December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Apie: Inderdaad beetje gek, maar natuurlijk helemaal top als je gewoon een "late" tester bent...

2. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goede avond allemaal

hoe gaat het hier?
    beppie wat een nare grap zeg snap dat je daar boos om werd :S
    slaat echt helemaal nergens op ik zou ook echt bloed link worden vooral omdat ik het heb mee gemaakt met de eerste echo bij de vk die zei ook ik zie alleen maar een vruchtzakje met niks er in dat kwam zooooo hard aan daar maak je dus geen grapjes over grrrrrrrrrrr

apie echt raar hoor dat je dan posi test en dan weer licht maar ja volgens mij ben je gewoon harstike zwanger :D

hier vandaag een speciale dag voor mij en papa :D
    19 jaar geleden kregen wij verkering zoende we elkaar voor het eerst :D
    dus ik had lekker gebakje bij de koffie/thee gehaald een lekkere bosche bos :p

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    bren !
    gefeliciteerd

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @ ess we zijn al bij de ha geweest we wachten nu op een oproep van het ziekenhuis voor een intake gesprek ha had ons in elk geval wel al door gestuurt

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik ben dr nu vandoor
    babyboom kijken bij mn mams

6. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    dank je diana :D

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    veel plezier bij je moeder diana met babyboom kijken

8. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Bren, proficiat! Wat een tijd geleden al!

Spannend hoor. Hopelijk hoef je niet lang te wachten. Bij ons ging het echt heel snel!

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Hi Lady's!

@Es Wel goed dat je dat durft met die spuit.

@Bren Ik wist helemaal niet dat jullie al stappen hadden ondernomen, hopenlijk is het allemaal niet nodig.

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Tja, ik moest wel....:(

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Esthertie, heeft je meisje het vannacht wat rustiger aan gedaan? Of beweegt ze nog steeds zo veel?

12. Esthertie

@Es Ik heb vanacht in een keer door geslapen zelfs zonder te plassen. Vandaag was ze gelukkig ook iets rustiger, maar ze beweegt nog steeds wel veel (vind ik). Ik lees ook van sommige dat ze de kleine echt maar een paar keer per dag voelen bij dit termijn.

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    me nicht kwam net haar excuus aanbieden voor haar domme grap!
    heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik goed boos was!

ik heb sinds net weer last van bruinverlies maar voel de baby nog wel kriebelen onderop dus zal wel niks zijn maar vind het altijd helemaal niks als ik dat weer hebt!!
    ik leest verder met jullie mee op de tel dus kan niet terug andworden!

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Goeden snavonds allemaal!

Ess knap hoor!

Bep al een beetje afgekoeld? Heb je ze er nog op aangesproken? Ik zou r de ogen uit d'r kop gekrabd hebben! Maarja, ik ben ook niet zo heel aardig dus ;)

Ik had een mailtje terug gekregen van babyboom. Ze konden niet verklaren waarom de teststrips een 2e reactie gaven na de afleestijd. Ze zeiden dat ik niet meer na 10 minuten moest kijken, en dat die 2e reactie dus geen betekenis had. Met andere woorden, iedere test die binnen die 10 minuten positief werd was positief, ondanks dat sommige na 20 of 30 minuten alsnog negatief werden. Ik krijg 3 midstreams om het opnieuw te proberen. Waarom ze bij mij in de ochtend negatief of zo licht zijn konden zij niet verklaren. Mogelijk toch teveel afvalstoffen in de ochtend urine, dus ik heb net mijn laatste drankje op, en dan zou hij inwezen morgenvroeg duidelijk moeten zijn met ochtend urine. De cb blijf ik ff bewaren tot ik die knalstreep heb gehad! Dan zet ik die mooi op de foto.....

Wat heb ik verder nog gemist?
    x

15. Esthertie

@Beppie Wat fijn dat ze dat even kwam zeggen. En voel jij de baby nu al, kan dat zo vroeg???? Ik voelde het bij 18 wk. Het bruin verlies kan gewoon een beetje oud bloed zijn, volgens mij kan dat geen kwaad. Pas als je 'vers' bloed verliest moet je je zorgen gaan maken.

16. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ess ja een week of 2 bijna 3 weken geleden zijn we naar de dokter geweest we hadden al wel een brief gehad van het ziekenhuis dat we binnen een aantal weken zouden opgeroepen worden voor een intake gesprek dus we wachten af.

est ja we zijn maar is naar de ha gegaan dus had het hier wel al vertelt ook dat we doorverwezen zijn en dus moeten wachten op het intake gesprek maar ja word ook zoveel gebept hier dat je er waarschijnlijk over heen heb gelezen en ben daarna ook niet echt veel meer geweest hier omdat ik ff beetje rustiger aan wilde doen en iets minder mee bezig zijn om zwanger te worden al is dat niet gelukt en zal ook niet lukken maar ja ik hoop dat ziekenhuis niet nodig is en ik over een week ofzo mag zeggen dat ik ook zwanger ben :D

beppie ik hoop dat je nichtje ook inzag dat het geen leuk geintje was en ook oprecht sorry heeft gezegt en goed dat je haar duidelijk heb gezegt dat je goed boos was

apie ze kunnen je dus ook niet echt duidelijkheid verschaven hopelijk heb je morgen een knaltest en is de cb ook super posi :D

17. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden ben ik weer ff....heb het erg druk gehad vandaag!!

ik heb vandaag me 2de echo gehad en alles zag er toppie uit!!!
    we hebben de kleine uk zelfs al zien bewegen!!!

het waren er idd 2 maar 1tje is nu bijna helemaal weg(gedrukt)!!

ben wel weer 1 a 2 dagen teruggezet,maarja dat is met meten mm werk....1 mm verschil betekend 1 dag verschil in uitgerekende datum!

ook heben we het vandaag aan me broer en schoonzus verteld en gelukkig een heel pos. reactie (ja je weet maar nooit he hihi)

ik zal morgen de foto van me echo plaatsen en van buik (op vakantie)

owja we hebben gekozen geen nekplooimeting te doen...is eigenlijk ook alleen maa een schatting...geen zekerheid!)
    in plaats daavan gaat de VK zelf een echo doen met 12 weken en kijkt ze of er een verdikt nekje is....en dan kunnen we altijd nog gaan voor de meting!
    ze zag wel al dat er een neusbotje(?) was en kon ons daaruit vetellen dat dit ook weer een veminderrde kans op down geeft omdat dat er dan meestal niet is!

moet wel nog voor bloedprikken gaan brrrrr...(schijt nu al 7 kleuren stront)

verder......

ess wat knap dat je zo bij jezelf durfde te prikken.....

apie superr meid....jij bent gewoon hartstikke zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!gefeliciteerd lieverd

beppie,wat een k*t geintje...zou ik ook boos van worden...ze mogen er ook wel eens rekening mee houden dat JIJ OOK zwanger bent en zo laten schrikken niet goed voor jou en je baby is!!!!!!!!!!!!

als ik verde iemand gemist heb sorry (ben erg moe)

ik ga nu lekker me mandje in....samen met me hondje en poesje(die hebben ons ook zo erg gemist!!!!...me poes gaf me daarstaks zelfs kusjes(likjes) op me wang...doet ze normaal noooooit ...ja als ik me gezicht mss insmeer met pate ofzo hahaha)

nou meiden ik ben slapen...dikke kus en knuffel....doeiiiiiiiiiiiii

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen meiden!

True, wat fijn dat je een goede echo had weer.. Lekker geslapen met je beestjes?

Apie, en en en?

Verder allemaal lekker geslapen? Vandaag lekker genieten van het mooie weertje!!!

19. Esthertie

Good morning!

@True Fijn dat je een goede echo had. Wel apart dat het er toch eerst twee waren.

@Mel Ik heb weer heerlijk doorgeslapen, maar ben nu wel weer energie loos :(

Gister heeft mijn vriend een logeerbed voor z'n moeder voor straks opgehaald bij een tante van mij. Kwam hij ook met een oude houten kinderstoel aanzetten. Ik vind hem heel leuk, alleen heeft hij een likje verf nodig.

20. Esthertie

En toch nog weer een fotootje erbij. Op de foto lijkt hij niet echt gegroeid maar voor mijn gevoel wel.

Bekijk bijlage 157895

Deel Deze Pagina