ga t denk ik morgen weer ff doen maar hij was ook echt groot al maar kan nu zonder probleem mn gewone broek weer aan denk niet dat je al verschil ziet
nee engel ik doe niet meer lijnen maar let wel erg op wat ik eet het weekend daar gelaten ...toen heb ik zo ongeveer alles gegeten wat los en vast zit
Whahah jij ook diaan, ik ook.. Ik heb man er zaterdag avond nog 2 x extra uit gestuurd voor een Magnum ijsje en een pizza + wat ik allemaal al had gegeten, dat kan ik hier niet eens opschrijven Shell, je kan op me hyves kijken.... Maar dan alleen de foto's die staan in de map L.o.v.e. Staan of vakantie Portugal ..
Maar dan vandaag heb ik er geen last van en bijna niets gegeten. En op me werk eet ik ook haast niets, alleen sochtends vroeg heb ik al honger
ik heb vandaag ook niet zo veel gegeten tussen de middag 3 broodjes en vanaaf een beetje vis heb ook nu geen trek
Vis is goedhe voor de ontwikkeling van de hersentjes Ik lus geen vis, nou ja, alleen kibbeling, maar dat noemen ze niet echt vis toch?
Ik ga er lekker vandoor. Morgen weer werken na 5 vrije dagen. Pfff zal wel weer wennen zijn, Weet dus niet of ik er morgen avond ben, ik zal wel kapot zijn
@Engel Jouw buik groeit hard!!!! Ik ben vandaag helemaal vergeten een foto te maken, morgen ochtend voor werk nog maar even doen. Mijn vriend maakt opeens opvallend veel vis klaar, hij wil een slimme meid.. Niets meer van Apie vernomen vanavond?? Ik heb net bij mijn moeder even naar het wiegje gekeken die ik van een tante te leen krijg. Super schattig; ovaal van bamboe/riet/hout. Mijn moeder maakt er een bekleding in voor me. En ik heb voor vrijdag een zwangerschapsmassage geboekt bij een praktijk hier in de buurt. En omdat zij bij een bepaald iets aangesloten zijn krijg ik 80% vergoed van mijn zorgverz. Dus dat gaan we nog vaker doen... Zie er nu al naar uit.
Ja Est dat wilde ik nog tegen jou zeggen.....! Hoe ik nu ben was jij met 14 weken!! En ik had echt gedacht een onschuldig buikje te krijgen. Ow lekker een massage, ik wil graag weten hoe je dat ervaren hebt Meiden ik ga ervandoor. Truste liefss
Ja alleen kibbeling en lekkerbekkie Maar geen zalm en al die zooi en owja volgens mij wel haring? Of niet?
@Engel Ik laat het je weten, werkse morgen! Ik ga ook mijn bedje in, ben er morgen weer. Fijne avond allemaal.