wat naar dat je kleine meid weer zo onrustig of helemaal niet kan slapen lastig hoor voor jou ook zeker niet vol te houden :S ik weet ff niet meer wat ik verder heb gelezen dus als ik wat vergeet sorry hoe gaat het verder hier allemaal?
ja nog even voor jou!!!!!!!! ik moet de 29 weer een echo!!! ben het nu al zo zat ,slaap s'nachts niet van de kuitkramp! hebben de zwangere of geweeste zwangeren onder ons ook zo last van gehad?