ow ja bedje van je meisje! dat is handig ja en leuk ook!! hoe is het nu met je dochter? slaap ze alweer goed of snachts nog aan het spoken? ik wil wel neutraal en de assecoires in roze of blauw. toch handig voor een 2e kindje anders moet je alles opnieuw kopen
ja gaat goed engel...vanmorgen wakker om 6 uur maar wel de hele nacht doorgeslapen idd ja ...omdat wij de meubels neutraal hadden kunnen we ze hergebruiken nu de aankleding dan wel in roze of blauw in combi met zilver en wit
beter!! fijn zeg ook voor je eigen nachtrust ow ja dat zilver en wit, staat denk ik heel erg mooi! wanneer ga je aan het kamertje beginnen? moet zeggen dat het mij heel erg kriebelt, maar het is nog wat te vroeg he haha
we moeten eerst de linnenkast uit de kamer halen maar idd gaan we nu nog meteen doen maar de aankleding wel al een beetje...en als ik wat leuks zie in zilver neem ik t denk ik ook wel mee maja....nog niks roze of blauw
dat weet ik eigelijk nog niet echt.. want de leuke/mooie dingen die ik steeds zie, kan ook zo verschillend zijn van elkaar. het is niet echt 1 type. ik ben heel erg wispelturig vandaar dat ik maar beter kan wacht tot ik veeeeeeeel verder ben, anders krijg ik nog spijt haha
Hey meiden... Erg drukke maar leuke verjaardag gehad van zoonlief vandaag... Alweer 3 jaar geworden!!!! Nu lekker met m'n beentjes op de bank... Knuffie voor jullie Tot morgen X
Dianana ik ga ook lekker naar bed. de mannen zijn hier voetbal aan het kijken.. dus ik ga lekker tv-en in bed ik heb een heleboel strijk, moet me auto wassen en al dus morgen druk, ik kom wel heel effies langs spieken hier slaapse alvast, doegg x
JEETJE ENGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een buik!!! en dan dacht ik dat ik al een flinke buik heb hahhaha wel heel mooi!!!!!!!!!!!!!!!! pfff nog 3 nachtjes en dan ga ik het me ouders vertellen.... ze zitten sinds vanmiddag op tenerife hihih heb al een leuk ideetje om het te vertellen,...nou ja vertellen....uitbeelden....want de kids gaan hun een kadootje aan opa en oma geven....nl 2 babysokjes apart ingepakt en dan moeten ze het tegelijk uitpakken hihihihi wist ff niks anders te bedenken hihihi had zoiets van geef maar geen foto van de echo want mss snappen ze die niet hihihi alles is nog zo klein erop hahaha
Hey ladies! Hoe is het hier? @engel: wauw wat een mooi buikje! @diaan: je moet je niet schamen lieverd! En zeker niet voor ons!! @anz: de hoop bij mij mag je opgeven voor deze maand.. Ik ben gisteren al op rood gegaan Hoewel: ik heb geen bloedverlies meer ??? Het was gisteren al niet veel, maar als je gaat kijken in tampons of maandverband, dat ik me sinds gisteren avond nog niet 1x had hoeven verschonen. Het lijkt met de maand minder te worden, maar dit slaat alles hoor! 2 drupjes op de hele dag!! @ iedereen die ik nu 'vergeet' HOI!
@Engel Wat een super cadeau die kraammand echt lief van je zus. Ik krijg er zoeen nog van mijn moeder. @Anz Wat een lieve hangers voor aan de mobiel, k ben benieuwd naar t kamertje...