ff kijken oftie het doet... zo was ik, ff een hawai foto want dat is de enige die ik heb van de zijkant haha
wat een verschil he! merkte het al met die hormonen.. maar me benen en armen of hoofd haha is niet dikker, echt alleen die voorkant
nee, schijnt dat ze het ook allemaal al weten op me werk omdat ik ineens geen strakke shirtjes meer draag tsjaaaa.. wat moet je dan zeggen he.
dank je meis. ik vind het ook wel bijzonder. hoe zoiets kan he.. ja misschien gek dat ik dat zeg maar heb dat nog nooit meegemaakt haha hoe is het met jou buikje? maak je fotos? zie je al verschil? het gaat toch een beetje uitzetten daarvan binnen
nou engel ik zal eerdaags een foto maken en die zal ik pb-en die ga ik dus ECHT niet hier plaatsen!!! schaam me dood joh !
ik ben benieuwd uhm, nee ik ben der nog nie helemaal over uit.. omdat ik ook twijfel of ik een complete babykamer neem of alleen een bedje en commode.. (gewoon los) omdat ik dus al die inbouwkasten heb. eerst wist ik alles zo goed en nu is alles een twijfel jij?
bedje die van de kleine is geweest en de kleine hemnes van de ikea denk ik ik had ook de dingen los...geen complete kamer zeg maar en de kleuren? roze voor een meisje en blauw voor een jongetje?