December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    leuk esth. wanneer heb je weer foto's?
    lekker dat de massage bevallen is
    en zere rug en billen ...ja rustiger aan doen ...maar idd ik wilde ook alles zelf doen toen

heb trouwens mn zilveren stof binnen hoor
    tis echt wel gaaf

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Dianana Oow eindelijk :) Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

Ik doe eigenlijk veel te veel en baal daar dan achteraf natuurlijk weer van ivm de pijn. Die massage ga ik zeker vaker laten doen, helaas kan het pas weer vanaf 1 aug.

Foto's komen maandag denk ik pas, het is nu nog een zooitje.

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ok esth. ik wacht in spanning af !

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Dianana Balen dat je je zo benauwd voelt, lijkt mij een angstig gevoel. En tja die moeheid... *zucht* Als het goed is wordt dat met een paar weken minder.

5. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hallo dames

@diana wat fijn dat je een goede echo heb gehad en dat het hartje knipperder :D
    wel balen dat je zo lang heb moeten wachten :S

wij hebben vandaag een brief binnen voor de afspraak in het ziekenhuis 5 aug hebben we pas een afspraak bah wat duurt dat nog lang :S
    en we hebben nousje net opgehaald van de wandel 4 daagse die heeft ze helemaal uitgelopen ben trots op haar :D
    ze heeft het gedaan op haar slippers in elk geval vanavond heeft heel de buiten kant van haar grote teen kapot :S
    en gister heb ik gehoord op regen laarsen :S
    ze heeft nu heel erg last van haar voetjes nou ik vind het niet gek :S
    en nousje is gister eindelijk weer is naar de tandarts geweest na al een aantal keren zijn ex er op aan te wijzen dat ze weer gaatjes heeft dus gaatjes geboort en ze krijgt nu een nachtbeugel omdat ze s`nachts knarsetand

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hey bren

5 augustus pas ! hoop zo dat t niet nodig hoeft te zijn
    omdat jullie na de 1e klus ronde in jullie eigen stek zn vruchten heeft af geworpen

en nousje op teen slippers en regenlaarzen waar zit die moeder dr verstand!

esth. ja dat benauwde is heel vervelend ik ga denk ik woens even naar de ha...of er niks tegen te doen is
    moest ook op aanraden van de gyn. als t aanhield want dat kon t ook een andere reden hebben
    ja die vermoeidheid...ik weet dat ik er doorheen moet
    maar in combi met de kleine die in ene weer niet doorslaapt en t wakker worden van de benauwdheid wordt t me wel eens even te veel
    maar goed t hoord erbij
    alleen heb ik dan nu lekker mn stoffie ...heb geen energie om dr iets mee te doen!

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hoi Meiden

Ik heb net ff lekker 3 uur leggen pitten op de bank, pff wat had ik dat nodig zeg. Ik heb ook zo'n pijn aan me bovenbenen als ik loop, zou dat er ook bij horen? Ga haast sloffen over de grond.

Diaan, dat is minder dat je zo benauwd ben. Eng idee inderdaad. Lekker rustig aan doen.

Bren, fijn dat je al een brief heb ontvangen. Voor je het weet is de maand juli ook alweer voorbij. En wat zielig voor noesje :(
    Kan ze nog wel der schoentjes aan met zo'n teen?

Ik heb trouwens ook een vk gebeld en mag daar de 28e heen voor een intake. Het is zo laat omdat ik nog bij de gyn loop en dus een termijn echo bij hun geen zin heeft omdat ik toch al weet hoever we zijn (jammer, want had nog wel een paa echo's tussendoor willen hebben :p)

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    engel wanneer krijg jij nou je 12 weken echo ?
    of weet je dat nog niet ?

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @diana ik hoop ook zo dat het niet nodig is we hebben in elk geval nog ff de kans om het zelf te doen tot die tijd en hopelijk is het niet nodig maar ja zo wel hebben lang genoeg ook wel zelf er mee bezig geweest.
    maar wat vervelend dat je het zo benauwt heb zou zeker ff naar de dokter gaan en ook balen dat de kleine meid ff niet door wil slapen :(
    en waar het verstand zit van haar uhm nergensssssssssssss
    als je 4 avonden achter elkaar zo`n 5 kilo gaat lopen zorg je voor goede schoenen die goed zijn ingelopen maar ja is mijn mening

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou bren niet alleen jouw mening hoor !
    op dr laarzen en slippers...niet te geloven gewoon

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    lieve meiden ik ga te bed
    zie ik jullie morgen weer ?
    liefs van ons

12. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @engeltje het eerste wat ze deed toen we thuis waren is naar boven lopen andere slipertjes aan die niet tegen die teen aan zitten dus schoentjes ik denk dat ze die morgen niet aan wil
    ze is nou lekker ff aan het douchen en pyama aan doen en gaat ze lekker naar bed ze is dood op en heeft echt pijn aan haar voetjes :(
    en tja voor je het weet is het al 5 aug maar pffff duurt nog wel lang hoor

@ diana ik ben blij dat het niet alleen mijn mening is en dat het dus gewoon niet kan grrrrr

13. Engeltje1

Dat weet ik nog niet diaan. De 23e eerst de 10 weken echo in het ziekenhuis en dan afspraak voor de 12 weken nog maken (nog bij de gyn denk ik)

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    trusten diana tot morgen

15. Engeltje1

Ahh bren echt heel zielig.
    Misschien is die 5 augustus wel helemaal niet nodig, kan je die gewoon afbellen ;)

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Lekker slapen Diaan, ik ben er morgen ook!

Bren, 5 aug....dat is niet super snel. Komt waarschijnlijk door de vakantieplanningen in het ziekenhuis. Ga je in Arnhem naar het ziekenhuis? Hopelijk kun je over een tijdje de afspraak afbellen omdat het jullie spontaan is gelukt!!!

17. Engeltje1

Truste diaan

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hihi! Wij schreven hetzelfde :p

19. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja zal best wel ja dat het zo lang duurt door de vakantie het is niet anders maar hoop ook dat we het kunnen afbellen omdat het ons zelf is gelukt en we gaan hier in arnhem naar het ziekenhuis ja lekker om de hoek :D

20. Engeltje1

Hahah ik zie het Es' :p

Deel Deze Pagina