December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden...

ben vandaag naar een kinder en babybeurs geweest hier over de grens (belgie)

heb een mooie luiertas gescoort voor 9 euro van Torck (?)
    een maxicosi voetenzak voor 15 euro en veel leuke kleertjes en nog positiekleding
    nou echt ik heb nog nooit zoveel nette 2de hands kleertjes en spullen bij elkaar gezien....echt alles was schoon en mooi (niet vaal) en ruikt zelfs fris gewassen (andes had ik niks gekocht hoor)

doe het zelf toch maar ff in de machine maar gewoon hoe netjes het was allemaal en veel dat ze hadden....

heb alleen mt 50/56 gekocht want ik heb ook nog nog 2 dozen met kleding van me broer en schoonzusje en haar moeder gekregen met maat 62 t/m 74
    en van de zus van me vriend nog 2 dozen met kleertjes van haar dochtertje mt 74 t/m 92
    en van de moeder van me vriend en mijn moeder ook nog kleertjes in kleine maat 50 t/m 68

dus engeltje.... ik heb ook een mega volle kast nu (oefff waar leg ik het allemaal hihihi...dus ik begrijp je helemaal hihihi)

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    de luiertas

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen meiden,
    hoe gaat het hier?!

nee true je vergist je niet hoor, hij was onwijs bang voor de uitslag en was ook echt dolblij dat het allemaal goed is:D
    maar ik heb nu ook wel de zenuwen hoor, en ik heb nog niet eens een afspraak gemaakt omdat ik nog steeds op die bevestiging email zit te wachten...

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen dames

iedereen genoten van het heerlijke weer het weekend?
    hier wel :)

karine lekker hoor dat het einde inzicht is :)

est fijn dat de kleine meid het goed doet op de voeding

diana lekker hoor zwemmen en beetje aan het water hangen

true jij heb verlopig dus genoeg kleertjes voor de kleine hiihihi
    en lekker gescoort het is een leuke luiertas :)
    wil ook baby shoppen hihihi

miss ik snap dat je zenuwachtig bent is ook spannend allemaal maar komt goed :)

hier gaat alles goed weinig last van kwaaltjes wat mij ook weer erg onzeker maakt heb nog steeds last van mijn borsten en moe maar veel dorst en naar de wc maar verder nergens last van.
    en dan ben je zo moe gaat een een of andere gek met onbekend nr je wakker bellen om half 6 s`morgens
    ik word paar keer op een dag gebelt en dan hoor je een x tut als of er een knopje word in gedrukt en dan weg :S
    word er niet goed van weet niet wie er loopt te vervelen maar word er niet vrolijk van

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
  6. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374