ben me tijd aant doden met bingo... zit constant maar naar de klok te kijken, en de tijd chiet niet oppppppppppppp... ben net zo nerveus als jij zus
Engel, het gaat vast allemaal goed!!! Est, dan ben jij wel lekker bezig vandaag! Gezellig dat je vriend ook vrij is, lekker even tijd voor elkaar nu het nog kan hihi!
@Mel Ai da's weer minder. Nou echt tijd voor elkaar, meestal doen we echt ons eigen ding/hobby op zo'n dag haha. Hij was namelijk vanaf woensdag al vrij de bofkont.
Ze wordt het najaar 28. Ze had bij de vorige verhuizing al aangegeven dat het geheim was. Ze heeft zelfs 2 nieuwe telefoonnummers, dus ik denk dat het iemand is die ze vertrouwd, en dicht bij haar staat....Iig iemand waarmee ze veel contact heeft. Ze is bang dat ze te wantrouwend gaat worden, omdat ze gewoon niet weet wie het steeds doorspeelt. We moeten afwachten. Als blijkt dat er nog vingerafdrukken op de coctails gestaan hebben, dan kunnen ze misschien iemand oppakken!
Est, beide je eigen ding is ook lekker toch! Maar toch gezelliger dan alleen zitten de hele dag (alhoewel ik dat zelf ook wel lekker vind hoor, alleen zijn).
Jeetje apie, wat een verhaal.. Logisch dat je zus misschien wantrouwig wordt! Hoop dat ze iemand kunnen pakken!
Meiden, ik ga er vandoor! Kom straks nog even kijken hoe de echo van engel was.. Vanmiddag/vanavond werken dus morgen weer online! Fijne dag allemaal!!
hoi meiden kom net van controlen en heb onverwachts een echo gekregen !!!! zo tof al een compleet mensje te zien! hartje was goed maag en hersentjes ook!!tot zover ze konden zien zet straks foto's en filmpjes erop
wat een leuk filmpje beppie... vind het zo jammer dat ik het nooit hem gedaan tijdens de echos onderussen nog steeds niets van engeltje gehoord... ben in staat om zelf te bellen hahaha... maarja het kan ook uitgelopen zijn dat ze later naar binnen moesten ofzo dat kan ook nog... vind het zo spannenddddddddddddddddddddddd
yeahhhhhh alles ziet er goed uit en hartje klopt ze gaat nu eerst naar haar schonepapa toe en dan komt ze de echos showen