ja was zeker een leuke verassing!! ze zei ineens laten we nog maar even een echo doen! ik dacht yes!!!!!!!!!!
Dat geloof ik wel. Dat is gewoon echt heel erg leuk!! En hoelang nu nog tot de volgende (geplande) echo?
mooie echo Beppie!! je ziet het al goed! Gekko, ik leef op een super grote roze wolk.. is niet in meters uit te drukken Dianana, hoeft volgens mij niet persee met een lege blaas, al ben ik wel nog ff snel van te voren gaan plassen van de zenuwen haha
Volgens mijn lieve man zit ik iedere twee minuten op de toilet... ondertussen moet ik echt de Donald duckies in de la vervangen... die er nu in zitten kan ik dromen.... Dus als het hier een inwendige echo wordt... zal het wel heel erg toevallig zijn als er ook maar iets in mijn blaas zit!!
Iedereen mag standaard 2 echos laten maken. De eerste krijgt u rond 12 weken om de duur van de zwangerschap vast te stellen en de tweede echo krijg u in de 20ste week om de algemene gezondheid van uw kind na te kijken. komt van Meest gestelde vragen
ik moest met allebei de kindjes een halfvolle tot volle blaas hebben weet je hoe erg dat is als je daar ligt en dat echo ding wordt op je buik/blaas gezet als je al zo nodig moet plassen
Ok Diaan nu ben ik echt in de war... het was nogal moeilijk om een datum voor de vakantie te prikken... dus toen wilde ik op zich wel na de vakantie... Dan zou ik rond de twaalf weken zijn... maar dat was veel te laat??? Moest echt voor de vakantie gedaan worden.....
ja je moet denk ik wel die half volle blaas hebben als je gewoon een uitwendige echo krijgt. dit moest ik ook met de terugplaatsing.. anders kunnen ze je baarmoeder niet goed zien. met inwendige echo is dit niet nodig.
Dat is wel leuk als ze dat idd van te voren melden... in welke staat je blaas moet zijn... kan me haast niet voorstellen dat er uitwendig al veel te zien gaat zijn met negen weken... maar ik heb dus geen idee wat voor een echo mij te wachten staat...
ik heb met 8 weken en 12 weken een inwendige echo gehad en met de rest (heb er een aantal gehad) allemaal uitwendig
vink raar gekko hier vonden ze dat ik erg vroeg wilde bleek later misverstand te zijn ivm met MK krijg je hem dan wel al eerder standaard is t hier met 12 weken en met 20 weken en als ze de ligging willen bepalen bv ik kreeg toen extra echo's omdat de placenta aan de voorkant lag en de kleine in stuit lag tot 34 weken
moet eerlijk bekennen dat het bij mij ook alweer goed aan het kriebelen is hoor... man wil nog ff wachten tot eind vant jaar ongeveer maar van mij mag het nu al ik mis ook het zwanger zijn en die bewegende buiken zo erg...
ik met de leine alleen met 8 weken inwendig en met 11 weken nog een keer maar dat was spoed ivm bloeding daarna allemaal uitwendig