December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanacht meer dan 4 uur geslapen.... maar echt denderend is dat niet echt....

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hoi!

Om ff met de deur in huis te vallen: mijn zusje heeft vannacht een brief ontvangen. Daarin staat dat deze brand mislukt is, maar dat ze niet bang hoeft te zijn. De volgende zal wel lukken, en ze zal sterven...

In wat voor wereld leven wij eigenlijk?!

Dus nu alweer de hele ochtend bezig. Ze wil haar inboedel verwijderen, er moet opnieuw aangifte gedaan worden, de politie moet een nieuw onderzoek opstarten. Zucht ik wordt hier moedeloos van. Dan zeggen ze ook nog: als er niet letterlijk in staat dat "zij" haar zullen dood maken, kan je niet eens aangifte doen van 'bedreiging". Ze doen hard hun best, maar het frustrerend!

4. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Bah, dus dat wordt vanmiddag weer op de bank slapen?
    Hier heeft de kleine mij ook heel lang wakker gehouden met bewegen en trappen. Vanmiddag heb ik echt luciferstokjes nodig. En morgenochtend moet ik mijn ouders om 6.00 naar t vliegveld brengen + daarna werken :(

5. Esthertie

@Apie Wat verschrikkelijk, je zusje moet echt heel angstig zijn nu? En dat de politie er niets mee kan is toch ook onbegrijpelijk. Kan ze niet tijdelijk bij iemand 'onderduiken'?

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja.. ik heb zeven uur geslapen.... maar daartegenover heb ik het hele pinksterweekend maar vier uur per nacht gehad... dus ik loop echt op mijn tandvlees (dat is de uitdrukking toch?)

Oef voor jou is het dus ook lastig.... en morgen om 6 uur op of 6 uur op schiphol? Gewoon tegen die kleine zeggen dat ze moet slapen...;)

Apie dit is gewoon gestoord.... en dat is geen bedreiging????? Wat een gedoe voor jou allemaal.... en je zus al helemaal!!!

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ze zit ondergedoken in een andere stad op dit moment. Maar de woningbouw wil voor het einde van de week haar sleutel, om haar woning op te knappen. Ze kan dus niet in die andere stad blijven omdat dit 1 tot 4 maanden kan gaan duren. Zolang kan ze niet blijven. Dus nu moet ze of bij ons of mijn andere zusje of ouders. En natuurlijk kan ze echt terecht, maar hoelang duurt het voordat ze weten dat ze bijvoorbeeld bij ons verblijft.
    En krijgt ze wel een nood woning, dan zit ze daar ook weer alleen. Hoelang duurt het voordat ze daar achter komen?!

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe meer ik hoor.... hoe meer ik haar idee begrijp om die stad uit te trekken.... Dan kunnen ze toch weer minder makkelijk bij haar komen.....

9. Esthertie

@Apie Jeetje, ik snap nu inderdaad ook waarom ze uit die stad weg wil. Zo naar dat hier geen gewone oplossing voor is.

10. Esthertie

Hier nog een leuke: Ik had vorige week schoonmama aan de lijn. Ze vroeg of ze nog iets mee moest nemen uit Chili. Ik zei: Nee niet echt. Zegt ze: Sieraden, oorbellen?? Nee hoeft niet ik draag bijna nooit oorbellen en zeker geen grote. Zegt ze: nee gewoon kleine gouden knopjes. Dus ik: Nee die draag ik al helemaal niet. Zij: Niet voor jou, voor de baby!!
    Hahaha Ik zeg de baby krijgt echt nog geen oorbellen hoor, als ze dat later wil mag ze dat zelf kiezen. Maar in Z-Amerika is het heel normaal om bij baby's al gaatjes te schieten zodat je ziet dat het een meisje is.

11. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, wat een enge en nare situatie zeg! Wat een malloten lopen er toch rond..

Est, hihi oorbellen.. Hier in nl prikken ze niet eens voor het 4e jaar in de meeste juweliers! Wel lief van je schonmoeder!

Gekko, ga je vanmiddag even lekker tukken!

Hier net een ovu gedaan.. Negatief dus nu afwachten of hij morgen donkerder of lichter gaat worden. Ik denk dat mijn ei nog moet komen hoor, zou wel heel vroeg geweest zijn anders..

12. Esthertie

@Mel in ieder geval hebben jullie alvast wel geklust mocht ie toch al geweest zijn :)

13. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ja Est, gelukkig wel! Ik vond de test al best donker voor dag 14. Normaal heb ik op dag 20 of 21 een ei dus hoop dat hij deze keer wat eerder springt!

Kan jij je ogen nog open houden op je werk?

14. Esthertie

@Mel Het zou wel lekker zijn dan als hij wat eerder is. Scheelt toch weer :)

Het gaat nu nog qua vermoeidheid, zal vanmiddag wel weer erger worden ben ik bang.

15. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Kan je wel even een luchtje scheppen af en toe? Tenminste.. Dat vind ik altijd wel lekker als ik heel moe ben. Ben je al aan het aftellen tot verlof? Ga je 6 weken van te voren stoppen?

16. Esthertie

@Mel Ik kan af en toe wel even naar buiten gelukkig.
    Ik werk hier tijdelijk 2x 3 maanden en heb aangegeven tot en met juli te blijven. Dan loopt mijn contract dus af, 5 weken voor de uitgerekende datum. En ben inderdaad aan het aftellen. Het werk is wel leuk en prima te doen nu maar een beetje saai soms.

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Est, wel lekker dat je dan geen sollicitatie plicht meer hebt maar gelijk in je verlof zit! Weet je al wat je daarna wil doen?

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    #1378 mel05, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
    Wat denken jullie? Hoeveel dagen tot positieve test?

19. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    apie wat verschrikkelijk voor je zusje!!!!
    tis toch te gek voor woorden dat hier niet (direct) iets aan gedaan kan worden!!!
    wat een mafkezen van die brief!!!
    en lang leve ons rechtsysteem!!!!

kan hier zooooo boos om worden!!!

20. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Tja, na ruim een half uur met recherche aan te telefoon gezeten te hebben, zou je zeggen dat het allemaal wat sneller kan. Gezien de ernst. Maar wat schetst mijn verbazing? As maandag is de eerste plek. Ondanks dat recherche aangaf dit met urgentie te behandelen, krijg ik de uitleg: mevrouw, alles wordt via internet afgehandeld. De mensen die hier aan de balie komen zijn allemaal mensen die of aangifte doen voor ontvoering, mishandeling, poging doodslag of bedreiging. Dus elke zaak is dan even urgent.
    Tuurlijk te begrijpen, maar het gaat hier om mijn kleine zusje!!!
    Heel vervelend voor die andere mensen (lekker ego he ;)) maar daar voel IK niets van haha..

Maak er maar grapjes over, maar het is natuurlijk verschrikkelijk dat de politie het tegenwoordig zo druk hebben met vergelijkbare aangiftes. Ga je je toch afvragen of je je kids een plezier gedaan hebt, ze op deze wereld te zetten!

Deel Deze Pagina