December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Lekker slapen lieve Diaan

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Es Dankjewel, heb net ook nog even een band van stof op het gordijn genaaid. Mijn vriend opperde of ik geen baan ambieer als babykamer inrichtster ;)

@Dianana Slaap lekker!!

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Wat wordt je kamertje gaaf!!! Zal jullie dochter straks heerlijk in slapen!

Ik ga inderdaad over 5 dagen beginnen met ovu testen, ik denk m ook wel te voelen maar wil even die bevestiging!

4. Esthertie

Good morning!

@Mel Thanks! Da's wel prettiger. Dan heb je straks niet het gevoel dat je er net naast geklust hebt.

5. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi allemaal!
    apie by the way zag ook een streepje!
    waneer ga je de digi doen?

6. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Inderdaad Est! En ik wil nu wel eens mee kunnen kletsen over echo's en dergelijke..

Enne... Goedemorgen allemaal trouwens!

7. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    wauw esth mooi kamertje zeg!!!!!

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Goedemorgen :(
    Geen posi test van cb vandaag..... Ik begrijp het niet meer hoor!

Natuurlijk, als doorgewinterde test verslaafde, heb ik het ding uit elkaar gesloopt. Mooi stukje techniek overigens.
    Nu vraag ik me af hoe dit werkt? Je hebt 2 dipsticks in dat ding. Ik neem aan dat ze hetzelfde werken als gewone dipsticks, en dat dit dingetje reageert op een t en c streep? Iemand enig idee? Het is nl zo dat de ene strip een duidelijke en een lichtere streep vertoont. (zoals de t en c streep) en de 2e alleen een lichte op de plek van de (denk ik T) streep. Deze 2e mist alleen de donkere C streep...
    Wie van jullie heeft m ook wel eens gesloopt :)

9. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    wat vervelend nou apie!!!
    snap er ook niks meer van?

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hier wordt je dus mega onzeker van!
    We gaan ff een test doen (draag niet af aan het resultaat van vanmorgen natuurlijk, maar geeft misschien wat duidelijkheid) ik ga die 2e strip opnieuw dippen. Kijken of er een c lijn komt...
    Niet dat het uitmaakt, maar dan snap ik wel waarom de ene 2 strepen heeft, en de andere niet ;)

11. Esthertie

@Apie Wat bizar dat de cb nu negatief is. Geeft deze het aantal weken aan of moet je alleen de strepen aflezen??

Hier is ook een foto v/h boxkleed

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Dit is er zo een die de weken aangeeft...

13. Esthertie

@Apie En gaf hij dan helemaal niets aan??? Da's toch vreemd, je hebt toch HCG in je lichaam...??!!

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Jep, snap jij het nog, dan snap ik het ook... Hopeloos word ik hiervan. En vandaag is alles dicht. Ik kan geen test halen om mezelf enigzins gerust te stellen. Ik kan wel janken!

15. Esthertie

@Apie Da's inderdaad heel erg balen, maar morgen hoef je natuurlijk ook niet te testen ivm de uitslag. Aan de andere kant, je bent nog steeds niet ongesteld, dus er is iets gaande lijkt mij.

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik ben 17 dagen geleden soort van ongesteld geweest he. Nouja, toen had ik een bloeding. Ben er toen iig vanuit gegaan dat ik ongi was...

Ik heb zoveel (heel licht tot donkerder en duidelijk) testen liggen. Als die gyn morgen zegt dat er geen hcg gevonden is, dan laat ik mezelf in het guines book of records zetten :D.
    Ik zal sowieso vragen om een echo. Ik kan de testen aan hem laten zien natuurlijk... Dat er iets gaande is, dat is duidelijk, maar ik begin me langzaam af te vragen of het dan wel op de goede plek zit. Gezien de trage stijging van het hcg...:(

17. Esthertie

@Apie Ik zou zeker de testen meenmen morgen dan kan hij je iig niet voor gek verklaren. En dan is het zeker ook verstandig om een echo te vragen. Ik bedoel je lichaam doet van alles maar wat???

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, wat is dit nu weer? Had gerekend op een prachtige test voor jou, wat een teleurstelling voor je! Hoop dat de gyn een echo maakt dan weet je het echt 100% zeker..

Voor nu.. Sterkte!

Est, je boxkleed is ook al zo gaaf!

19. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ik ging net douchen en had al vruchtbaar slijm? Tenminste.. dat denk ik! Normaal heb ik dat pas op de dag van ei of 1 dag er voor. Ook staat mijn bmm heel hoog al.. Morgen toch maar even naar de winkel voor een ovu test aangezien ik ook al twee dagen een beetje misselijk ben (dacht aan een griepje maar heb het ook rond ei)

20. Esthertie

@Mel En dan wel klussen vanavond he!!! (voor de zekerheid)

Deel Deze Pagina