December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even trouwens een klein ding..
    Geloof dat ik deze week mijn ei leg... en dan zou de innesteling op 4 oktober zijn... dat is toch een grappige datum....
    Ik ga pas testen op 22 oktober als er niets is gebeurd.. dus dan weten jullie hoelang jullie nog moeten wachten als er niets gebeurd;)

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

#4942 Engeltje1, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2011
    Goeieavond

Missc, wat een goed nieuws! Nu kijken hoe het verder gaat.
    Bren, hoe issie met je? Voel je je nog goed?
    Gekko, hoest met jou? Las dat je ziek was (geweest)
    Nog steeds naar je zin bij je baan?
    Beppie, wat een mooie echo weer! Ik wil ook :(:p

Sorry als ik iets belangrijks over het hoofd heb gezien.

Hier ben ik gelukkig, omdat de kleine zo druk is en ik er wel van kan huilen, echt van geluk
    En aan de andere kant word ik gek van die 'kwalen'

Moest vandaag naar de arbo en omdat ik met die rug en bekken zit en toch veel harde buiken heb, raad zij mij aan om ipv 5 halve dagen te werken wat ik nu doe, terug te zetten naar 3 halve dagen.. En dan dinsdag en donderdag een rust dag thuis
    Kijken wat me werk er morgen van zegt

Owja, maandag word M. 30 en hij wilt het niet vieren. Alleen schoonpap, zwager, moeder en zus komen een bakkie doen zondag.
    Maar ik wil wel iets doen met M. Maar wat? Jullie enig idee?

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Bren Sterkte met je mama
    @Missc Gelukkig is er met t zaad niets mis, hopen dat je snel een afspraak met de art hebt.
    @Beppie Mooie echo!

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen dames

@ miss c wat een goed nieuws dat jullie door worden gestuurt naar de gyn hopelijk is de afspraak snel
    @beppie wat een mooie echo :)
    @gekko mooie dag om een mooi vruchtbaar eitje te krijgen.
    en de 22ste mooie dag om te testen dan heb ik dubbel feest als het raak is want papa is dan jarig :)
    @engeltje fijn dat je naar nog minder uren word gezet en je meer rust heb voor je zelf en je ukje en het is lekker hoor dagje werk en vrij en weer dagje werken en vrij en dan nog een dagje en dan weekend heb ik ook heb ook de dinsdag en donderdag lekker vrij
    en iets leuks doen met m uhm lekker uiteten biosje pakken
    tja ik weet niet waar m van houd

nou hier gaat alles goed alleen hoop ik dat ik is naar wc kan gaan en niet voor een plasje dat doe ik genoeg moet er 3 x in de nacht wel uit :S maar voor de rest al de hele week niks gehad dus hoop dat het is gaat komen voor ik helemaal verstopt zit :S
    met moeders is ook gelukkig alles goed gegaan en mocht gister aan het eind van de middag weer naar huis.
    14 okt krijgt ze de uitslag hoop dat dat goed is

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    engeltje hihi zit M in de ontkenningsfase? hahahaha....hij zal er toch echt aan moeten geloven hihi...

beppie wat een mooi manneke weer en zo fijn dat ie het goed doet en goed gegroeid is....nu nog zo blijven liggen en alles komt goed hihihi

miss wat fijn dat de ha je doorstuurt.....nu gaat het ook spannend woden voor jou he meis!!! ik duim voor je!!!

hahah gekko een ei op dierendag,tja is ook echt weer iets voor jou he hahaha....zou me niks verbazen als het deze keer ook nog raak is bij jou hahha

6. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ik krijg btw 12 okt ook weer een echo bij me vk

7. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    trouwens miss wat fijn dat het zaad goed was....is je mannetje ook weer wat gerustgesteld!!en goed voor zijn ego(wat toch belangrijk is voor mannen haha)
    hij was toch zo bang dat er iets negatiefs uitkwam??? of vergis ik me

8. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ben gisteren zelf naar de ha geweest omdat ik zo blijf hoesten en heeeeel eg benauwd ben
    blijk dat ik weer last heb van me bronchitus....mag alleen helaas geen AB kuur aangezien ik allergisch ben voor amoxiciline en alle peneciline aanverwante AB's....die mag nl wel tijdens de zw.schap.....die wat ik norrmaal heb mag ik nu niet
    mag wel weer aan de ventolin maa ook alleen wanneerr het ECHT nodig is en ik ECHT ERG benauwd ben!!!

pfff heb ik weer...
    ben zo bang dat ik weer een longontsteking krijg nu

9. Esthertie

Good morning!

