December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Bedankt lieve meiden, ik voel me dan zo ondankbaar en ongeduldig.. Maar ik ben echt zielsgelukkig met mijn jongens en weet ook echt wel dat ik het veel slechter had kunnen treffen.. Maar dat gevoel hè, zo ontzettend groot verlangen naar een derde in mijn buik!

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Mel... het komt vast goed.... daar moet je in geloven... (jij ook trouwens Ess)

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha.. geweldig!!!

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ik ben blond... Hoe bedoel je??

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Lieve Mel, dat kunnen wij helemaal begrijpen. Dus voel je absoluut niet ondankbaar en ongeduldig. Als de wens er eenmaal is dan wil je ook dat het lukt! Of het nou je eerste, tweede of derde kindje is!

6. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hoi!
    Sorry, ik heb het zo mega druk! Mijn vriendin die geopereerd is verblijft bij mij met haar kids tot haar man s'avonds thuis is, dus ik loop eigenlijk steeds van hot naar her!
    Maar goed, dat willen jullie niet horen, jullie willen horen of ik getest heb he! Hoezo nieuwsgierig haha.

Tuurlijk heb ik getest! Hij is nog steeds errug licht, maar alweer wat donkerder dan die van eergister ochtend!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn tieten zijn ineens ook weer zeer gaan doen, ik heb de hele dag buikpijn, vooral als ik een tijd gelopen heb. Het straalt enorm uit naar mijn liezen en rug. Ik voel steeds vanalles lopen, ren vervolgens naar de wc om te spotten, maar tot nu toe alleen maar veel wit en slijm!

Wat mij betreft: ik heb het gevoel dat het raak is. Waarom ik geen overduidelijke test krijg is mij een volkomen raadsel!
    De test van gisteren (de vroege) is inmiddels overduidelijk opgedroogd. Zo duidelijk dat ik bang ben voor een indroger. Maar die van de kruidvat was vanmorgen toch ook weer positief. Ik krijg m nog steeds niet op de foto :(

Wordt nog steeds vervolgd!!

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Apie is "in da house"!!!

Heb je nog getest meid?

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Grappig die reclame!

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Sjonge jonge, je zou toch aan alles zeggen dat het gewoon raak is, behalve dan die testen....

10. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, maar donkerder is toch goed!! Dan mag je m toch als positief beschouwen of begrijp ik het verkeerd?? Wat zou het geweldig zijn, apie zwanger!

11. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik heb er zo de balen van dat ik mijn eisprong vorige maand (het is inmiddels juni natuurlijk) niet gespot heb! Het enige dat ik kan bedenken is een late innesteling, waardoor ik toch een soort van ongi gehad heb. Dan is ie waarschijnlijk vlak daarvoor gaan nestelen. Ik weet dus ook niet hoelang het na het innestelen duurt om een mooie DUIDELIJKE test te krijgen... En omdat ik dat allemaal niet weet, ben ik zo bang dat ik mezelf blij aan het maken ben met niets.......

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mel... ik heb geeeeeen idee meer... maar als er iets is dat goed moet komen.... doet dat het vast wel.... maar wat ik bedoelde:(:(

Apie... jij bent wel meester in spanning creeeren...en wanneer zou je dan daarna weer testen?

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik denk vrijdag..... Ik zal straks tussen door alle testen fotograferen en posten. Ik zie ze niet op de foto, behalve die van testpoint (maar die is pas na het opdrogen zo duidelijk geworden).. Hopelijk kunnen jullie er iets mee.. Heb nog 2 testen liggen. En al een hoop uitgegeven aan testen deze maand (30 euro schaam schaam)...dus om nu weer zo'n dure aan te schaffen??

ps: gekko: dan zou ik me dus toch aan de afspraak gehouden hebben ;)

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha... mooi;) zijn we beide mensen van ons woord:D

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Moet weer ff de zuster uithangen... Tot straks lieve meiden! En bedankt voor het meeleven steeds!! :)

16. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, kom maar op met die foto's!

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    En toen was het stil...

18. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

#518 Esthertie, 1 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    @Apie Ik denk dat het dit keer echt wel raak is, anders zouden de testen toch niet langzaam aan donkerder worden...? Nu hopen dat de beeb blijft plakken.

19. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hellow all

Deel Deze Pagina