December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Esthertie, hoe is het op je werk? Rustig zeker met dit mooie weer?

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ess gewoon leuke dingen gaan doen als afleiding.... ik was gister met mijn broertje in het dolfinarium... even naar Morgan kijken..... dolfijnen kijken.... het was leuk.... vooral de dolfijnen in de odiezee.. die waren heel erg op mensen gericht en heel speels.... veeeeeel mooie foto's kunnen maken...Maar aan het eind van de dag... was ik op!!

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wat leuk Gekko! Ik ben (lang geleden) ook een keer naar het Dolfinarium geweest. Blijft leuk, hoe oud je ook bent! Maarre...Morgan?? Wie of wat is dat?

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die Orka die in de Waddenzee was gevonden.. ziek en verzwakt... en ze is zoek geraakt van haar familie.... Nu is ze een wees in het water... het arme beesje

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Gekko, ik moet bekennen dat ik een beetje teleurgesteld ben dat het weer niet raak is.. Wil dat liever niet denken en zeggen, zeker omdat ik eigenlijk helemaal niet mag klagen met 2 gezonde kinderen. Maar... ik wilde de derde er zo graag heel dicht achteraan, ben zo bang om voor zijn eerste verjaardag nog niet zwanger te zijn.

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ach gossie, wist niet dat ze nu in het Dolfinarium zit! Wat zielig! Ik vraag me dan altijd af wat er in het hoofd om gaat van zo'n beest. Ze zullen best goed verzorgd worden in het Dolfinarium, maar de beesten zijn wel hun vrijheid kwijt. Ik vind dat altijd zo dubbel!

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dikke knuffel voor jou Mel! Als je eenmaal iets uitgestippeld hebt voor jezelf en de plannen worden gewijzigd is dat nou eenmaal niet leuk!

8. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Wel fijn dat je elke maand controle hebt. En ook helemaal fijn dat je verslaving nu fruit is. Ik wil juist hartig, vet, chocolade, milkshakes en troep :(

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar Ess er zijn zoveel dingen waarin je afleiding kunt vinden... heel de wereld ligt voor je open;)

Je kan boeken lezen.... of natuurlijk schrijven.... foto's maken... of natuurlijk inplakken... je kan naar eht omniversum.... de dierentuin... een historische stad... op zoek naar het perfecte pannenkoekenhuis..

je kan een citroentaart bakken...leren houtbewerken...de hoela dansen:D

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Dikke knuffel voor jou Mel! Als je eenmaal iets uitgestippeld hebt voor jezelf en het plan loopt helemaal anders is dat gewoon niet leuk...

11. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Es Weinig te doen hier, nog maar 2 uurtjes. Ik verbrand normaal ook altijd heel snel en nu moet ik dubbel oppassen. Wil niet zo'n lelijk zwangerschapsmasker dus goed insmeren en niet te lang in de volle zon.

@Mel Dat mag je toch best denken en zeggen, het is toch een wens van je. En je bent er zoveel mee bezig. Ik hoop met Gekko mee voor je.

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm naast mijn fruit wil ik eigenlijk ook alleen maar patatjes en zoute stengels.... maar fruit staat wel hoog op mijn mjaaaammm lijst... Wel lastig met boodschappen doen... ik haal elke keer weer meer fruit....ben vandaag met moeite langs de aardbeien gelopen en de watermeloen..... hmmmm watermeloen...

Chocolade heb ik echt geen behoefte aan.... wel raketijsjes...

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hahahahaha! Nou, als ik een keer een verveeldag heb, kom ik kijken wat jij ook alweer schreef. :p

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Leuk Gekko, dolfinarium!!!

Es, ik snap je zenuwen wel hoor, zou er denk ik ook tegenop zien.. Maar wij gaan je er ook door geen slepen hier hoor. En als je straks een kloppend hartje op de echo, weet je dat het het waard is geweest!

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel... ik blijf gewoon voor je hopen.... het moet toch gewoon gaan??? Ik zou niets kunnen bedenken waarom het niet zou kunnen gaan....

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik hoop dat ik ook "gezonde verslavingen" krijg tijdens mijn zwangerschap. Lekker fruit en komkommers kauwen! :D

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    En al die tijd kom je niet meer:$:$:$ NEEEEEEE!!!

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Lief Mel! En inderdaad: een kloppend hartje is ons einddoel!!!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha... als je het nieuws moet geloven zijn komkommers niet meer zo gezond.... Maar ik ga idd even een stukje bleekselderij pakken;)

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Haha, nou vooruit :p

Deel Deze Pagina