o ja die wist ik daar had je toch al terug op gereageerd sorry zwangerschaps dementie!!! heb ik trouwens echt last van ! vergeet me nagel afspraken, laat de sleutels in de auto zitten en dan komt me moeder snel met de reserve sleutel zodat ik verder kan werken! als ik iets wilt pakken en ik ben op plek van bestemming weet ik niet meer wat! ben echt een ramp op het moment
Heel vervelend beppie! Kan me zo voorstellen dat je gek van jezelf wordt! Maar ik heb het ook hoor... Een hoofd als een zeef.. Maar of het zwangerschaps dementie is ??
o gelukkig ben ik niet de enigste hahahahaha ja zit mezelf met dat echt in de weg! voel me ook echt soms dom!
Da's natuurlijk al morgen! Spannend joh! Hoe laat heb je m? Heb je er vaker last van dan? Anders ff langs de ha wippen!
nee heb helemaal geen zin apie (vervelend mens) ben blij als ik klaar ben en in me bedje kan liggen. voor alsnog fijne avond, hoop ook snel op meer duidelijkheid voor jou x
nee heb ik nooit beetje raar zelfs als ik gewoon zit hijg ik als een molenpaard morgen ochtend om 9.40 uur
Dan zou ik sowieso langs de arts gaan diaan! Klinkt niet helemaal goed he! Lekker vroeg de echo! Kom je morgen hierheen? Wij willen natuurlijk alles weten he !