hoor net ff op het nieuws dat het kdv weer flink omhoog gaat het ligt aan je inkomen maar het ligt dus tussen de 22 euro en 191 (dacht ik) per maand wat er ff bovenop komt... nog ff en ik werk voor het kdv... nou dan is het makkelijk dan stop ik met werken hoeft de kleine ook niet meer naar het kdv... echt belachelijk gewoon!
is tog niet normaal ben benieuwd wat ik dan extra betalen moet die van mij gaat 3 dagen in de week naar het kdv en ben ik 850 euro kwijt krijg wel wat terug natuurlijk maar vind het een hoop centjes
ik betaal nu voor 2x3 uur per week 56 euro per maand en voor 3x3 uurtje per week komt dat op 156 euro per maand is omdat t nu een kdv is we krijgen voor 2 x3 uur gemeete subsidie en toeslag krijgen we niet omdat ik niet werk
vandaag weer een rotdag tussendoor joh!!! op de echo na dan,maar loop alweer heel de dag te spugen!! het gaat super goed maar af en toe heb je zo'n rotdag ertussen
Ik heb geen idee diaan.... ik heb dinsdag denk ik een hoop vragen... Beppie... dat is wel jammer dat je telkens moet spugen.... is er echt niets dat je dat tegen kan gaan?