December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    jezus kan echt niet typen!
    de fouten die ik terug leest omdat ik snel typ zijn echt hylarisch

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ja hou echt niet van vlinders al vanaf ik klein ben!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gek op vlinders.... hahahahaha.. iedere vakantie rennen mijn man en ik achter die kleurige fladderbeestjes aan om ze op de foto te vangen

4. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    nee voor mijn geen vliegende beesten hahahahaha!
    geef mijn maar liever een grote hond ofzo

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook geen problemen mee... zolang t geen spin is... vindt ik het al gauw best:D

6. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    kom er net achter dat licht dranken niet goed zijn ivm zoetstof dus dat dronk ik al niet meer.
    nou heb ik al een paar dagen taxi gedronken en wat zit daar in lees ik net ,ja zoetstof!
    nou dat heeft ook lekker nut zo!
    daar denk je toch niet altijd bij na!

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee eigenlijk niet.. ik drink eigenlijk alleen maar vruchtensap en sparood met citroensap.... maar idd ik zou ook zo een pak taksi leegdrinken zonder erbij na te denken...

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Nee, wat ben jij voor mafkees dan?! Achter vlinders aanrennen :D:D:D...

9. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ja zag het ineens staan!
    nou ja weet ik dat ook weer

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Het toeval wil: Mijn gyn belde me net. Er is iets fout gegaan met het chromosoom onderzoek van mijn man.. Moet opnieuw.

Tot nu toe lijken mijn chromosomen goed te zijn... de afspraak was al verzet van 5 juli naar 16 augustus :$.. maar die is nu weer vervroegd naar 2 augustus. Scheelt nog maar een maand ;)!

Affijn, ik het mens natuurlijk gelijk even aan haar denkbeeldige pruik getrokken. Zij zegt dat het zou kunnen dat ik 2 weken geleden een vmk heb gehad. Maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Dit omdat de testen voor de bloeding veel lichter waren dan die van nu, en omdat er al 2 weken overheen gegaan zijn mag je verwachten dat ze nu niet meer positief zouden zijn. 2e mogelijkheid is: idd de bloeding is een innesteling geweest. Dan is er wel hcg in het lichaam (vanaf de bevruchting) maar het verdubbeld om de 3 dagen als het ingenesteld is... Ze zei dat ik het dan zo moest zien: Normaal gesproken test je ook pas 14 dagen NA de eisprong... De innesteling duurt tussen de 5 en 14 dagen, dus je kan ruim 2 tot 3 weken overtijd gaan voor je een knal test hebt.
    Ze gaat ervan uit (moet dan uit een echo blijken) dat mijn eisprong pas rond dag 22 of 23 is geweest. Daar moet je minimaal 5 dagen bij optellen voor een ev innesteling dan zit je op 28 dagen, daaroverheen moet je 14 dagen optellen voor je normaal je nod hebt, of een positieve test: da's dan 42 dagen. En dan kan het zijn dat je nog te vroeg test...

Ja mooi verhaal, ik snap er de ballen nog van, maar in het kort kwam het erop neer dat het een late innesteling kan zijn, en dat ik te vroeg aan het testen ben waardoor ze nog licht zijn.....

De vraag waarom ik met ochtendurine negatief test? Het kwam bij meer vrouwen voor, en behalve veel afvalstoffen in de ochtendurine is daar geen wetenschappelijke verklaring voor...
    Mag morgen hcg laten prikken. Dinsdag krijg ik de uitslag. Is die positief, dan krijg ik een echo om te kijken wat er aan de hand is...

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinders blijven nooit stil zitten.... maar maken mooie foto's:D Tsja... ik denk wel dat het lachwekkend is om twee volwassenen door een veld te zien rennen met een camera in de aanslag vloekend en tierend omdat dat vlindertje cameraschuw is;)

Maar wel fijn dat je bloed mag laten prikken... minder dat ze een "foutje" hebben gemaakt. Maar wel weer fijn dan dat de afspraak is vervroegd... (al klinkt de gyn wel ondertussen als een beetje een chaoot..)

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    hahaha... Gekko ik denk met beelden. Ja ziet er een beetje lijp uit hoor in mijn hoofd ;)

13. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ja fijn dat je mag laten prikken!!!

14. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    apie wat fijn dat je bloed mag laten prikken...zo heb je (hopelijk) snel duidelijkheid!!!
    en ja dat verhaal kom ik ook niet echt uit hihihihi

gekko.....ook in mijn hoofd en verbeelding ziet het er erg grappig uit hahahaha

15. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    owja apie die gyn van jou lijkt me ook een chaoot als ik het allemaal lees!!
    weet ze eigenlijk wel waar ze allemaal mee bezig is???vraag ik me af..zo komt ze iig niet over op mij!

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    wat is t hier rustig zeg !

17. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    hoi dianana hoe is het met jou?

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    jemig wat is het stil aan de overkant ;)

19. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    En toen las ik ineens dat beppie gereageerd had op mij in een ander forum haha... Da's toch een gek gevoel ;)

Hoe is het met dianana?

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gaat wel apie
    ben erg benauwd...heb t gevoel dat ik te weinig lucht krijg

Deel Deze Pagina