December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    yup en paling volgens mij en tong ofzo iets hahaha wij hebben het in ieder geval niet van mams;)

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Dianana Ze hebben een speciale matras (misschien met een gat in het midden voor je buik..???!) Het is een soort van ontspanningsmassage. Ik heb altijd snel hoofdpijn door aanspannen van schouders, dragen van schoudertas. En mijn rug, nek zit snel vast + nu de extra kilo's e.d. Vind dat ik het wel verdien en vriend zegt dat ik het er lekker van moet nemen (hoeft hij het niet te doen). Dit is de website: Welkom bij Regenboog Massage

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Engeltje, wat een megabuik heb jij al! Gefeliciteerd met je mooie echo!

Beppie, jij ook!!!

Morgen weet ik wanneer wij mogen beginnen met de ICSI behandeling. Vind het allemaal wel heeeeel spannend nu hoor! We moeten er om 13.45 uur zijn. Duurt ongeveer 2 uurtjes met rondleiding, spuitinstructie, vragen stellen enz. erbij.

4. Esthertie

Good morning lady's!!

@Es Spannende dag voor jullie vandaag.. Laat je vanmiddag weten hoe het was..?

De partygirl heeft mij vanacht een uur wakker gehouden met haar gefeest in mijn buik :( Ik hoop niet dat dat nog 3 maanden zo door gaat.

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    es
    heel veel suc6 vandaag he!

6. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    goedemorgen meiden,
    hoe gaat het hier?!

@es,
    ik wou je even succes wensen vandaag.
    ik hoop vanmiddag goed nieuws te horen!

xxx

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen allemaal

es heel veel s6 vanmiddag hoop dat je snel mag gaan beginnen

@est kleine meid lekker druk in de buik hoop voor je dat ze je niet elke nacht wakker houd

8. Esthertie

@bren Dat hoop ik ook, het doet geen pijn. Maar als ze echt laag 'trapt' voelt het irritant. Mijn vriend zei al: Je moet een slaap liedje voor d'r zingen.

Hoe is het in je huisje, is nu echt alles af. De radiator, beugel en traplift??

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @est ja dat zal best wel ja dat het irri is vooral als je wil slapen :S miss helpt het wel een slaapliedje maar kan je vriend ook doen :p

het is heerlijk in ons huisje we hebben de diertjes opgehaald het weekend hebben eindelijk schuiting kunnen zetten met de buurman dus gelijk opgehaald hihihi
    de lift is er weer beugels nou ja zijn niet mijne maar ach die kunnen ze nergens meer vinden maar ja zijn nu wel goed geplaats en de radiator hebben ze ook iets hoger gezet dus is af nu alleen nog de tuin in gaan richten plantjes gaan zetten enzo dan is het echt af :D

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen mensen

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    morgen gekko

hoe gaat het ermee?

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed hier.... was eerst een kilo afgevallen.... en nu is er weer anderhalf aan... ik begrijp er helemaal niets van...

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet wel zeggen dat ik dacht dat je je dieren al eerder over had gehaald.... Je zal ze wel hebben gemist dan!!

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hahhaa ja komt er makelijker aan dan dat het er af gaat helaas :S

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nee omdat de tuinen hier nog open lagen en dan zitten de katten en de hond bij de buren binnen en daar worden ze denk ik niet vrolijker van maar we hebben ze vreselijk gemist daarom ook vaak ff bij moeders langs even kijken hoe het met ze ging en ff allemaal een dikke knuffel geven hihihi

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehehehehehe... ik at eigenlijk niets terwijl ik verstopt was.. Ondertussen eet ik wel weer, maar nog steeds is mijn honger minder dan het was...

Jij hebt je nieuwe ei ook alweer gehad? Goed geklust de laatste tijd?

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar jullie hebben toch schatten van dieren? Waarom zouden die niet bij de buren op de thee mogen?

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    maar had de hond beter nog ff een week of 2 bij ma kunnen houden ze is nu loops ;) hahaha nee ben blij dat ze weer terug zijn en weer om ons hun lopen

19. Esthertie

@Bren Dat klinkt echt heerlijk en nu lekker de tuin doen is ook fijn.

@Gekko Het kan van alles zijn waardoor je gewicht schommelt: ontlasting, vocht. Misschien door de medicatie voor je darmen..?

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Medicatie voor darmen hoef ik gelukkig niet meer... Nog een halve fles over en die moest ik maar bewaren van de ha... en vandaag is mijn laatste antibiotica dag daar ben ik ook wel blij mee...

Bren een loopse hond? Is dat wel eens... ehmm mis gegaan?

Deel Deze Pagina