December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja heb me ei donderdag gehad en flink geklust dus we wachten weer rustig af.
    en we hebben zeker schatten van dieren maar hier dit blok heeft niks met dieren dus die vinden het denk ik niet echt leuk als ze op de thee komen hahaha.
    maar ja die buurman die we nu hebben is niet zo vlot en die had de schermen in de schuur staan en is er bijna nooit.
    is ook nog lang niet klaar in zijn huis beneden is die bijna klaar nog alleen woonkamer vloer leggen en dan rest van het huis nog die voert echt niks uit maar ja daarom duurde het zo lang dat dieren weer terug konden.

@est ja nu beginnen in de tuin papa gaat eerst een konijnenhok bouwen krijgen over een aantal weken 2 konijntjes van mijn nichtje voor nousje hihihi en de rest weten we nog niet wat we gaan doen

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owh ja je kreeg konijntjes!! Is nousje nog dit weekend geweest?

3. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ok gelukkig niks meer nodig voor de darmen en kan altijd handig zijn dat je nog wat over hebt
    en ook fijn dat antibiotica klaar is

nee nog nooit mis gegaan toen ze loops was

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nee vorige weekend was ze naar de camping met de moeder
    maar de aankomende 3 weekende is ze wel bij ons :D

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben ook blij dat de antibiotieca bijna klaar is... moest drie keer per dag een pil slikken... dan nog twee keer per dag een vitamine pil voor de foliumzuur en alles met voldoende water... Ik heb echt de hele dag een klotsbuik;)

Wel heel fijn dat het nooit verkeerd is gegaan met je hond.. straks zit je nog met puppies;)

Nousje komt dus weer lekker vaak de komende tijd... Zijn jullie al stappen aan het ondernemen dat ze vaker bij jullie is?

6. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    dat zou vervelend zijn puppie`s :D ik wil haar eigenlijk wel een keer laten dekken met een andere staf :D
    zou het wel heel gaaf vinden van die kleine pups maar ja kost een hoop geld tijd en energie dus miss niet handig.

ja nousje is komende 3 weekend bij ons omdat we hadden gevraagt of ze 18e bij ons kon zijn omdat mijn neefje dan zijn verjaardag viert en vind ze wel leuk om mee te gaan dus mag gelijk het hele weekend blijven :D
    maar we hebben nog geen stappen genomen omdat papa nog beetje in onzekerheid zit over zijn baan of die wel verlengt word en we willen zelf ook alles op de rit hebben en we moeten wel genoeg dingen hebben om het ook daad werkelijk de voogdij te krijgen en nl is dat niet makelijk en als we gaan aanvechten dan kan het zijn dat zij dan heel vervelend gaat doen en als dan niet gaat lukken is papa nousje kwijt want dan zorgt ze er wel voor dat nousje niet naar ons komt dus we moeten dit goed aanpakken en echt zorgen dat we genoeg bewijs hebben

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook wel weer zo... je kan ook de school vragen om jullie te steunen... er zijn geregeld periodes die nousje miste toch?

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Diaan:D

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja klopt ze is vaak afwezig en we hebben al een keer een lijst gevraagt waar datums op staan wanneer nousje afwezig was maar ja nog niet gehad

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm dat is wel vervelend.... Om meer dan 1 reden... nu kan je het er ook niet met de moeder over hebben....

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    nee als zij weet dat we de voogdij willen dan gaat ze heeel moeilijk doen denk ik en dan zien we nousje verlopig helemaal niet meer

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm heel voorzichtig spelen dus....

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    jep daarom wachten we nog even rustig af en laten we haar gewoon fouten maken en genieten we lekker van nousje als ze hier is

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slinks;)

Ik hoop echt dat het gaat lukken....

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja wij ook we zullen het wel gaan zien he
    afwachten hebben we inmiddels wel geleerd hihihi

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha.... je weet wat ze zeggen... geduld is een schone zaak...

Wat een leuke nieuwe ticker heb je trouwens:D

17. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja precies dus wij wachten heel geduldig af en hopen dat we snel zwanger worden en dat nousje snel bij ons komt :D

dank je had wel weer ff genoeg van die andere denk maar weer is ff iets nieuws hihihihi

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha groot gelijk... en het is leuk om tickers uit te zoeken;)

Ik hoop wel dat het dan nu snel lukt voor jullie..... jullie zijn nu al zo'n tijd bezig!!

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja hoop ook dat het snel lukt of anders snel afspraak hebben in het ziekenhuis we wachten al een tijdje ja
    maar ja hoop dat het wachten word beloont :D

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe langer je wacht.. hoe bijzonderder je kindje:D;)

Dat moet toch haast wel??

Deel Deze Pagina