lekker he engel ! vond ik nou ook esth. hele fijne dagen hoop je dat lekker slaapt op je luchtbedje liefs
Ben vanmiddag haast aangereden en het enige wat ik kon denken is me baby Was zo aan het shaken Stomme oelewappers, en staken ze nog hun middelvinger naar me op (2 gasten). Terwijl hun fout zaten!ik had voorrang op de rotonde
De middelste is geen indroger? Die werd pas echt duidelijk zichtbaar toen ie een paar uur oud was. Daarvoor was er net zo'n licht streepje te zien als op die van de kruidvat... Ik krijg m niet scherp als ik m inzoom.... dan is ie licht zichtbaar op foto... Tju toch. Hier zit ik er naar te kijken, en het zijn geeneens tuur strepen, maar het zijn bij lange na geen knallers! Ik wil het zo graag aan jullie laten zien!
ik zit even met een dilemma morgen gaan we bbq-en met de hele fam. ik kan t niet echt meer verbergen nu moet ik doen of mn neus bloed of zal ik t zeggen
Stelletje idioten Schrok me dood, haast me achterkantje eraf. Maar goed ben weer van de schrik bijgekomen. Nu lekker 5 dagen vrij . En het word mooi weer hè!!
Ik zou het blije nieuws gewoon lekker vertellen Hoef je ook die mooie buikniet te verbergen of te jokken
ja als t pas na een paar uur zichtbaar was...mag je hem eigenlijk niet meer aflezen toch ? ik ken t merk helemaal niet ...geen ervaring mee die van zwanger en kids gaf bij mij toen wel duidelijk een streepje en die was na een paar uur ook veel donkerder zou vrijdag weer testen denk ik apie...en die even afwachten
Ow ze weet het nog niet..... Dat is wel raar ja.. Misschien word ze dan morgen wel overrompeld... Snap ze het allemaal niet meer. Je was zeker bang dat zij der mond voorbij praatte Kunnen jullie het haar niet vanavond vertellen?
zo lang.. Misschien gaat ze dan wel begrijpen dat de baby moet groeien in je buik enzo tot hij geboren word..dat het even duurt