December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de andere kant.... hoe groot zou de kans dan zijn op vernieling van haar woning?

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    hoe bedoel je? Ze kan er nu sowieso niet wonen. Het is op dit moment onbewoonbaar. Er moet eerst alles gerepareerd worden. Kozijnen zijn gesmolten, ramen liggen eruit, en de voordeur is zwaar beschadigd door de brandweer. (ze had een tijd geleden een speciale strip op haar deur gezet om te voorkomen dat ie open gebroken kon worden haha). Buiten om de schade in huis natuurlijk. Er is nu geen stroom enzo.

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel... als ze naar buiten de stad verhuisd... hoe groot is de kans dan dat haar "stalker" haar daar volgd voor vernielingen?

Jemig... echt het hele huis is dus aan vervanging toe....

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    ach zo.... Tja, geen idee. Het ligt er natuurlijk aan wie degene is die steeds haar adres doorgeeft, en of diegene ook te horen krijgt dat ze weer verhuist is. Misschien een luguber idee: Er is door de pers niet naar buiten gebracht of er tentijde van de brand iemand thuis was. Ze zei gisteren zelf: is het niet een idee om een advertentie in de krant te zetten? Gaat natuurlijk wel heel ver, maar toch...

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik heb inderdaad vanaf een week of 10 steeds jeukerige oogleden en dan ontstaat er een soort ecxeem dat een dag aanhoudt en weer verdwijnt om vervolgens 1 of 2 weken later weer terug te komen. Mijn ogen zelf branden niet. Heb het nu al 3 wk. niet gehad (ff afkloppen)

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je met een advertentie in de krant zetten?

Over het doorlullen van het adres... Kan je zus niet aan haar vrienden en kennissen doorgeven dat haar nieuwe adres door problemen geheim is.... en als iemand om het adres vraagt er eerst aan haar moet worden nagevraagd of het adres mag worden doorgegeven...

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt dat bij jou dan door de zwangerschap??

8. Esthertie

Hey Gekko & Dianana!

@Apie Wat een rot situatie is dit, je kan zelf en de politie niet heel voel doen blijkt hieruit.. Zo triest. Hoe oud is je zusje eigenlijk?

Ik wilde net iets uit de koelkast pakken zag ik dat de vriezer op een kier stond en dus de hele nacht open heeft gestaan. Gevolg: hij kan niet meer dicht. Dus nu de hele boel maar ontdooien grrrr. Had wat leukere dingen in gedachte op mijn vrije dag.

9. Esthertie

@Gekko Ja ik heb er nog nooit eerder last van gehad en het begon volgens mij rond de 10 wk. VK zegt dat het vaker voorkomt en vanzelf weer overgaat. Zodra ik het op voel komen smeer ik er vaseline op en dat helpt wel redelijk.
    Hoe is het bij jou met de kwaaltjes.. Qua ontlasting alweer beter nu?

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk heel weinig kwaaltjes... ontlasting doet het gelukkig gewoon weer.... ben wel aan het boeren als een bouwwerker..... en ik moet s'avonds echt het knoopje los van mijn broek....

11. Esthertie

@Gekko Fijn dat je weer naar het toilet kan. Haha en dat boeren herken ik ook wel, mijn vriend wordt er gek van.

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hellooooow

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahahaha... Mijn man gaat het nu meer doen en zegt dan dat ie met me "meeleeft"

Etter...;)

Ik wordt wel gek van mezelf...

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hey engel!!! Ben je al geweest??? En en en?

15. Esthertie

@Mel Ben je alweer bijna v/d duivels af??

16. Engeltje1

Hihi nee nog niet. Heb om 1 uur de afspraak

Ben zo zenuwachtig!! M. Helemaal.
    Die heb al heel de ochtend hoofdpijn ervan en staat nu voor de 2e x onder de douche om de tijd te doden haha

Wachten duur zo lang

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Aaah engel... Wat een lieve man heb jij toch.. Kan me de zenuwen zoooo voorstellen!!! Nog even en dan zien jullie je ooh zo verdiende prachtige baby voor het eerst!

Est, ja ben er zo goed als van af en nu dus weer lang wachten op een ei, werd die cyclus maar wat korter hihi!

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Jij nog plannen voor vandaag, naast de vriezer ontdooien?

19. Engeltje1

Ja ben zo benieuwd, hoop dat alles goed is

20. Esthertie

@Mel Wel balen dat je cyclus wat lang is, maar deze maand goed klussen rond je ei en dan ga je op roze!!

Ik ben met een tas voor een tante bezig die kan ze dan vanavond meenemen (tijdens verjaardag van mijn moeder) en verder heb ik nog wat naaiopdrachten voor mijn shop. Ook is mijn vriend vandaag vrij dus ik vermaak mij wel.. Jij?

@Engel Nog maar een uurtje!!!!!

Deel Deze Pagina