@Engel Ik hoop dat ze niet te moeilijk doen op je werk. En je lekker minder uren kan gaan maken zodat je lichaam meer rust krijgt. En hier nog zo'n man die nooit z'n verjaardag wil vieren. Woensd wordt ie 38 en als verassing gaan we uiteten met mijn ouders en zijn moeder.

@Gekko Je ei op dierendag, dan wordt t vast een aapje ;)

Hier gaat t steeds beter met slapen v/d kleine. Gister naar consultatiebureau geweest en omdat ze nog veel last van de reflus heeft krijgt ze nu n soort verdikkingsmiddel voor en na de voeding.
    En en en ze heeft vanochtend naar ons gelachen :)

@Bren Ben je al n week niet naar de wc geweest? Pfff dan moet je je nu wel vol voelen...

10. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi thanks lady's!!!!
    gekko als je 4 okt je ei hebt komt het helemaal goed!!!
    dan is me zoontje jarig hhihihihihi

11. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    esth ow wat lief he dat eerste echte lachje...(en dan bedoel ik dus dat het geen reflex is...maar echt een lach)
    wat fijn dat het zo goed gaat met Alika met slapen....alleen zielig van de reflux....die van mij hadden dat ook ,met projectiel braken erbij...zo zielig he!
    gebruik je nu de nutriton ervoor en erna????

12. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hihi beppie is je zoontje echt 4 okt jarig???
    dan scheelt ie 13 dagen met mijn oudste...

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @ est nou ik was zeker een dag of 5 niet geweest maar inmiddels ben ik het gelukkig weer kwijt :)

@true wat naar dat je zo benauwt heb hopelijk word het geen longontstekking :S
    hier ook flink verkouden en benauwd hopelijk gaat het snel weg

nou moet weer aan de arbeid zooooo geen zin maar ja laatste dagje en dan weekend en is nousje er weer en mijn neefje komt morgen ook logeren dus drukke boel met die 2 maar wel gezellig :)

14. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja is echt 4 okt jarig!!!! en mijn 2de 1 juni 2004 waneer was dejou zoontje dan jarig?

15. Esthertie

@True Ai da's rot dat je zo'n last hebt en je nu niets in mag nemen. K hoop dat t niet al te heftig is/wordt.
    K gebruik nu inderdaad Nutrition en het helpt een heel stuk, ze heeft veel minder last. Ook slaapt ze nu eindelijk in, in haar wiegje en niet alleen maar bij ons op schoot :)

@Bren Lekker dat je nu t een en ander kwijt bent. Zal een hele opluchting zijn gezellig 2 kids over de vloer.

16. Engeltje1

True, ja geloof dat hij in de ontkenningsfase zit hahaha

Bren, kan je niet bij de ha zakjes poeder vragen voor de ontlasting, heb ik ook gehad.
    Ow en het word maandag blijdorp :) we gaan gezellig een dagje weg samen. Dat oceanium vintie helemaal geweldig hihi

Esthertie, fijn dat je meisje lekker slaapt. Voor rest alles goed? Schoonmoeder nog steeds bij jullie?

17. Esthertie

Good morning!

@Engel Leuk naar Blijdorp. Kan niet wachten tot wij ook kunne gaan. Schoonmoeder is nog 2,5 week hier. Ik ga volgende week naar Madurodam met haar :)

Hey Karine, hoe is het bij jou?

18. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mijn oudste is van 17 okt en mijn jongste van 15 juni:D

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen dames

engeltje leuk blijdorp :)
    burgens zoo heeft ook een hele mooie ocean ook zeker de moeite waard om daar te kijken ;)
    kun je gelijk een bakkie doen bij ons hiihihi.
    burgens is nog geen 5 min bij ons vandaan

est jij was er vroeg bij vanacht om 2 uur hihi
    madurodam oook erg leuk echt lang geleden dat ik daar ben geweest moeten we ook maar is een x naar toe gaan met nousje :)

true en beppie jullie kids zijn wel vlak na elkaar jarig he zelfde maanden telkens hihihi
    en ben benieuwt of dat nu weer zo zal zijn hihihi wel heel toevallig allemaal

20. Engeltje1

Esthetie, leuk madurodam! Ben der nog nooit geweest maar het lijkt me wel leuk om x gezien te hebben

Bren, waar is burgers zoo eigelijk? Hahahaha
    Ver van rotterdam?

Ik heb net weer 3 leuke pakjes gekocht Voor de beeb. Zal zo is ff een foto maken. Ook het eerste pakje :)

Deel Deze Pagina